بایوور و الکترونیک آرتز اطلاعات جدیدی از درجه‌های سختی متفاوت بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر کرده‌اند.

پس از معرفی بازی Dragon Age: The Veilguard توسط EA و بایوور در ماه گذشته، اطلاعات زیادی از این بازی نقش‌آفرینی و اکشن منتشر شده است. پیش از این گزارشی منتشر شده بود که نشان می‌داد ساخت کاراکتر در Dragon Age: The Veilguard جزئیات بالایی دارد و به‌تازگی اخبار جدیدی از درجه سختی‌های مختلف این بازی منتشر شده است.

بازی Dragon Age: The Veilguard از چندین درجه سختی مختلف پشتیبانی می‌کند که بازیکنان می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند. راحت‌ترین درجه سختی برای این بازی با نام Storyteller یا راوی، تمرکز بازی را بر روی روایت برده و از چالش‌های مبارزاتی کمتری برخوردار است. حالت پیش‌فرض بازی نیز با نام Adventurer یا ماجراجو تعادل بین روایت و مبارزه را رعایت می‌کند و تجربه‌ای کامل برای گیمر در نظر می‌گیرد.

شهر Minrathous در بازی Dragon Age: The Veilguard

سخت‌ترین درجه سختی بازی نیز با نام Nightmare یا کابوس در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد. درجه سختی بازی را می‌توانید در هر نقطه از بازی که خواستید عوض کنید مگر اینکه درجه سختی کابوس را انتخاب کرده باشید؛ به محض قرار دادن بازی روی این درجه سختی، هیچ راه برگشتی نیست و بازی روی این حالت قفل می‌شود.

Dragon Age: The Veilguard علاوه‌بر این تنظیمات، قابلیت‌های دیگری مانند مسیریابی، کمک در نشانه‌گیری، تغییر زمان موردنیاز برای رد کردن مراحل، تغییر میزان آسیب دریافتی و آسیب وارد شده توسط خود و حتی یک گزینه «بدون مرگ» را در اختیار دارد تا بتواند جریان گیم‌پلی بازی را کاملا براساس توانایی‌های خود شخصی‌سازی کند.

کورین بوشه، کارگردان بازی می‌گوید: «هیچ‌کدام از این موارد، تقلب به حساب نمی‌آیند و ویژگی‌هایی هستند که خودمان قرار دادیم تا مطمئن شویم تمام بازیکنان بتوانند از این بازی لذت ببرند».

نظر خود را درباره این بازی و جزئیات آن با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

source

توسط digitalwebmaster