بازدید از اینستاگرام بدون اکانت، یکی از تکنیک هایی است که می توانید با استفاده از آن، بدون اینکه هیچ اکانتی در این سایت داشته باشید، محتوای اینستاگرام را ببینید. در این مقاله، آموزشی برای بازدید پست بدون ساخت اکانت، بازدید استوری بدون ساخت اکانت و در کل ویو اینستاگرام بدون حساب کاربری ارائه خواهیم داد.

این روز ها اینستاگرام تبدیل به بزرگترین و پرکاربردترین شبکه اجتماعی دنیا شده است. شبکه ای که در ابتدا تنها برای انتشار عکس ساخته شده بود، اکنون به مجموعه ای از قابلیت های رسانه ای بصری تبدیل شده و تقریبا هر چیزی را در اختیار کاربران خود می گذارد. خیلی از افراد از کسب و کارها گرفته تا اشخاص مختلف در این شبکه فعالیت دارند و می توانند محتوایی که توسط دیگران منشتر شده را نگاه کنند. در حالت کلی لازمه دسترسی به محتوای Instagram این است که عضوی از آن باشید، اما روش هایی هم وجود دارد که می توانند بازدید از اینستاگرام بدون اکانت را برای ما فراهم کنند. در این مقاله از پلازا، می خواهیم در مورد این موارد با هم صحبت کنیم.

فهرست مطالب

آموزش بازدید از اینستاگرام بدون اکانت

در این بخش می خواهیم ببینیم که بازدید از اینستاگرام بدون اکانت چطور انجام می شود و برای این کار چه روش هایی وجود دارد. در این خصوص باید گفت که شما گزینه های زیادی برای انجام این کار ندارید و خیلی از روش هایی که قبلا برای این منظور ارائه می شد، از کار افتاده است. ممکن است در منابع مختلف کارهایی مانند استفاده از اکانت گوگل برای دسترسی به این شبکه اجتماعی و مواردی از این دست را ببینید، اما این تکنیک ها مربوط به قبل بود و این روز ها اینستاگرام تنها به کمک اکانت اصلی و یا واسطه ها می تواند در اختیار شما قرار گیرد.

همچنین بخوانید :

بهترین روشی که برای بازدید از اینستاگرام بدون اکانت وجود دارد استفاده از واسطه ها است. این واسطه ها در واقع سایت هایی هستند که با کمک اکانتی که در اینستاگرام دارند، به پایگاه داده اینستاگرام متصل شده و اطلاعاتی که شما می خواهید را از آن استخراج می کنند. البته ویژگی هایی که در این سرویس دهنده ها در اختیار شما قرار می گیرد محدود است، اما می توانند قابلیت هایی مانند بازدید پست بدون ساخت اکانت را برای شما فراهم کنند، اما باز هم شما نمی توانید آنطور که با یک اکانت واقعی با اینستاگرام خود کار می کنید، از آن‌ها استفاده نمایید.

برای بازدید از اینستاگرام بدون اکانت می توانید از این دستورالعمل استفاده نمایید:

  • ابتدا مرورگر خود را باز کرده و وارد سایت Dumpoir شوید؛
  • در ورود به این سایت می توانید یک نوار برای جستجو در اینستاگرام مشاهده کنید؛

سایت بازدید از اینستاگرام بدون اکانت

  • در این بخش می توانید نام و یا Username آیدی مورد نظر خود را جستجو کنید؛
  • بعد از جستجوی نام مورد نظر شما اکانت هایی که با این مشخصات وجود دارند را می توانید مشاهده نمایید؛
  • در صورتی که تعداد نتایج زیاد باشد Dumpoir تنها ۴۰ مورد اول را به شما نمایش خواهد داد؛

جستجوی اکانت های مختلف

  • بعد از انتخاب از این لیست، می توانید برای بازدید از اینستاگرام بدون اکانت، با یک کلیک ساده وارد این اکانت شوید؛
  • با ورود به این اکانت، شما می توانید صفحه ای مانند تقریبا مانند آنچه در اینستاگرام تحت وب در اختیار شما قرار می گیرد را مشاهده نمایید؛
  • در این صفحه شما می توانید اطلاعات کلی پروفایل در مورد تعداد پست ها، تعداد دنبال کنندگان و دنبال شونده ها و سایر اطلاعات را مشاهده کنید؛

دسترسی به اینستاگرام بدون اکانت

  • در صورتی که صفحه را به پایین اسکرول کنید می توانید به ویدئو ها، ریلز ها و تمامی پست ها دسترسی داشته باشید؛
  • برای بازدید استوری بدون ساخت اکانت، ویژگی مجزایی در اختیار شما قرار گرفته است که لازم است از آن استفاده کنید؛
  • این قابلیت با یک دکمه قرمز رنگ با برچسب Show Stories در بالای پست ها مشخص می شود؛
  • در صورتی که روی آن کلیک کنید، استوری ها به شما نمایش داده خواهد شد؛

به طور کلی می توان Dumpoir را بهترین ابزار برای بازدید از اینستاگرام بدون اکانت دانست. اما سرویس دهنده های دیگری نیز وجود دارند که می توانید به سراغ آنها بروید. از معروف ترین این موارد می توانیم به این گزینه ها اشاره کنیم:

البته باید گفت در استفاده از این سرویس دهنده ها یک سری محدودیت ها نیز وجود دارد. به عنوان مثال در بازدید از استوری ها شما می توانید تنها استوری های موجود که مهلت زمانی آنها نگذشته است را مشاهده کنید و آرشیو ها به شما نمایش داده نخواهند شد. علاوه بر این تعداد فالور ها و فالوینگ هایی که به شما نمایش داده می شود کم بوده و نمی توانید با اسکرول کردن تمامی فالور ها را لود کنید. در واقع با کلیک روی هر کدام از این بخش ها تنها ۱۰۰ اکانت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

همچنین بخوانید :

هر چند این روش بهترین و ایده آل ترین حالت برای ویو اینستاگرام بدون حساب کاربری است، اما همانطور که دیدیم محدودیت ها و مشکلاتی نیز دارد که در ادامه در مورد آنها با هم صحبت خواهیم کرد.

مزایا و معایب بازدید از اینستاگرام بدون اکانت

ما یک روش ساده و سریع را برای بازدید از اینستاگرام بدون اکانت معرفی کردیم و کارکرد آن را بررسی کردیم، اما باید گفت که شما نمی توانید زیاد به آن اطمینان کنید و محدودیت های آن زیادی است. در این بخش می خواهیم با بررسی اجمالی مزیت ها و معایب این روش، ببینیم که اصلا این کار بدرد ما می خورد یا نه و راه حلی که داریم چیست. مهمترین مزیت هایی که برای بازدید از اینستاگرام بدون اکانت میتوان نام برد این موارد هستند:

  • حفظ حریم خصوصی شما؛
  • عدم نیاز به نصب برنامه؛
  • عدم نیاز به ساخت اکانت و اعمال تنظیمات؛
  • دریافت محتوایی که خودتان می خواهید و دور بودن از پیشنهادات مشابه؛

مزایا و معایب بازدید از اینستاگرام بدون اکانت

در کنار این مزیت ها باید گفت معایبی هم وجود دارد که اصلی ترین آنها از این قرارند:

  • عدم امکان مشاهده پست های قدیمی؛
  • عدم دسترسی به اکانت‌های پرایوت؛
  • عدم دسترسی کامل به هایلایت ها؛
  • عدم امکان دسترسی به تعداد زیادی از فالوینگ ها و فالوور های اکانت مورد نظر؛
  • عدم امکان وارد کردن کامنت و لایک کردن پست؛
  • عدم امکان ذخیره پست ها؛

به طور کلی باید گفت که خیلی از ویژگی هایی که شما با یک اکانت می توانید داشته باشید در این حالت قابل دسترسی نیست. با توجه به این موارد می توانید از یک اکانت فیک اینستاگرام که با ایمیل ساخته شده است استفاده نمایید. در این حالت شما می توانید بدون شماره تلفن یک اکانت کاملا خصوصی داشته باشید که تمامی ویژگی های حریم خصوصی که در بازدید از اینستاگرام بدون اکانت وجود دارد را به شما بدهد و در عین حال امکانات آن نیز کامل باشد.

نتیجه گیری

بازدید از اینستاگرام بدون اکانت، با استفاده از سرویس دهنده های مختلف امکان پذیر بوده و شما می توانید به راحتی بدون استفاده از هیچ اکانتی محتوای پیج های پابلیک را مشاهده کنید. برای این منظور باید وارد یکی از سایت های که معرفی کردیم شده، نام اکانت خود را جستجو کرده و آن را انتخاب کنید، در این صفحه اطلاعاتی مانند پست های تصویری، ویدئویی و ریلز ها، استوری های فعال و همینطور تعداد فالور ها و فالویینگ ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در صورتی که شما هم روش بهتری را سراغ داشتید و یا در مورد استفاده از این قابلیت سوالی داشتید، خوشحال می شویم آن را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

source

توسط