میکروفون، یکی از مهم‌ترین تجهیزات صوتی برای ضبط صدا و تولید محتوا است. پس اگر به ضبط موزیک، پادکست و ویدیو علاقه دارید حتما باید یک میکروفون با کیفیت داشته باشید. میکروفون‌های برند بویا با داشتن ویژگی‌های پیشرفته و قابلیت‌های حرفه‌ای با قیمت خیلی مناسب به بازار عرضه می‌شوند. این میکروفون‌ها صدای واضح و با کیفیتی داشته و نیاز‌های مختلف کاربران را برطرف می‌کنند. در ادامه با معرفی محبوب‌ترین میکروفون بویا به شما کمک می‌کنیم تا این دستگاه را با بهترین قیمت بخرید.

میکروفون بویا by-m۱؛ یک پیشنهاد استثنائی

این میکروفون یک انتخاب عالی برای انجام مصاحبه، فیلمبرداری، تولید پادکست و… است که با داشتن طراحی کوچک و قابل حمل در همه مکان‌ها استفاده می‌شود. میکروفون بویا by-m۱ کیفیت صدای بالایی داشته و مجهز به یک کابل بلند با پورت ۳.۵ میلی‌متری است. همچنین یک باتری کوچک قابل تعویض دارد و استفاده از آن خیلی سخت نیست.

این میکروفون صدا‌های مزاحم محیط را به خوبی پوشش می‌دهد و خیلی راحت به گوشی‌های هوشمند و دوربین‌های DSLR متصل می‌شود. همچنین با داشتن الگوی قطبی کاردیود باعث بهبود کیفیت صدا در برنامه‌های ضبط شده، می‌شود. اگر به دنبال یک میکروفون با کیفیت و ارزان هستید، ما به شما میکروفن by-m۱ را از انواع میکروفون بویا پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید این محصول کاربردی و مقرون‌به‌صرفه را به‌صورت اینترنتی از فروشگاه‌های آنلاین تجهیزات صوتی مانند صدا بازار سفارش دهید.

۳ مزیت باورنکردنی میکروفون بویا by-m۱

میکروفون بویا m۱ یک دستگاه محبوب و پرفروش برای ضبط صدا و ویدیو است که با داشتن فرکانس بالا و حساسیت مناسب، صدا‌های مورد نظر را با وضوح و کیفیت بالا ضبط می‌کند. به طور کلی مزایای استفاده از این مدل میکروفون بویا عبارتند از:

  • قیمت ارزان
  • حساسیت مناسب
  • کیفیت صدای بسیار خوب
  • قابلیت حذف نویز پس زمینه
  • کابل بلند برای حرکت راحت و آزادتر
  • قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند و دوربین‌های دیجیتال

خرید این مدل میکروفون بویا در فروشگاه‌های اینترنتی تجهیزات صوتی مانند صدا بازار با تقاضای زیادی همراه است.

براساس توضیحات فنی صدابازار قیمت میکروفون بویا یکی از مزیت‌های این محصول است. در ادامه با بررسی ۳ تا از مزیت‌های بی‌نظیر میکروفن boya، شما را با قابلیت‌های پیشرفته این دستگاه آشنا می‌کنیم:

تولید صدا با کیفیت قابل قبول

این میکروفون با داشتن کیفیت صدای بالا باعث می‌شود تا صدای مورد نظر به‌صورت یکنواخت و با جزئیات بیش‌تری ضبط شود. البته برای تولید صدای با کیفیت توجه به چند نکته خیلی مهم است. برای مثال میکروفون باید بین ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متر با دهان شما فاصله داشته باشد. تنظیمات میکروفون هم باید طوری تغییر داده شود تا ضبط صدای شما و مخاطب به‌صورت واضح و بدون نویز یا تداخل صورت بگیرد.

میکروفون کاندنسر دارای سیم

میکروفون کاندنسر بویا با داشتن یک سیم بلند، امکان حرکت راحت و آزاد شما در فضای ضبط را فراهم می‌کند. همچنین با پشتیبانی از دستگاه‌های هوشمند باعث اتصال مستقیم به سیستم صوتی می‌شود. این میکروفون پرفروش در فروشگاه‌های اینترنتی مانند صدا بازار با داشتن قابلیت تفکیک صدا برای ضبط وکال و آهنگ مناسب است. همچنین سطح نویز پایینی دارد و با برخورداری از گستره فرکانسی وسیع، تمام جزئیات صدا را ضبط می‌کند. میکروفون یقه ای بویا به عنوان یک ابزار حرفه‌ای در استودیو‌های ضبط موسیقی و صداگذاری کاربرد دارد و با داشتن اتصالات مختلف خیلی راحت به سیستم‌های صوتی متصل می‌شود.

سازگار با تمام دستگاه‌ها

این میکروفون با بیش‌تر دستگاه‌های دیجیتال سازگار بوده و می‌تواند به کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل و دوربین‌های دیجیتال متصل شود. سازگاری با تمام دستگاه‌ها باعث شده تا میکروفن بویا به عنوان یک محصول چند کاره در پروژه‌های مختلف کاربرد داشته باشد. هنگام خرید میکروفون بویا m۱ به سازگار بودن آن با دستگاه میزبان توجه کنید. خوشبختانه میکروفن بویا بدون نیاز به نصب درایور یا نرم‌افزار به انواع سیستم‌های صوتی متصل می‌شود.

خرید میکروفون بویا by-m۱؛ آری یا خیر؟

یکی از بهترین گزینه‌ها برای ضبط موزیک، تولید پادکست و… میکروفون بویا by-m۱ است که برای تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی هم پیشنهاد می‌شود. این دستگاه با داشتن کیفیت صدای عالی و قیمت مناسب، ارزش خرید بالایی دارد و خیلی راحت به لباس یا یقه متصل می‌شود. همچنین مجهز به یک کابل بلند با پورت ۳.۵ میلی‌متری است که باعث اتصال راحت میکروفون به موبایل، تبلت، لپ تاپ یا دوربین می‌شود. با توجه به نظرات همه کاربران می‌توان متوجه شد که قیمت میکروفون بویا به عنوان یک محصول با کیفیت و درجه یک و با داشتن امکانات پیشرفته بسیار مقرون‌به‌صرفه است. به همین دلیل مدل by-m۱ میکروفون برند بویا در فروشگاه‌هایی مانند sedabazar.com در تعداد بالایی به فروش می‌رسد.

حل مشکل سازگاری بویا‌ ام وان برای دارندگان گوشی‌های شیائومی

میکروفون بویا by-m۱ تقریبا با گوشی‌های تمام برند‌ها سازگار است. البته به دلیل به‌روز‌رسانی نرم‌افزاری در گوشی‌های شیائومی، ارتقا پیدا کردن MIUI باعث شده تا شناسایی میکروفون بویا با مشکل مواجه شود. در صورت عدم شناسایی دستگاه یا قطع و وصل شدن صدا می‌توانید با نصب نرم‌افزار‌های متنوع، امکان شناسایی میکروفون خارجی را فراهم کنید. برای مثال می‌توانید از نرم‌افزار Open Camera استفاده کنید. با نصب این برنامه و با مراجعه به قسمت video settings میکروفون خارجی را به عنوان منبع صدا انتخاب کنید تا مشکل اتصال برطرف شود.

source

توسط