با روی کار آمدن هوش مصنوعی شاهد جهش هیجانی فناوری در زمینه‌های مختلفی هستیم که باید بدانید در این زمینه شرکت لاجیتک توانسته این فناوری را به صورت فیزیکی در یک موس پیاده سازی نماید که پیشنهاد می‌شود در ادامه جهت بررسی موس هوش مصنوعی لاجیتک با ما همراه باشید.

شاید در گذشته کمتر کسی فکرش را می‌کرد که بتوان از طریق یک دکمه روی موس به اطلاعات بسیار مهمی دسترسی پیدا نمود در این زمینه شرکت لاجیتک با برخورداری از تجربه طولانی مدت و فناوری‌های اختصاصی خود توانسته هوش مصنوعی را در قالب یک دکمه روی موس پیاده‌سازی نماید. در این زمینه اگر می‌خواهید که با قیمت و اطلاعات تکمیلی این محصول آشنا شوید کافیست که تا انتهای این بررسی پلازا را همراهی کنید زیرا تصمیم داریم به نکات و توضیحات مهمی از موس هوش مصنوعی Signature AI Edition M750 اشاره داشته باشیم.

فهرست مطالب

موس هوش مصنوعی لاجیتک

شاید در نگاه اول با مشاهده این موس با خود بگویید که این محصول فقط یک موس بی‌سیم ساده و رایج بوده است که نمونه آن در بازارهای جهانی به شدت دیده می‌شود. اما اگر کمی به بخش نرم افزاری آن دقت داشته باشید متوجه خواهید شد که نمونه این موس هرگز تا به امروز رویت نشده و شرکت لاجیتک توانسته از جدیدترین فناوری روز دنیا یعنی هوش مصنوعی برای توسعه این محصول استفاده نماید.

نرم‌افزار اختصاصی بسیار خوبی در این موس پیاده سازی شده است که با استفاده از آن می‌توانید پیمایش آسان‌تری را در اختیار داشته باشید. پشتیبانی از هوش مصنوعی جدید Chat-GPT به شما این امکان را می‌دهد تا در کنار گشت و گذارهای رایج خود بتوانید از هوش مصنوعی نیز استفاده کنید. در ادامه جهت بررسی موس هوش مصنوعی لاجیتک Signature AI Edition M750 با ما همراه باشید.

نکات مثبت موس Signature AI Edition M750

معرفی موس هوش مصنوعی لاجیتک Logitech با دکمه هوش

  • بکارگیری نرم افزار جدید AI Prompt Builder در ساختار اصلی موس
  • پیمایش آسان و راحت با وجود پنل اختصاصی Logi Options+
  • سازگاری کامل با سیستم‌ها حتی مک
  • طراحی جم و جور و خوش دست
  • قیمت مناسب

معایب موس Signature AI Edition M750

  • اضافه کردن هوش مصنوعی ممکن است برای برخی از کاربران غیر ضروری باشد
  • سایز موس برای دست‌های بزرگ مشکل‌ساز است
  • در حال حاضر موس هوش مصنوعی فقط از ChatGPT پشتیبانی می‌کند
  • درحال حاضر فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند

مشخصات موس هوش مصنوعی لاجیتک Signature AI Edition M750

  • جهت گیری دست: راست
  • رابط: بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتز بلوتوثی
  • تعداد دکمه‌ها: ۶ عدد
  • منبع انرژی: باتری مدل AA
  • حداکثر وضوح سنسور: 4000 DPI
  • گارانتی: ۲ سال
همچنین بخوانید :

بررسی موس هوش مصنوعی Signature AI Edition M750

با پایان یافتن مزایا و معایب و حتی مشخصات موس هوش مصنوعی لاجیتک حال فرصت مناسبی پیش آمده تا بتوانید به بررسی این محصول بپردازیم.

ادغام هوش مصنوعی در قالب یک موس بی‌تردید می‌تواند فناوری‌های مصرف کننده بسیار خوبی را برای کاربران به همراه داشته باشد. اخیراً همکاری لاجیتک و چت جی بی تی سبب روی کار آمدن یک موس هوشمند و قدرتمند به نام Signature AI Edition M750 شده است که باید بدانید این محصول از Logitech Signature AI Edition M750 سرچشمه می‌گیرد که با قیمت ۴۹.۹۹ دلار در بازار جهانی به فروش می‌رسد.

معرفی موس هوش مصنوعی لاجیتک Logitech با دکمه هوش

در بخش طراحی موس شاهد یک دکمه آبی رنگ هستیم که به صورت اختصاصی برای بخش‌هایی در نظر گرفته شده است که کاربر نیاز به راهنمایی و یا توضیحات تکمیلی چت جی پی تی داشته است. باید بدانید که کمپانی لاجیتک اولین شرکت فعال در این زمینه نبوده و در گذشته شاهد اخبارهایی در این زمینه بوده‌ایم اما لاجیتک با استفاده از فناوری‌ها و تجربه خود توانسته اولین موس هوش مصنوعی ساخته شده را منتشر نماید که در این زمینه به نظر می‌رسد بازار فروش بسیار خوبی را در آینده کسب کنند.

در رابطه با طراحی و ربات به کارگیری شده در این موس باید بدانید اصول طراحی موس نسبت به موس ام ۷۵۰ لاجیتک شکل گرفته است که در این زمینه شاهد حضور محصول در بازارهای جهانی بوده‌ایم که هر چند در آمریکای شما در دسترس نبوده که موضوع به دلیل نیاز کاربرانی بوده که در این نقطه از جهان حضور داشته‌اند زیرا موس‌هایی که اغلب برای این محیط جغرافیایی در نظر گرفته می‌شود شکل و شمایل متفاوت‌تری را نسبت به محصولات دیگر کشورها داشته است.

همچنین بخوانید :

از دیگر مزایای موس هوشمند Logitech Signature AI Edition M750 می‌توان به امکانات آن اشاره داشت که به طور مثال به آسانی می‌توانید متن‌های ترجمه شده را ویراستاری کنید و یا آنها را به صورت خلاصه ذخیره سازی نمایید. در این زمینه پاسخ دادن به نظرات و حتی ایمیل‌های کاربران می‌تواند شما را با مزیت‌های دیگری مواجه نماید که بی‌تردید روی کار آمدن موس‌های هوش مصنوعی سبب آسودگی کار برای کاربران در زمینه‌های مختلف خواهد شد.

موس هوش مصنوعی

متاسفانه این موس هوشمند در حال حاضر فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند اما اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که لاجیتک در تلاش است تا دیگر زبان‌های مطرح جهانی را به این چت بات متصل نماید که در این زمینه می‌توان انتظار داشت که زبان شیرین فارسی یکی از مقاصد آن باشد.

در حال حاضر این موس به صورت پیش خرید با قیمت ۴۹.۹۹ دلار در وب سایت‌های مختلف قابل خرید می‌باشد که باید بدانید لاجیتک در تلاش است تا ویژگی‌ها و امکانات بیشتری را در زمان عرضه رسمی آن به موس اضافه نماید.

نسل و مدلی که از هوش مصنوعی در این موس به کارگیری شده نسخه رایگان نبوده و این موضوع می‌تواند به شما اطمینان خاطر را بدهد که با استفاده از آن می‌توانید به اطلاعات و توضیحات تکمیلی بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف دسترسی داشته باشید و در این زمینه نیازی به پرداخت هزینه و یا خرید اشتراک برای استفاده از چت جی بی تی نداشته باشید. در این راستا پلازا پیشنهاد می‌کند که دیدگاه خود نسبت به موس هوش مصنوعی لاجیتک Logitech Signature AI Edition M750 را برایمان به اشتراک بگذارید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید به اطلاعات تکمیلی و مناسبی از موس هوش مصنوعی لاجیتک اشاره شد که در این زمینه به خش‌های مختلفی از این محصول جدید پرداختیم. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ما را همراهی کنید و اگر نقد یا نظری نسبت به این محصول داشته‌اید که می‌تواند برای دیگر کاربران مفید واقع شود آن را برایمان به اشتراک بگذارید. بی‌تردید نظرات شما روی افزایش سطح کیفی بررسی‌های این چنینی تاثیرگذار خواهد بود.

منتخب کاربران

source

توسط