به‌دنبال خرید گوشی هستید و از مدل‌های بزرگ و سنگین خوشتان نمی‌آید؟ پیشنهاد ما خرید گوشی کوچک است. موبایل‌های هوشمند کوچک در واقع دستگاه‌هایی هستند که ابعاد آن‌ها نسبت به مدل‌های استاندارد کمی کوچک‌تر بوده و ازطرف‌دیگر وزن سبک‌تری نیز دارند.

این موضوع باعث می‌شود تا این موبایل‌ها راحت‌تر در دست جا شده و ساده‌تر قابلیت استفاده از آن‌ها داشته باشید. موضوع مهم اینجا است که برخی از این مدل‌ها قیمت ارزان‌تری نیز دارند. برای اینکه بتوانید ساده‌تر با این موبایل‌ها آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. بهترین اسمارت‌فون‌های جمع‌وجور و کاربرانی که باید آن‌ها را بخرند نیز در این مطلب بررسی می‌کنیم.

موبایل‌های کوچک برای کدام مشتریان مناسب هستند؟

سوالی که در همین ابتدا پیش می‌آید این است که کدام کاربران باید به‌دنبال خرید گوشی کوچک باشند؟ کاربرانی که از اسمارت‌فون‌های سنگین و بزرگ خوششان نمی‌آید، می‌تواننداین دستگاه‌ها را بخرند. همچنین اگر فضای کمی برای جابه‌جا کردن موبایل دارید و دستان شما کوچک هستند، این مدل‌ها انتخاب خوبی به‌حساب می‌آیند.

بهترین گوشی‌های کوچک بازار

درصورتی‌که به‌دنبال پیدا کردن مدلی مناسب از میان انواع گوشی کوچک هستید، پیشنهاد می‌کنیم که برترین مدل‌های بازار را مورد ارزیابی قرار دهید. این دستگاه‌ها شامل موارد مختلفی می‌شوند که بهترین آن‌ها را در این بخش به شما معرفی می‌کنیم.

گوشی آیفون 13 پرو اپل

اولین انتخابی که می‌خواهیم برای خرید گوشی کوچک به شما معرفی کنیم، موبایل iPhone 13 Pro از شرکت اپل است. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که محصولات آیفون بسیار بزرگ بوده و در دست به‌راحتی جا نمی‌شوند؛ اما هرگز این‌طور نیست.

تنها مدل‌های پرومکس از موبایل‌های این برند سایز بزرگ دارند. سایز نمایشگر این دستگاه 6.1 اینچ بوده و وزن آن نیز 204 گرم است. دلیل سنگین بودن وزن این محصول استفاده از تیتانیوم برای فریم و شیشه مقاوم برای قاب پشتی است. این موارد مقاومت و شیک بودن بدنه را بیشتر کرده‌اند.

گوشی گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ

مورد دیگری که می‌خواهیم در این مطلب به‌عنوان بهترین گوشی کوچک به شما معرفی کنیم، موبایل هوشمندی است که توسط شرکت بزرگ سامسونگ تولید شده است. گوشی سامسونگ گلکسی z flip 5 بهترین انتخاب در این لیست است.

این موبایل یک اسمارت‌فون تاشو بوده و به‌صورت عمودی نمایشگر آن خم می‌شود. شما عرض صفحه نمایش آن کم است و به‌راحتی قابلیت استفاده از آن برای افرادی که دستان کوچک دارند نیز به‌وجود می‌آید. در نظر بگیرید که با تا کردن این دستگاه در حالت بسته، می‌توانید آن را در هرجایی به‌راحتی قرار دهید.

گوشی گلکسی S23 سامسونگ

محصول دیگری که می‌خواهیم به‌عنوان موبایل برتر در‌میان انواع گوشی کوچک به شما معرفی کنیم، دستگاه گلکسی s23 سامسونگ نام دارد. s23 یکی از پرچم‌داران جدید، محبوب و پرفروش این برند کرده‌ای بوده و بدنه و فریم آن از بهترین متریال‌ها تولید می‌شوند.

این موبایل خوش‌دست تنها 168گرم وزن داشته و ضخامت آن نیز به 7.6میلی‌متر می‌رسد. این یعنی نسبت به آیفون 14 و 13 از برند اپل، وزن کمتری را شاهد هستیم. طراخی آن نیز به گونه‌ای است که می‌توانید به‌راحتی اسمارت‌فون را در دست گرفته و مدت زمان طولانی با آن کار کنید.

گوشی آیفون 13 اپل

به‌دنبال خرید گوشی کوچک ازمیان محصولات اپل هستید و نمی‌دانید کدام مدل انتخاب قدرتمند و جدیدی است؟ پیشنهاد ما این است که سراغ خرید آیفون 13 بروید. انی محصول یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌ها در ایران بوده و وزن آن تنها 174 گرم است.

این وزن در حالی وجود دارد که بدنه این موبایل از شیشه و تیتانیوم تولید شده و گلس صفحه نمایش آن شیشه‌ای مقاوم و محکم است. ضخامتی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده 7.4میلی‌متر بوده و قطعا شما را راضی نگه می‌دارد.

گوشی شیائومی 13

چنانچه می‌خواهید کمتر هزینه کنید، بهتر است به‌جای خرید گوشی کوچک از برندهای گران‌قیمت اپل و سامسونگ سراغ گوشی شیائومی بروید. گوشی شیائومی13 یکی از دستگاه‌های سبک وزن و کوچکی است که توسط این شرکت تولید و روانه بازار شده است.

نمایشگر آن تنها 6.36 اینچ اندازه داشته و حدود 90درصد بدنه جلویی را به خود اختصاص می‌دهد. حاشیه‌های کم این موبایل زیبایی آن را بارها بیشتر کرده و مشتریان خاص‌ترین را جذب خود می‌کند. البته باید بگوییم که باتری 4500میلی‌آمپری نیز در وزن آن موثر است.

گوشی آیفون SE 2022 اپل

اما آخرین محصولی که می‌خواهیم در این مطلب به‌عنوان بهترین گوشی کوچک بازار به شما معرفی کنیم، موبایل iPhone SE 2022 از شرکت اپل نام دارد. به‌طور کلی محصولات SE اپل سایز کوچکی داشته و وزن آنها نیز پایین است.

قیمت این اسمارت‌فون مناسب بوده و هرکسی قادر به پرداخت آن خواهد بود. صفحه نمایشی که برای آن در نظر گرفته‌اند 4.7 اینچی بوده و برای کارهای روزمره مناسب هستند. البته باید گفت که باتری این دستگاه کمی ضعیف بوده و ممکن است در طول روز 2 بار شارژ نیاز داشته باشد. پس بهتر است تنها مدل‌های نو این دستگاه را خریداری کرده و از مدل‌های دست دو دوری کنید.

گوشی شیائومی 12

به‌دنبال این هستید که یکی از خاص‌ترین مدل‌های گوشی کوچک را بخرید؟ شیائومی 12 قطعا انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این محصول طراحی مدرن و به‌روز داشته و یکی از پرچمدارانی است که توسط این شرکت چینی تولید شده است.

نمایشگری که در آن به‌کار برده‌اند 6.28 اینچ اندازه دارد. وزن آن نیز مناسب بوده و برای هرکاری مناسب است. باید گفت که این محصول جذاب از یک تراشه 4 نانومتری استفاده کرده و دوربین سلفی آن 32 مگاپیکسل رزولوشن دارد. باتری آن نیز با آداپتور 67 واتی به‌سرعت شارژ می‌شود.

گوشی گلکسی s21 FE سامسونگ

برای اینکه بتوانید یکی از بهترین مدل‌های تلفن‌همراه کوچک را بخرید، باید گوشی S21 fe را در اولویت‌های خود قرار دهید. این محصول از فریمی آلومینیومی برخوردار بوده و وزن آن تنها 177گرم است. این یعنی شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مناسب یک پرچمدار سبک را بخرید.

پنل نمایشگر آن 6.4 اینچ سایز داشته و از نوع سوپرامولد است. دوربین‌های این محصول فوق‌العاده بوده و به کمک آن‌ها می‌توانید بهترین تصاویر را ثبت و ضبط کنید. تکنولایف با بهترین قیمت این محصول را به شما می‌فروشد.

خرید بهترین گوشی کوچک از تکنولایف

مورد مهمی که باید برای خرید گوشی کوچک در نظر داشته باشید، انتخاب یک فروشگاه حرفه‌ای برای این کار است. تکنولایف بهترین انتخاب برای این کار خواهد بود. فروشگاه اینترنتی تکنولایف بهترین موبایل‌های کوچک و جمع‌وجور را برای شما موجود کرده است.

البته باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که علاوه‌بر تنوع بالای محصولات، این مرکز اینترنتی قیمتی عالی نیز برای کالاهای هوشمند خود ارائه می‌دهد. کافی‌است به این فروشگاه رفته و از تنوعی که در آن وجود دارد نهایت استفاده را ببرید. تکنولایف گارانتی‌های معتبر را نیز به‌همراه اسمارت‌فون‌های کوچک ارائه خواهد داد.

منتخب کاربران

source