سئو سایت
باب مک‌اینتاش یکی از بنیان‌گذاران 3 Degrees Consulting است که به مشتریان کمک می‌کند در تمام بازاریابی دیجیتال خود به نتایج استثنایی دست یابند.

getty بازاریابی دیجیتال به سرعت در حال پیشرفت است. در حالی که بازاریابی برونگرای مرسوم در دهه های اخیر نسبتاً ثابت بوده است، بازاریابی درونگرا به طور فزاینده ای پویا شده است. چشم خود را از صنعت بردارید، آنگاه تغییر خواهد کرد و شما را از نظر رقابتی در مضیقه قرار خواهد داد، مگر اینکه بر این اساس فکر کنید و تنظیم کنید. نگران نباشید، زیرا من انگشت خود را روی نبض تحولات بازاریابی دیجیتال نگه داشته ام. در اینجا نگاهی گذرا به چگونگی تغییر بازاریابی دیجیتال با انتقال به سال 22 داریم.
شخصی سازی
بازاریابی دیجیتال بسیار شخصی تر می شود. اکنون صرفاً ارائه یک تبلیغ دیجیتالی گسترده یا محتوایی با جذابیت انبوه برای مخاطبان عمومی بی‌اثر است. موفق‌ترین کسب‌وکارها و متخصصان بازاریابی می‌دانند که بازاریابی دیجیتال وقتی برای مخاطب هدف شخصی‌سازی شود، بسیار بهتر عمل می‌کند. به لطف ردیابی داده‌ها و معیارها، اکنون می‌توان آگهی‌ها را به صورت شخصی برای شخصیت‌های خریدار خاص تنظیم کرد.
کسب‌وکارهایی که زمان و تلاش لازم را برای درک پلتفرم‌های خاصی که مخاطبانشان استفاده می‌کنند، نحوه استفاده از آن پلت‌فرم‌ها و دقیقاً خواسته‌های مشتریان هدف برای شخصی‌سازی پیام‌ها برای جمعیت‌شناسی خاص سرمایه‌گذاری می‌کنند. این رویکرد بیش از حد متمرکز در انتقال پیام‌ها به مخاطبان هدف بسیار مؤثر است، به نحوی که آنها را تشویق می‌کند تا از طریق قیف فروش برای تبدیل به مشتریان یا مشتریان پولی حرکت کنند. شخصی‌سازی تبلیغات ارزش هر پنی را که برای کمپین تبلیغاتی خرج می‌شود به حداکثر می‌رساند، وفاداری مشتری را افزایش می‌دهد و زمینه موفقیت را برای آیندگان در قالب مشتریان وفادار فراهم می‌کند. تیم بازاریابی شما یا شریک بازاریابی برون سپاری می تواند به شما در دستیابی به این هدف از طریق استفاده از ابزارهای مختلف، شکست کمپین ها و برنامه ریزی استراتژیک موثر جریان مشتری کمک کند.
فراگیر شدن متا در همه جا
فیس بوک نام خود را به متا تغییر داد که در سال 21 منحل شد. در حالی که تقریباً نیمی از مصرف‌کنندگان فکر می‌کنند که تغییر نام پاسخی به چالش‌های روابط عمومی شرکت بود، اما این یک حرکت بازاریابی معنایی استراتژیک بود، زیرا فیس‌بوک به سمت یک جامعه واقعیت مجازی که در آن افراد به عنوان آواتارهای دیجیتال با یکدیگر در تعامل هستند در یک جامعه غیرمعمولی حرکت می‌کنند. دنیای فیزیکی.
بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین شرکت های بیمه مسافرتیByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorBest برنامه های بیمه مسافرتی Covid-19ByAmy DaniseEditor تبلیغات دیجیتال همچنین در حال انتقال به Metaverse، بازی ها و تجربیات واقعیت مجازی Meta است. ممکن است زمان زیادی طول نکشد تا اینکه افراد روزمره ساعت ها را در متاورژن به صورت روزانه سپری می کنند. فرار مجازی فرصتی طلایی برای کسب و کارها و بازاریابان برای ایجاد ارتباط با مشتریان هدف در قالب تبلیغات مجازی فراهم می کند. به خاطر داشته باشید که فیس بوک، اکنون متا، هر ماه به 3.6 میلیارد نفر می رسد بدون توجه به احساسی که ما نسبت به آنها داریم، بدون هیچ نشانه ای از کاهش سرعت، به این معنی که عاقلانه است که شروع به آماده سازی تبلیغات برای متاورس کنیم که به زودی توسط افراد بالقوه مشاهده خواهد شد. مشتریان
بازاریابی مکالمه ای
بازاریابی کمتر رسمی می شود. این بازاریابی محاوره ای با تعامل با کیفیت با مخاطب هدف مشخص می شود. به آن مانند یک مکالمه حضوری فکر کنید: با فریاد زدن “وسایلم را بخر!” اگرچه یک پیشرفت در زمینه صنعت کلی نیست، اما بازاریابی مکالمه در قالب چت بات ها و رسانه های اجتماعی به سرعت در حال تکامل است و محبوبیت بیشتری پیدا می کند.
افزایش استفاده از بازاریابی محاوره ای تا حدی به دلیل تغییر در رفتارهای مصرف کننده است که در سال های اخیر با هجوم نوآوری های فناوری تسریع شده است. کسب‌وکارهای بیشتری به طور مستقیم با مشتریان هدف از طریق پیام‌های مستقیم و غیرمستقیم در زمان واقعی تعامل دارند و چت‌بات‌ها نقش مهم‌تری در تعامل با مشتریان هدف دارند. چنین مکالماتی ناگزیر به سمت بالا و بدون درز شدن با گذشت سال خواهد شد.
چت‌بات‌ها و بازاریابی محاوره‌ای رسانه‌های اجتماعی اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کنند، زیرا تعاملات بین مشتریان هدف و کسب‌وکار همچنان در سال 22 و بعد از آن بازتعریف می‌شود. در کمال تعجب برخی، مشتریان به استفاده از چت بات ها و در تجربه شرکت من، به طور کلی بازاریابی مکالمه در زمینه دیجیتال پاسخ مثبت می دهند. چنین استراتژی بازاریابی قابلیت ارتباط نام تجاری را افزایش می دهد و در نهایت گفت و گوی کاملی را برای مشتری فراهم می کند که شانس تبدیل به موقع را افزایش می دهد.
جستجوهای مکالمه و افزایش مداوم هوش مصنوعی
هوش مصنوعی این پتانسیل را دارد که بازاریابی دیجیتال را در سال های آینده متحول کند. به عنوان مثال، جستجوهای محاوره‌ای، به زبان آوردن یک سؤال و مرتب‌سازی نتایج در قالب گفتگو برای فرد آسان می‌شود. به جای “انتخاب از این موضوعات”، اکنون شاهد “یک سوال از من بپرس، و من پاسخ آن را پیدا می کنم” را می بینیم. اگرچه اکثریت قریب به اتفاق مردم هنوز با هوش مصنوعی محاوره ای به صورت روزانه ارتباط برقرار نمی کنند، تعداد فزاینده ای از افراد برای به دست آوردن اطلاعات با ابزارهای فناوری درگیر هستند. وب سایت ها و سایر اجزای ردپای آنلاین که برای چنین جستجوهایی بهینه شده اند از مزیت رقابتی در نبرد بازاریابی محتوا برخوردار هستند.
موتورهای جستجو مانند گوگل تا حدی پیشرفته هستند که می توانند به درخواست های شفاهی گوش دهند، آنها را پردازش کنند و اطلاعات درخواستی را با استفاده از متن یا صدای خودکار انتقال دهند. فناوری جستجوی صوتی تقویت کننده هوش مصنوعی هر روز که می گذرد در حال بهبود است، به این معنی که به زودی به نقطه اوج اصلی می رسد که در آن جستجو برای محتوا، محصولات، خدمات و تقریباً هر چیز دیگری از طریق تعاملات کلامی با ماشین ها از نظر اجتماعی عادی است.
اینها تنها تعدادی از پیشرفت های عظیم برای بازاریابی دیجیتال است که در سال 21 شاهد آن بودیم. اینها و بسیاری دیگر به رشد تصاعدی در استفاده ادامه خواهند داد و در سال 22 باز خواهند گشت. من از دیدن اینکه چگونه فناوری فعلی بر بازاریابی موجود تأثیر می گذارد هیجان زده هستم و حتی بیشتر هیجان زده هستم که ببینم چه فناوری های جدیدی توسعه یافته اند که به تغییر چشم انداز بازاریابی ادامه می دهند.
شورای تجارت فوربس مهمترین سازمان رشد و شبکه سازی برای صاحبان و رهبران مشاغل است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. باب مک اینتاش باب مک‌اینتاش یکی از بنیان‌گذاران 3 Degrees Consulting است که به مشتریان کمک می‌کند در تمام بازاریابی دیجیتال خود به نتایج استثنایی دست یابند. مشخصات اجرایی کامل باب مک اینتاش را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط digitalwebmaster