صحبت‌های اخیر «محمدحسن شانه‌ ساززاده»، نایب رئیس هیئت مدیره «نماوا» با واکنش‌هایی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد. پس از آن، روابط عمومی نماوا بیانیه‌ای در این خصوص منتشر کرد.

در ابتدای بیانیه نماوا آمده است: «مجموعه نماوا به عنوان یکى از قدیمى‌ترین سکوهاى نمایش خانگى مفتخر است که سال‌ها خود را به منزله خانه سینماگران و هنرمندان ایران تلقى کرده و رابطه احترام‌آمیز و مبتنى بر اصول حرفه‌اى با ایشان را همواره راهنماى عمل خود داشته است.»

در ادامه ذکر شده است: «نماوا در بحران‌هاى اقتصادى سال‌هاى اخیر سینماى ایران، در کنار سایر سکوهاى نمایش، کوشیده فضا و فرصتى فراهم کند تا آسیب‌هاى کمترى متوجه نیروهاى خلاق سینما شود. هرچند که در جریان ساخت و نمایش برخى مجموعه‌هاى نمایشى مشکلاتى با برخى از همکاران پدید آمده باشد و مجموعه‌اى علی‌رغم صرف هزینه‌هاى گزاف، با بدعهدى به پخش نرسیده باشد، اما بدیهى است که چنین مشکلاتى عمومیت ندارند و مصاحبه اخیر نایب رئیس هیات مدیره نماوا را می‌باید صرفاً واکنشى به موردى مشخص تلقى کرد.»

نماوا در ادامه عذرخواهی کرده است: «مجموعه نماوا ضمن پوزش از هنرمندان شریف و نجیب و جامعه اصناف سینماى ایران تاکید دارد که تداوم رابطه مودت‌آمیز و محترمانه با سرمایه‌هاى گران‌سنگ سینماى ایران همچنان مهم‌ترین سرمایه او خواهد بود.»

source

توسط digitalwebmaster