صنعت فیلم‌سازی ایران در سالیان اخیر پیشرفت چشمگیری در حوزه تولید سریال‌های جذاب و تماشایی داشته است. این موضوع باعث شده تا امروزه سریال‌های ایرانی طرفداران بسیاری پیدا کنند. یکی از محبوب‌ترین ژانرهای سینمای ایران را می‌توان ژانر عاشقانه در نظر گرفت. در ادامه این مقاله از پلازا با ما همراه باشید تا به معرفی سریال های عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳ بپردازیم.

سریال‌ های عاشقانه همیشه جذاب بوده و در کانون توجه مخاطبین مخصوص به خود قرار داشته است. در سال 1403 نیز همچون سال‌های دیگر مجموعه‌های تلویزیونی متعددی در این ژانر دوست‌داشتنی تولید و یا پخش خواهند شد. بدون تردید، سریال های عاشقانه ایرانی از طرفداران بسیاری در سراسر کشور برخوردار هستند. موضوعی که باعث شده افراد بسیاری چشم‌انتظار پخش سریال های جدید عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳ باشند. در ادامه، برخی از بهترین و مورد انتظارترین سریال های عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳ را لیست خواهیم کرد و اطلاعات جامع هر کدام را به همراه خلاصه داستان آن‌ها در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

سریال های عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳ را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد. برخی از این مجموعه‌های تلویزیونی تولید و اکران شده‌اند و برخی دیگر در مرحله تولید قرار دارند و تاریخ حدودی انتشار آن‌ها مشخص شده است. در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب:

سریال های عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳

در بخش زیر سریال های جدید عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳ را به ترتیب تاریخ کران معرفی کرده و اطلاعات کلی آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. همچنین، خلاصه داستان مختصر و کوتاهی از هر کدام را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

1. سریال افعی تهران؛ سریال عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳

سریال های جدید عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳

  • تاریخ اکران: 16 اسفند 1402
  • کارگردان: سامان مقدم
  • ژانر: درام، جنایی، عاشقانه
  • مدت زمان هر قسمت: 
  • بازیگران: سحر دولت‌شاهی، پیمان معادی، مریلا زارعی و آزاده صمدی

داستان سریال درام و عاشقانه افعی تهران در مورد قتل‌های یک قاتل سریالی است که سوژه‌های خود را بر اساس فاکتورهای خاصی انتخاب می‌کند. اما شاید برای شما نیز سؤال باشد که این سریال چه ارتباطی با ژانر عاشقانه دارد؟! در طی این سریال با کارگردانی همراه می‌شویم که قصد دارد با الهام از قتل‌های این قاتل سریالی، فیلمی را تولید کند. اما در خلال همه این داستان‌ها، این شخص خود درگیر یک رابطه عاشقانه شیرین می‌شود. رابطه عاشقانه‌ای که هم می‌تواند کمک‌کننده او در مسیر تولید فیلم باشد و هم می‌تواند او را از هسته اصلی ماجرا گمراه کند! حالا باید با خط داستانی سریال همراه شویم تا از سرانجام این ماجرا و قصه عاشقانه را دریابیم.

سریال درام و عاشقانه افعی تهران را می‌توان یکی از برترین آثار کارنامه سامان مقدم محسوب کرد که در سال 1402 تولید و در نوروز 1403 به مرحله پخش رسیده است. این سریال تماشایی از طریق فیلم نت پخش شده و در دسترس شما عزیزان قرار دارد. سریال افعی تهران را می‌توان یکی از برترین سریال های عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳ در نظر گرفت که می‌تواند شما را برای مدتی سرگرم کند. اگر به دنبال سریال جذاب و تماشایی هستید که در عین برخورداری از محتوای جنایی و جذاب، توجه ویژه‌ای بر عشق و عاشقی داشته باشد، توصیه می‌کنیم که به‌هیچ‌وجه تماشای سریال افعی تهران را از دست ندهید.

همچنین بخوانید :

2. سریال رویای نیمه شب؛ در لیست سریال های عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳

سریال عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳

  • تاریخ اکران: نامشخص
  • کارگردان: حسن آخوندپور
  • ژانر: عاشقانه، تاریخی
  • مدت زمان هر قسمت: 
  • بازیگران: هدایت هاشمی، حسین رفیعی، شهین تسلیمی و نسرین بابایی

سریال رویای نیمه شب یکی دیگر از مجموعه‌های تلویزیونی عاشقانه سینمای ایران برای سال 1403 است. در واقع، این مجموعه تلویزیونی برای پخش در رمضان 1403 در نظر گرفته شده بود. اما متأسفانه وقفه‌هایی در فرآیند تولید آن ایجاد شد که در نهایت منجر به حاضر نشدن این سریال برای پخش شد. در حال حاضر، تاریخ دقیقی برای پخش این سریال عاشقانه اعلام نشده است؛ اما مشخص است که به زودی بر روی آنتن خواهد رفت.

اگر به دنبال اطلاع از سریال های جدید عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳ هستید، پیشنهاد می‌کنیم که تماشای سریال رویای نیمه شب را از دست ندهید. داستان این سریال یک قصه عاشقانه را در سال‌های دور روایت می‌کند. قصه عاشقانه‌ای که به طرز قابل‌توجهی فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کرده و عاشق و معشوق قصه را با چالش‌های سختی مواجه می‌سازد. همچنین، توجه داشته باشید که سریال رویای نیمه شب یک اثر تاریخی نیز است. به همین دلیل می‌توانید از تماشای این سریال جذاب در کنار خانواد و دوستان خود، نهایت لذت را ببرید.

3. سریال نون خ (فصل پنجم)؛ سریال عاشقانه ایرانی 1403

سریال جدید ایرانی عاشقانه ۱۴۰۳

  • تاریخ اکران: فروردین 1403
  • کارگردان: سعید آقاخانی
  • ژانر: کمدی، عاشقانه
  • تعداد قسمت‌های سریال: 25 قسمت
  • مدت زمان هر قسمت: 50 دقیقه
  • بازیگران: سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، هومن حاجی‌عبداللهی و امیر سهیلی

فصل پنجم سریال نون خ را می‌توان یکی از مورد انتظارترین سریال‌های سال 1403 محسوب کرد. این سریال جذاب و تماشایی چندین سال پیش بر روی آنتن رفت و با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شد. اکنون شاهد پخش فصل پنجم این سریال در فروردین 1403 هستیم. سریال نون خ را می‌توان یک اثر کمدی دانست؛ اما با توجه به خط داستانی فصل پنجم این سریال می‌توان آن را عاشقانه نیز محسوب کرد. در طول این فصل نیز با نورالدین خانزاده و هم‌روستایی‌های او همراه خواهیم شد. منتهی در این فصل سفری به استان‌های سیستان و بلوچستان، چابهار و کرمان نیز خواهیم داشت.

نکته قابل‌توجه در مورد این سریال، داستان‌های عاشقانه شیرین و سلمان است! سلمان بالاخره پس از سال‌ها تلاش موفق به عروسی با شیرین، دختر نورالدین، شده است. قرارگیری این زوج در کنار یکدیگر صحنه‌های رمانتیک و خنده‌داری را برای مخاطبین سریال ایجاد کرده است. سریال نون خ را می‌توان یکی از برترین سریال های عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳ در نظر گرفت که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.

سخن پایانی

در این مقاله از پلازا به معرفی بهترین سریال های رمانتیک ایرانی ۱۴۰۳ پرداختیم. در طول متن به اطلاعات جامع این سریال‌ها پرداخته و برخی از مشهورترین بازیگران حاضر در آن‌ها را معرفی کردیم. با توجه به این موضوع که اکنون در ابتدای سال 1403 قرار داریم، قطعاً نمی‌توان تمام سریال‌های عاشقانه تولید شده در این سال را پوشش دهیم. اما توجه داشته باشید که این مطلب به صورت مداوم آپدیت خواهد شد. بنابراین، در صورتی که سریال جدید ایرانی عاشقانه ۱۴۰۳ به مرحله پخش برسد، شما عزیزان را در جریان آن نیز قرار خواهیم داد. به نظر شما جای کدام مجموعه تلویزیونی در میان سریال های عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳ خالی است؟! آیا شما سریال های جدید عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳ را دنبال می‌کنید؟!

ممنون که در طول این مطلب با ما همراه بودید. امیدواریم که این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد. لطفاً نظرات و نقدهای خود در مورد سریال های عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳ را در بخش دیدگاه‌ها با دیگر اعضا خانواده پلازا در میان بگذارید.

منتخب کاربران

source

توسط