اگر به دنبال مانیتور اداری خوب هستید و نمی‌دانید باید چه مواردی را در این باره در نظر بگیرید، در ادامه مطلب همراه ما باشید. در این مقاله راهنمای خرید بهترین مانیتور اداری را به شما ارائه داده‌ایم.

فضای کاری شما ممکن است یک کامپیوتر قدرتمند با حجم زیادی از فضای ذخیره سازی، صفحه کلید و ماوس عالی باشد و حتی یک صندلی راحت داشته باشد، اما اگر مانیتور شما برای کاری که انجام می‌دهید مناسب نباشد، سلامتی چشم و کار شما آسیب خواهد دید. در این راهنما، ما به شما نشان خواهیم داد که هنگام خرید یک مانیتور اداری به دنبال چه چیزی باشید. همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب:

راهنمای خرید مانیتور اداری

در دنیای امروز، بسیاری از کسب و کارها بسیار به فناوری وابسته هستند و کارمندان ساعت‌های زیادی از صفحه نمایش کامپیوتر استفاده خواهند کرد. انتخاب مانیتور مناسب برای راضی نگه داشتن کارکنان و حفظ سطوح بالای بهره وری و خروجی مهم است. در ادامه راهنمای خرید مانیتور اداری آمده است.

همچنین بخوانید :

اندازه صفحه نمایش

بهترین مانیتور اداری

اندازه صفحه نمایش به صورت مورب، از گوشه ای به گوشه دیگر اندازه گیری می‌شود. به طور کلی، هر چه صفحه نمایش بزرگتر باشد، خستگی چشم کمتر می‌شود و کار آسان تر است. به دلایل کاربردی و هزینه، کارفرمایان مایلند اندازه صفحه نمایش را کمتر از ۲۴ اینچ نگه دارند، اما باید از نمایشگرهای زیر ۱۹ تا ۲۰ اینچ دوری کرد، زیرا می‌توانند باعث سردرد شوند.

رفرش ریت

نرخ رفرش تعداد دفعات تغییر عکس روی صفحه در ثانیه است که بر حسب هرتز (Hz) اندازه گیری می‌شود. مانیتورها، به ویژه مانیتورهای بزرگتر، اگر در فرکانس ۶۰ هرتز تجدید شوند، باعث خستگی چشم می‌شوند. نرخ‌های بالاتر از ۷۰ هرتز ضروری هستند، اما در واقع نرخ باید روی ۸۰ هرتز و بالاتر تنظیم شود. جدیدترین مانیتورها می‌توانند تا ۱۰۰ هرتز را نمایش دهند و تصویر بسیار خوبی تولید کنند که باعث خستگی چشم نمی‌شود. همچنین مطمئن شوید که از کارت گرافیکی استفاده می‌کنید که می‌تواند نرخ رفرش را افزایش دهد. اکثر کارت گرافیک‌های مدرن، کافی خواهند بود.

همچنین بخوانید :

وضوح

راهنمای خرید مانیتور اداری

رزولوشن صفحه نمایش به میزان جزئیات نگهداری شده در یک ناحیه تعریف شده اشاره دارد که با فرمتی اندازه گیری می‌شود که تعداد پیکسل‌های افقی و عمودی را نشان دهد. پیکسل‌ها کوچکترین اندازه صفحه نمایش هستند. مانیتور با وضوح ۸۰۰x۶۰۰ دارای ۸۰۰ پیکسل در صفحه افقی و ۶۰۰ پیکسل در صفحه عمودی است. به طور کلی، هر چه رزولوشن بیشتر باشد، کار با آن راحت تر خواهد بود. رزولوشن ۱۰۲۴x۷۶۸ امروزه به عنوان حداقل در نظر گرفته می شود، اگرچه کار با آن برای مدت طولانی راحت نیست.

صفحه عریض یا مربع

در حالی که هر دو صفحه نمایش عریض و مربع دارای مزایا و معایب هستند، ترجیح شخصی مهم است. برخی از افراد با نمایشگرهای عریض رابطه خوبی ندارند و تصویر را کشیده و غیر طبیعی می‌بینند. برخی دیگر هنگام کار برای مدت طولانی، تصویر را خوشایندتر می‌دانند. برای طراحی گرافیک، ویرایش ویدئو و کارهای مشابه، نمایشگرهای عریض اغلب توصیه می‌شوند.

شیب و چرخش

مانیتور اداری خوب

اطمینان حاصل کنید که مانیتورهایی که خریداری می‌کنید دارای طیف وسیعی از چرخش‌ها هستند تا بتوان آن‌ها را بر اساس قد هر شخص، نحوه نشستن و میز مورد استفاده، تنظیم کرد. بسیاری از مانیتورها هم می‌توانند به صورت عمودی بالا بروند، هم به صورت افقی بچرخند و هم کج شوند. این یک ویژگی واقعا مهم است زیرا سایر مانیتورها اغلب می‌توانند باعث سردرد و خستگی چشم شوند.

بهره وری انرژی

از دیدگاه کارفرما، مانیتورهایی که مصرف انرژی کمتری دارند، برتر خواهند بود و در عین حال در مصرف انرژی شرکت صرفه جویی می‌کنند و به محیط زیست کمک می‌کنند.

بهترین مانیتور های اداری

در ادامه بهترین مانیتور های اداری در بازار را به شما معرفی کرده ایم. همراه ما باشید.

۱. مانیتور دل P3222QE

مانیتور اداری

  • اندازه صفحه نمایش: ۳۲ اینچ
  • نسبت ابعاد: ۱۶:۹
  • رزولوشن: 4K
  • اتصال: HDMI، DisplayPort، 4X USB 3.2 Gen 1

نقاط قوت: دقت رنگ فوق العاده

نقاط ضعف: بدون HDR

این مانیتور چشمگیر Dell، برای کار اداری می‌تواند تمام پورت‎‌های مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد. این لپ‌تاپ دارای پورت‌های USB از جمله 65W USB-C Power Delivery است تا بتوانید نمایشگر لپ‌تاپ خود را در حین شارژ به اشتراک بگذارید، و حتی یک اتصال اترنت سیمی RJ45 دارد.

وقتی P3222QE را بررسی کردیم، متوجه شدیم که علاوه بر همه درگاه‌های مفید آن، کیفیت تصویر مناسبی نیز دارد. صفحه نمایش ۳۲ اینچی 4K آن ۹۹٪ فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و فناوری صفحه نمایش IPS آن به این معنی است که شما بدون توجه به زاویه دید خود رنگ‌های دقیقی دریافت خواهید کرد.

همچنین بخوانید :

2. مانیتور اداری فیلیپس 27E1N1300AE

بهترین مانیتور اداری

  • اندازه صفحه نمایش: ۲۷ اینچ
  • نسبت ابعاد: ۱۶:۹
  • رزولوشن: FHD (1080×1920)
  • قابلیت اتصال: HDMI 1.4 x 1، USB-C x 1

نقاط قوت: تصاویر واضح، اتصال USB-C

نقاط ضعف: رزولوشن Full HD، کنتراست نه چندان خوب

Philips 27E1N1300AE یک مانیتور همه کاره فوق العاده است که تقریباً در هر زمینه ای نتایج خوبی ارائه می‌دهد. صفحه نمایش IPS امکان مشاهده از هر زاویه ای را ممکن می‌کند.

این نمایشگر همچنین هنگام مشاهده تقریباً هر رسانه ای تصویر واضحی را به شما ارائه می‌دهد و ۱ میلی ثانیه (MPRT) برای زمان پاسخگویی هرگونه تاخیر آزاردهنده را برطرف می‌کند. روشنایی این مانیتور زیاد است و تصویری دوست‌داشتنی ارائه می‌دهد. اتصال USB-C همچنین شامل ارائه برق برای شارژ دستگاه‌های متصل می‌شود، که اگر بودجه یا فضای لازم برای یک داک خارجی برای اتصال همه لوازم جانبی خود به لپ‌تاپ‌های دارای پورت ندارید، خبر خوبی است.

۳. Dell UltraSharp U3223QZ

راهنمای خرید مانیتور اداری

  • اندازه صفحه نمایش: ۳۱.۵ اینچ
  • نسبت ابعاد: ۱۶:۹
  • رزولوشن: 4K (3840×2160)
  • قابلیت اتصال: 2x USB-C، HDMI، DisplayPort

نقاط قوت: حالت‌های رنگی دقیق و کیفیت تصویر عالی، وب کم با قابلیت Windows Hello

نقاط ضعف: بسیار گران

Dell UltraSharp U3223QZ به یک نیاز حیاتی پاسخ می‌دهد، داشتن یک وب کم قابل اعتماد و با وضوح بالا برای تماس‌های کاری و جلسات تیمی. این اولین مانیتور دل با دوربین داخلی نیست، اما مطمئنا بهترین است، به همین دلیل است که قیمت گزافی را نیز برای شما رقم خواهد زد.

وب‌کم فوق‌العاده خوب عمل می‌کند، با وضوح FHD و ردیابی صورت که به لنز زاویه باز اجازه می‌دهد دقیقاً روی تصویر شما قفل شود. آزمایش‌های ما نشان داد که پوشش رنگ و دقت برای استفاده به عنوان مانیتور اداری کاملا مناسب است، اگرچه نرخ رفرش ۶۰ هرتز و حداکثر HDR در ۴۰۰ نیت، آن را کمی نامناسب می‌کند.

۴. مانیتور اداری ASUS ProArt OLED PA32DC

مانیتور اداری خوب

  • اندازه صفحه نمایش: ۳۱.۵ اینچ
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹
  • وضوح: 4K (3840 x 2160)
  • قابلیت اتصال: 1x USB-C، 1x DisplayPort 1.4، 3x HDMI 2.0، 4x USB-A 3.2، جک هدفون، ورودی صوتی کامپیوتر

نقاط قوت: پنل OLED واضح و روشن، دقت رنگ فوق العاده

نقاط ضعف: بسیار سنگین، حاشیه های بزرگ، گران

ASUS ProArt PA32DC بزرگ و قدیمی است و همچنین یکی از درخشان‌ترین، واضح‌ترین و حرفه‌ای‌ترین مانیتورهای 4K موجود در بازار است. نرخ رفرش آن ۶۰ هرتز است و هزینه آن بیشتر از کل حقوق ماهانه افراد است، اما با وجود تمام آن پروفایل‌های از پیش تعیین‌شده، رنگ‌سنج داخلی و پنل OLED، ممکن است ارزشش را داشته باشد.

علاوه بر این، تمام الزامات ارتباطی را با USB-C با توان ۹۶ وات که برای شارژ و راه اندازی یک لپ تاپ کافی است، همراه با سه پورت HDMI و چهار کانکتور USB-A را برآورده می‌کند. پشتیبانی از DisplayPort نیز نقطه عطفی برای این مانیتور است. با وجود قیمت زیاد، نمی‌توانیم مانیتور 4K بهتری را برای حرفه‌ای‌های خلاق جاه‌طلب در نظر بگیریم.

همچنین بخوانید :

۵. مانیتور اداری فیلیپس ایونیا 34M2C8600

مانیتور اداری

  • اندازه صفحه نمایش: ۳۴ اینچ
  • نسبت ابعاد: ۲۱:۹
  • رزولوشن: QHD Wide (3440 x 1440)
  • قابلیت اتصال: 2x HDMI 2.0، 1x DisplayPort 1.4، 1x USB-C، 1x USB-B 3.2x Upstream

نقاط قوت: پنل OLED منحنی درخشان، طیف رنگی چشمگیر، طراحی دقیق

نقاط ضعف: قیمت حرفه ای بدون تنظیم colour-temperature

Philips Evnia 34M2C8600 یک مانیتور گیمینگ فوق عریض با پوشش رنگی فوق العاده و پاسخگویی عالی به لطف پنل OLED درخشان است. با انحنای نسبتا ملایم 1800R، سطح لبه بیرونی برای کارهای خلاقانه مانند ویرایش ویدئو یا طراحی گرافیکی استفاده می‌شود. در هنگام تماشای فیلم یا بازی بر روی مانیتور، آن حس فراگیر را حفظ می‌کند.

این ترکیب آن را به یک صفحه نمایش ایده آل برای افراد هنرمند و طرفداران بازی تبدیل می‌کند که می خواهند با یک تیر دو نشان بزنند و فضای میز را به حداکثر برسانند. این ارزان‌ترین مانیتوری نیست که می‌توانید پیدا کنید، اما صادقانه بگوییم، برای یافتن مانیتور بهتری برای زیر قیمت هزار دلار بسیار سختی خواهید کشید.

همچنین بخوانید :

جمع بندی

گشتن به دنبال بهترین مانیتور اداری می‌تواند چالش برانگیز باشد. در حالی که تقریباً می‌توانید از هر مانیتوری برای کار اداری استفاده کنید، از جمله مانیتورهایی که برای بازی طراحی شده‌اند، برخی از آن‌ها دارای ویژگی‌های اداری هستند، مانند سوئیچ‌های KVM و ورودی‌های USB-C که برای اتصال دستگاه‌های مختلف مفید هستند. موارد دیگری مانند زوایای دید گسترده و ارگونومی همه کاره می‌تواند در صورت نیاز به اشتراک گذاری صفحه نمایش خود با کسی که در کنار شماست کمک کند و داشتن صفحه نمایش روشن برای کار در اتاقی با نور خوب مهم است. نظرات خود را درباره این مطلب و بهترین مانیتور اداری با ما به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source