بیوگرافی صادق یغمایی خواننده پاپ برادر مهدی یغمایی خواننده با علت فوت و درگذشت و همسر و فرزندانش را در این صفحه از بیوگرافی مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی صادق یغمایی

صادق یغمایی متولد 1364 در شاهرود خواننده پاپ می‌باشد او برادر مهدی یغمایی بود که متاسفانه در روز ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ درگذشت او در عرصه موسیقی همچون برادرش فعالیت داشت و توانسته بود که چند اثر هنری را خلق کند آهنگ “قبول می‌کنم” یکی از کارهای مشترک مهدی و صادق یغمایی می‌باشد که با یکدیگر همکاری کردند

بیوگرافی صادق یغمایی خواننده (برادر مهدی یغمایی) + علت فوت

صادق یغمایی همچنین در زمینه نوازندگی فعالیت داشت و برای برادرش مهدی آهنگسازی و نوازندگی کرده بود و همچنین دارای کلاس‌های آموزش گیتار در تهران می‌باشد.

سوابق

صادق یغمایی خوانندگی را به همراه برادرش مهدی آغاز کرد و توانست گام‌های مهمی را در عرصه موسیقی بردارد تا به حال چندین تک آهنگ را منتشر کرده بود که مهمترین آن همکاری‌اش با برادرش مهدی می‌باشد و آهنگ “قبول می‌کنم” را تولید کردند.

بیوگرافی و عکس های صادق یغمایی خواننده پاپ با نواختن گیتار و آموزش های سلفژ زیر نظر برادرش ” مهدی یغمایی ” آموخت و در سال ۱۳۸۳ برای اولین بار به عنوان نوازنده گیتار در کنسرت ” مهدی یغمایی ” فعالیت خود را آغاز کرد .

او از سال ۱۳۸۵ به صورت مستقل به اجرای برنامه های مختلف پرداخت و از سال ۱۳۹۵ به صورت رسمی وارد مارکت موسیقی شد .

از جمله قطعاتی که با صدای زنده یاد ” یغمایی ” منتشر شده ، می توان به ” قبول می کنم ” (‌اثر مشترک زنده یاد ” صادق یغمایی ” و ” مهدی یغمایی ” ) ،‌ ” خوشبختم ” ، ” شاهرود زیبا ” ، ” هی نذر می کنم ” و ” جزیره ” اشاره کرد .

از دیگر کارهای صادق یغمایی می‌توان به آهنگ عزیزم غصه نخور اشاره کرد آهنگی که در سال ۱۳۹۹ تولید شد و استقبال خیلی خوبی از آن به عمل آمد.

بیوگرافی و عکس های صادق یغمایی خواننده پاپ

علت فوت

گفته میشود صادق یغمایی به علت بیماری درگذشت برخی از رسانه ها نوشتند که بر اثر ایست قلبی فوت کرده است.

لازم به ذکر است مهدی یغمائی 21 مرداد ماه سال 1355 در شاهرود متولد شد. پدرش خیاط ماهری بود او در همان سالهای نوجوانی استعداد خواندن را درخود کشف کرد و پرورش داد و ازسال 1372 نواختن پیانو و خواندن آواز سنتی را آغاز کرد.

همسر و فرزندان صادق یغمایی

صادق یغمایی مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده بود.

source