انیمیشن تعطیلات آفریقایی (My African Vacation) یک انیمیشن ماجراجویی مهیج است که در سال 2026 منتشر خواهد شد. نام اصلی این کارتون، ماجراجویی شگفت‌انگیز جیل و ایوان است.

اگر به دنیای انیمیشن‌ها علاقمندید و به خصوص درصدد آشنایی بیشتر با جدیدترین انیمیشن‌های در حال ساخت هستید، این بار هم با ما همراه شوید. انیمیشن تعطیلات آفریقایی (My African Vacation) یک کارتون جذاب در حال ساخت است. عنوان اصلی آن، Jill and Evan’s Amazing Jungle Adventure به معنای “ماجراجویی شگفت‌انگیز جیل و ایوان، اعلام شده است. این کارتون به کارگردانی پیتر لپنیوتیس (Peter Lepeniotis) و کیم ته-یونگ (Kim Tae-yong) در حال حاضر مراحل پیش‌ساخت را از سر می‌گذراند. کارتون تعطیلات آفریقایی کاری از استودیو انیمیشن‌سازی کانادایی ToonBox Entertainment است که بیش از هرچیز برای انیمیشن The Nut Job (2014) شناخته می‌شود.

در این مقاله از پلازا با معرفی انیمیشن My African Vacation در کنار شما هستیم و همه آنچه درباره این کارتون می‌دانیم را با شما در میان خواهیم گذاشت. چنانچه به تماشای انیمیشن‌های جدید علاقمندید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین انیمیشن‌های 2024 را از دست ندهید.

فهرست مطالب

داستان انیمیشن تعطیلات آفریقایی

ژانر انیمیشن My African Vacation / تاریخ اکران انیمیشن تعطیلات آفریقایی

خوشبختانه خلاصه کارتون تعطیلات آفریقایی منتشر شده است. در این کارتون ما به تماشای ماجراجویی خواهر و برادری به نام‌‌‌های جیل و ایوان می‌نشینیم. این دو، در پی یافتن پدر گمشده خود، یک سفر مهیج و پرچالش به جنگل‌های آفریقا را آغاز می‌کنند و در مسیر با خطرات بسیاری روبرو می‌شوند.

لازم به ذکر است داستان این انیمیشن هیچ ارتباطی با کتاب My African Vacation، به قلم اوزی اوکارا (Ozi Okara) ندارد.

تاریخ اکران انیمیشن تعطیلات آفریقایی

طبق اعلام استودیو انیمیشن My African Vacation در تاریخ 13 دسامبر 2026 (22 آذر 1405) در ایالات متحده آمریکا اکران خواهد شد. امیدواریم همه چیز طبق برنامه پیش رود و این کارتون زیبا درست سر موعد به روی پرده سینماها فرستاده شود. ژانر انیمیشن My African Vacation هنوز به طور رسمی اعلام نشده، اما با توجه به خلاصه داستان احتمالا قرار است شاهد یک انیمیشن ماجراجویی، خانوادگی و شاید کمدی باشیم. به محض اینکه مدت زمان انیمیشن تعطیلات آفریقایی مشخص شود، آن را از طریق همین صفحه با شما در میان خواهیم گذاشت.

همچنین بخوانید :

عوامل و بازیگران انیمیشن تعطیلات آفریقایی

با توجه به اینکه بیش از 2 سال تا اکران انیمیشن My African Vacation باقی مانده، هنوز اطلاعاتی درباره گویندگان و هنرپیشه های کارتون تعطیلات آفریقایی منتشر نشده است. ما اطلاعاتی درباره برخی دیگر از عوامل، نظیر کارگردانان و تهیه‌کنندگان داریم که با شما در میان می‌گذاریم.

پیتر لپنیوتیس: کارگردان

نقد انیمیشن My African Vacation / نمرات انیمیشن تعطیلات آفریقایی

پیتر لپنیوتیس (Peter Lepeniotis) انیماتور، کارگردان، نمایشنامه‌نویس و تهیه‌کننده کانادایی است. وی متولد 3 دسامبر 1965، برابر با 12 آذر 1344، است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1995 آغاز کرد و با انیمیشن کوتاه Surly Squirrel در سال 2005 شناخته شد. پیتر بعدها این کارتون کوتاه را تبدیل به یک انیمیشن سینمایی به نام The Nut Job کرد که در سال 2014 منتشر شد. با موفقیت این کارتون، پیتر و استودیو تصمیم گرفتند دنباله آن را نیز بسازند. انیمیشن  The Nut Job 2: Nutty by Nature در سال 2017 منتشر شد. جدیدترین فیلم این کارگردان، با نام Zombie Town، یک فیلم کمدی-ترسناک است که در سال 2023 اکران شد.

همچنین بخوانید :

کیم ته-یونگ: کارگردان

بررسی انیمیشن تعطیلات آفریقایی / معرفی انیمیشن My African Vacation

کیم ته-یونگ (Kim Tae-yong)، کارگردان و فیلمنامه‌نویس، متولد 9 دسامبر 1969 (18 آذر 1348) در کره جنوبی است. او فارغ‌التحصیل رشته سیاست و دیپلماسی از دانشگاه یونسی است و از طریق یک دوست با دنیای سینما وکارگردانی آشنا شد. وی کارگردانی را با فیلم Memento Mori در سال 1999 آغاز کرد. او تاکنون چندین فیلم را کارگردانی کرده که در میان آنها فیلم Family Ties (2006) و فیلم Late Autumn (2010) افتخارات بسیاری برای او به ارمغان آوردند.

نویسندگان و تهیه‌کنندگان

انیمیشن My African Vacation براساس داستانی از پیتر اپنیوتیس ساخته شده است. این داستان زیبا به قلم لورن کامرون (Lorne Cameron)، مایکل شوارتز (Michael Schwartz) و پیتر لپنیوتیس تبدیل به فیلمنامه شد تا کارتون تعطیلات آفریقایی از روی آن ساخته شود. لورن در نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Nut Job نیز همکار پیتر بود.

تهیه‌کنندگان اجرایی این انیمیشن نیز عبارتند از: مایک کرز (Mike Karz)، جئونگ جونگ کیم (Jeong Jung Kim) و تام یون (Tom Yoon).

همچنین بخوانید :

سخن پایانی

در این مقاله از پلازا با بررسی انیمیشن تعطیلات آفریقایی با شما همراه شدیم. با توجه به اینکه هنوز مدت زمان زیادی تا اکران این انیمیشن باقی مانده، اطلاعات زیادی درباره عوامل آن در دسترس نیست. به محض اینکه هرگونه اطلاعات جدیدی منتشر شود، آن را در همین صفحه با شما خواننده محترم در میان خواهیم گذاشت. پس از اکران انیمیشن نیز بخش جدیدی با عنوان نقد انیمیشن My African Vacation به مقاله افزوده خواهد شد. در این بخش جدید نظرات منتقدین را با هم مرور می‌کنیم و نگاهی به نمرات انیمیشن تعطیلات آفریقایی خواهیم داشت. تا به اینجا نظر شما درباره کارتون تعطیلات آفریقایی چیست؟ به نظر شما این اثر می‌تواند تبدیل به بهترین کار این استودیو شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منتخب کاربران

source

توسط