کارت GameFi tokens یکی از کارت های مهم در بازی همستر کامبت است که علاقمندان به این بازی میتوانند با سکه های کمی آن را بخرند و انتخاب کنند این کارت در برخی از کارهای روزانه قرار میگیرد و میتوان 5 میلیون سکه به کاربران هدیه دهد.

کارت GameFi tokens همستر کجاست و نحوه باز کردن قفل آن را در بخش اخبار همستر کامبت این صفحه اماده از مجله شبونه آماده کرده ایم.

کارت GameFi tokens

کارت GameFi tokens همستر کجاست

کارت GameFi tokens در قسمت Markets میباشد.

نحوه باز کردن قفل کارت GameFi tokens همستر

برای بازی کردن قفل کارت GameFi tokens باید کارت HamsterTube را در قسمت PR&Team به لِول 4 ارتقا بدهید اگر کارت HamsterTube هم قفل بود باید در همان قسمت (کمی بالاتر) کارت Hamsterbook را به لِول 5 ارتقا دهید.

گفتنیست کارت های مخفی همستر یکی از روش های سریع برای افزایش سکه ها است که با کمک آنها بتوانید کارتها را باز کنید و هم سکه بگیرید و هم پروفیت خود را بیشتر کنید.

همچنین ببینید

Mine: بخشی است که می‌توانید کارت‌های مختلفی را برای افزایش لول خود بخرید.

بازی همستر کامبت یکی از جدیدترین بازی‌های مبتنی بر تلگرام است که در ۲۵ مارس ۲۰۲۴ راه‌اندازی شد و از آن زمان تا کنون، توانسته بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر را از سراسر جهان جذب کند. در بازی Hamster Kombat، شما به ‌عنوان مدیرعامل یک صرافی ارز دیجیتال عمل می‌کنید و هدف، ارتقای استارتاپ شما به صدر صنعت است. برای دستیابی به این هدف، شما باید در بخش بازاریابی، دریافت مجوزها، جذب استعدادها، محصولات جدید و موارد دیگر، سرمایه‌گذاری کنید.

در داخل برنامه همستر کامبت یک قسمت «ایردراپ» وجود دارد که ادعا می‌کند در مورد همکاری‌های صرافی و بازارگردان قبلاً مذاکره شده است، اما تاریخ دقیقی را برای خود ایردراپ ارائه نمی‌دهد.

نات کوین قبل از توقف بازی به مدت سه ماه اجرا شد و سپس بیش از یک ماه بعد توکن خود را راه‌اندازی کرد. بدیهی است که همستر کامبت ممکن است دقیقاً همان روال را دنبال نکند، اما با توجه به میزان جنجالی که نات کوین ایجاد کرد، تعجب‌آور نخواهد بود که همستر کامبت نیز از چنین روش‌هایی تقلید کند.

source