بیوگرافی ویدا افشار

ویدا افشار همسر سابق پیمان آدیداس روز گذشته با خوردن چندین قرص برنج به زندگی خود پایان داد این دختر جوان متولد ۱۳۸۱ در تهران بوده و تک فرزند خانواده بود که بعد از فوت همسرش بعد از گذشت چند ماه با خوردن قرص برنج خودکشی کرد.

بیوگرافی ویدا افشار بلاگر همسر پیمان آدیداس + ماجرای خودکشی

در بیوگرافی ویدا افشار امده است که ویدا در زمینه موسیقی نیز فعالیت داشت و در سبک دیس لاو tعالیت می‌کرد و تا به حال با خواننده‌هایی همچون میلاد راستاد همکاری کرده است او خوانندگی را در سن ۱۵ سالگی آغاز کرد و با پیمان آدیداس به ساخت کلیپ‌های آموزنده می‌پرداخت و از همین راه به شهرت زیادی دست یافت.

پیمان آدیداس سازنده کلیپ‌های به اصطلاح سوسماسی زمستان سال گذشته بر اثر ایست قلبی فوت کرد

ماجرای خودکشی

درباره علت مرگ ویدا افشار خودکشی با قرص برنج عنوان شده بود او قبل از خودکشی چندین استوری به اشتراک گذاشت و از هوادارانش حلالیت طلبید.

به گزارش خبرگزاری رکنا به نقل از بازپرس پرونده ویدا بعد از فوت همسر اولش با بلاگری دیگر به نام آبراهام وارد رابطه شد که گویا رابطه آنها به هم می‌خورد و در مسیر جاده شمال با یکدیگر جر و بحث می‌کنند و به علت اختلاف شدیدی که بین آنها صورت می‌گیرد در بین راه از هم جدا می‌شوند.

بیوگرافی ویدا افشار بلاگر همسر پیمان آدیداس + ماجرای خودکشی

ویدا بعد از رسیدن به خانه‌اش با خودروی خود به ناصر خسرو رفته و از یک گاریچی رخواست می‌کند که قرص برنج برای او تهیه کند تا شوهرش را بترساند اما هنگام بازگشت به خانه به دلیل فشار عصبی و ناراحتی که داشته اقدام به خوردن قرص‌های برنج کرده و سپس با چند استوری از فالوورهایش حلالیت طلبید و در نهایت به علت مسمومیت به بیمارستان منتقل شد اما کار از کار گذشته و این دختر جوان فوت کرد.

source