با توجه به پیشرفت تکنولوژی و وجود برخی از سایت های آموزش زبان انگلیسی کودکان، دیگر نیازی به کلاس‌های حضوری و حتی تدریس اساتید به صورت فیزیکی نیست. با ما همراه باشید تا با چند سایت آموزش زبان برای کودکان آشنا شویم.

پلتفرم‌هایی که این روزها تحت عنوان منابع آموزش و یادگیری زبان راه‌اندازی شده‌اند، بهترین فرصت برای تعلیم و پرورش کودکان با کمترین هزینه و بهترین بازدهی هستند! در این وب‌سایت‌ها تمامی مطالب آموزشی زبان English با استفاده از جلوه‌های بصری و کاراکترهای کارتونی به کودکان آموزش داده می‌شوند.

البته باید در انتخاب وب‌سایت یا پلتفرم آموزش زبان برای کودک خود دقت زیادی داشته باشید. در برخی از سایت‌های معتبر تمامی مطالب با بهره‌گیری از تجارب و علم اساتید مجرب تدریس می‌شود. در این مطلب از پلازا قصد داریم چند مورد از برترین و بهترین سایت های آموزش زبان انگلیسی کودکان را معرفی کنیم.

فهرست مطالب 

استفاده از سایت‌های آموزش زبان چه مزیت‌هایی برای کودک شما دارد؟

وقتی صحبت از سایت‌های یادگیری و آموزش زبان می‌شود، بسیاری از افراد تصور می‌کنند که صرفا چندین مطلب تکراری به شیوه سنتی به اشتراک گذاشته می‌شود. در حالی که با توجه به پیشرفت فناوری و بهبود علم روز، برای تعلیم و آموزش هر چه بهتر کودکان برای یادگیری زبان انگلیسی از ترفندهای جدید و تخصص اساتید نخبه استفاده می‌شود!

سایت های آموزش زبان انگلیسی کودکان

با توجه به هزینه‌های هنگفت کلاس‌های حضوری زبان انگلیسی و همچنین ازدهام و ترافیک در سطح شهر، در حال حاضر سایت های آموزش زبان انگلیسی کودکان بهترین و کم‌هزینه‌ترین راهکار محسوب می‌شود! چراکه شما برای آموزش زبان انگلیسی به کودک خود از طریق سایت‌ها، نیازی به پرداخت هزینه‌های کلان و مهم‌تر از همه اتلاف وقت در تردد و رفت و آمد داخل شهر ندارید. به عبارتی در هر زمان و مکانی می‌توانید تنها با چند کلیک ساده با مدرس زبان انگلیسی کودک خود ارتباط برقرار کرده و در کلاس‌ها حضور داشته باشید!

همچنین بخوانید :

بهترین سایت‌های آموزش و یادگیری زبان خارجی برای کودکان

در بین صدها شاید هم هزاران سایت آموزش زبان انگلیسی، تعداد انگشت شماری در عین دریافت هزینه کم بهترین و کامل‌ترین خدمات آموزشی را ارائه می‌دهند. برخی از معتبرترین سایت های آموزش زبان انگلیسی کودکان در سال 2024 عبارت‌اند از:

  • سایت PBSKIDS
  • سایت ESL KIDSTUFF
  • وب سایت LEARNENGLISHKIDS
  • سایت DINOLINGO
  • سایت DUILONGO
  • وب سایت MUZZYBBC
  • سایت LITTLE PIM
  • سایت MES GAMES
سایت های آموزش زبان انگلیسی کودکان
کدام سایت ها برای آموزش مجازی زبان به کودکان مناسب هستند؟

سایت معتبر PBSKIDS

اگر به دنبال یک پلتفرم استاندارد با تم کودکانه برای آموزش زبان انگلیسی هستید، بدون شک پلتفرم PBSKIDS جزو بهترین گزینه‌ها خواهد بود! این وب‌سایت از یک ترفند نوین برای یاددهی هر چه عمیق‌تر و مفهومی‌تر مطالب زبان انگلیسی به کودکان بهره می‌برد. یعنی کودک شما با فعالیت در بازی‌های مختلف در نظر گرفته داخل این سایت می‌تواند در عین سرگرم شدن و تجربه هیجان و لذت مطالب انگلیسی را با لحن کودکانه به مرور زمان یاد بگیرد. از ویژگی‌های سایت PBSKIDS می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رابط کاربری بسیار ساده و راحت
  • وجود بازی‌های متنوع آنلاین
  • گویش و لحن مطالب انگلیسی مطابق با روحیات کودکان!
  • وجود بخش آموزش ویدئویی برای کودکان
همچنین بخوانید :

وب‌سایت ESL KIDSTUFF

یکی دیگر از بهترین سایت های آموزش زبان انگلیسی کودکان در سال 2024، وب سایت ESL KIDSTUFF است. توجه داشته باشید که برای ورود به این وب‌سایت خارجی باید از یک فیلتر شکن استفاده کنید. در لیست مدرسین زبان انگلیسی موجود در این سایت، شما شاهد متخصص‌ترین اساتید از سرتاسر دنیا خواهید بود! غنای آموزش و یادهی مطالب انگلیسی در این سایت به قدری زیاد است که کودک شما برای یادگیری دیگر نیازی به منابع دیگر نخواهد داشت!

در حال حاضر برای هر یک از سرفصل‌های کتب انگلیسی در سایت ESL KIDSTUFF بیش از 50 فایل صوتی وجود دارد. علاوه بر این موارد، شما می‌توانید برای سرگرم کردن کودک خود از بازی‌های متنوع داخل سایت هم استفاده کنید.

وب سایت LEARNENGLISHKIDS

این وب‌سایت با رابط کاربری بسیار ساده و روان، جزو بهترین سایت‌هایی است که می‌توانید برای آموزش زبان خارجی کودک خود به آن مراجعه کنید! پلتفرم LEARNENGLISHKIDS، در اصل یک پلتفرم ترکیبی از مطالب متنی و ویدئویی به همراه بازی‌های سرگرم کننده است.

در صفحه اصلی این سایت، چندین تب مختلف وجود دارد که با ورود به هر کدام کودک شما می‌تواند با یک سبک جدید مطالب انگلیسی را یاد بگیرد.

برای مثال در بخش LISTEN AND WATCH صدها ویدئو و کارتون آموزشی در سبک‌های مختلف وجود دارد که هر کدام به سرفصل‌های مختلفی می‌پردازند.

وب سایت LEARNENGLISHKIDS

سایت DINOLINGO

در لیست برترین سایت های آموزش زبان انگلیسی کودکان اسم سایت DINOLINGO در صدر جدول قرار گرفته است. این وب‌سایت با توجه به خدمات بسیار نوین خود توانسته در طی چندین سال اخیر جایزه بین‌المللی در این عرصه را کسب کند! علاوه بر آموزش زبان انگلیسی به چند ده روش نوین، در این سایت آموزش‌های تخصصی مربوط به بیش از 40 زبان زنده دنیا در اختیار کاربران قرار گرفته است.

سایت Duolingo

برای استفاده از مطالب آموزشی این سایت، باید به محض ورود به آن یک حساب کاربری برای خود باز کنید. فرایند عضویت در سایت Duolingo راحت و ساده است؛ برای این کار شما تنها به یک آدرس ایمیل و رمز عبور نیاز خواهید داشت.

وب سایت MUZZYBBC

بدون شک سایت MUZZYBBC، بهترین و کامل‌ترین منبع برای آموزش و یادگیری پایه‌ای و اساسی زبان انگلیسی برای کودکان است. در صفحه اصلی سایت با اسکرول کردن صفحه به پایین، 3 گزینه زیر را مشاهده خواهید کرد:

  • FOR HOMESCHOOLS
  • FOR CLASSROOMS
  • FOR LIBRARIES

شما با توجه به شرایط فعلی خود و همچنین مطالب مورد نیاز می‌توانید در یکی از بخش‌های زیر با کودک خود کار کنید. در هر یک از این بخش‌ها، مطالب به صورت متنی، ویدئویی و فایل‌های صوتی ارائه شده است.

همچنین بخوانید :

سایت LITTLE PIM

از دیگر سایت های آموزش زبان انگلیسی کودکان که توانسته عنوان بهترین پلتفرم مجازی را برای خود کسب کند، سایت LITTLE PIM است. با عضویت در این سایت، کودک شما می‌تواند تا ساعت‌ها با بازی‌های مختلف در عین سرگرم شدن مطالب جدید و روز زبان خارجی را به راحتی یاد بگیرد.

سایت MES GAMES

این وب‌سایت، به علت داشتن بازی‌های سرگرم کننده با تنوع بسیار بالا، یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای سرگرم کردن کودکان و عین حال یادگیری آن‌ها است. در داخل سایت MES GAMES حتی برای هر یک از عناوین مربوط به مطالب زبان انگلیسی یک بازی انحصاری ساخته شده است. هدف از عرضه این بازی‌ها، در اصل یادیگری هر چه بهتر و عمیق‌تر مطالب توسط کودکان است.

سوالات متداول

در مطالب بالا 8 مورد از معتبرترین سایت های آموزش زبان انگلیسی کودکان را معرفی کردیم. اما ممکن است بعد از ورود به این سایت‌ها با برخی سوالات مواجه شوید.

آیا برای استفاده از خدمات این سایت‌ها باید هزینه بپردازیم؟

بله، در برخی از این سایت‌ها مطالب تخصصی و حتی آموزش‌های VIP به صورت غیر رایگان عرضه می‌شوند.

آیا با وجود این سایت‌ها به مراکز آموزشی حضوری نیاز خواهد بود؟

این امر دقیقا بستگی به میزان یادگیری کودک شما بستگی دارد. البته نوع سایت انتخابی هم در کیفیت و سطح آموزش‌ها تاثیر مستقیمی خواهد داشت.

سخن نهایی

در این مقاله از پلازا سعی کردیم تا با بهترین و معتبرترین سایت های آموزش زبان انگلیسی کودکان را به همراه ویژگی‌هایی که دارند معرفی کنیم. هر یک از این وب‌سایت‌ها مزیت‌ها و ویژگی‌های خاصی دارند. چنانچه شما هم وب‌سایت یا پلتفرم خاصی را برای اموزش زبان برای کودکان در نظر دارید حتما آن را در بخش دیدگاه‌ها با دیگر کاربرها به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source

توسط