اگر قصد دارید با فعالیت مفید در رسانه‌های جمعی کسب و کار خود را توسعه دهید، یکی از بهترین گزینه‌ها ایجاد حساب در لینکدین است؛ چرا که ساخت صفحه شرکتی در لینکدین مزیت‌های زیادی برای مشاغل در حوزه‌های مختلف دارد.

پیش از ساخت صفحه شرکتی در لینکدین باید به این نکته توجه داشته باشید که آیا مخاطبین بازار هدف شما در این شبکه اجتماعی حضور دارند یا خیر؟ پس از پی بردن به این مسئله، با ایجاد یک حساب شرکتی و فعالیت مستمر و هدفمند می‌توانید در کمترین زمان، بیشترین میزان از تعامل را با مخاطبان خود داشته باشید. با تسلط بر مبانی LinkedIn شما می‌توانید فرایند بازاریابی شبکه‌ای را به صورت بهینه‌تر انجام دهید! به همین خاطر در این مقاله از پلازا تصمیم داریم صفر تا صد ایجاد صفحه شرکتی در لینکدین را توضیح دهیم.

فهرست مطالب 

شرایط لازم برای ایجاد اکانت در لینکدین (linkdin)

برای اینکه بتوانید در شبکه اجتماعی لینکدین یک حساب رسمی افتتاح کنید، باید ۲ نکته زیر را در نظر داشته باشید:

  • داشتن یک اکانت جیمیل یا ایمیل رسمی
  • انتخاب صفحه مناسب برای خود

برای نمونه اگر قصد ساخت حساب شرکتی در لینکدین را دارید، باید ابتدا صفحه شخصی را ساخته و ۷۲ ساعت پس از افتتاح این حساب، پروسه ایجاد حساب کمپانی را آغاز کنید!

ساخت صفحه شرکتی در لینکدین

مراحل ساخت صفحه لینکدین شخصی

قبل از اینکه در مورد نحوه ساخت صفحه شرکتی در لینکدین صحبت کنیم، ابتدا لازم است به فرایند ایجاد صفحه شخصی در این شبکه اجتماعی بپردازیم. برای ایجاد صفحه شخصی در لینکدین ابتدا باید به سایت رسمی لینکدین وارد شده و یا اپلیکیشن آن را دانلود کنید.

به محض ورود به برنامه یا سایت باید گزینه Join now را لمس کرده و سپس اطلاعاتی همچون آدرس ایمیل را وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات ایمیل، در صفحه جدید باید نام و نام خانوادگی خود را در فیلدهای مربوطه تکمیل کرده و سپس گزینه Continue را فشار دهید.

همچنین بخوانید :

تکمیل سایر اطلاعات در لینکدین

ایجاد حساب شخصی

بعد از انجام مراحل فوق، شما باید در ادامه سایر اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. برای مثال در آغاز فعالیت خود بایستی اطلاعاتی همچون کشور و کد پستی را تکمیل کنید. البته شما می‌توانید از طریق دو روش یعنی ورود با شماره تلفن یا ورود بدون شماره تلفن در لینکدین حساب باز کنید.

پس از اینکه تمام اقدامات بالا را انجام دادید، صفحه جدیدی برایتان باز خواهد شد. در این صفحه از شما سوال می‌شود که آیا به دنبال کار جدید هستید یا خیر؟ شما در این بخش باید گزینه دوم را انتخاب کنید (به دنبال کار نیستید).

انتخاب دسته بندی شغل در لینکدین

از جمله مهم‌ترین بخش‌های مربوط به ساخت حساب شخصی در لینکدین، پاسخ دادن به سوالات تخصصی است. برای نمونه شما در صفحه ثبت نام باید دسته بندی شغلی خود را انتخاب کنید. در صورتی که در هیچ زمینه‌ای فعالیت نداشته و در حال تحصیل هستید بهتر است عبارت I’m a student را برگزینید. اما در غیر این صورت، بایستی سایر کادرهای موجود را تکمیل کنید. در بخش Employment باید مدل شغلی خود را انتخاب و سپس نوع شغل یا همان فول تایم و پاره وقت بودن آن را هم تعیین کنید.

همچنین بخوانید :

تعیین جایگاه شغلی

برای اینکه بتوانید در حساب شخصی خود یک دسته بندی شغلی مناسبی داشته باشید، باید یک جایگاه شغلی برای خود انتخاب نمایید. برای انجام این کار می‌توانید از گزینه Add Title استفاده کنید. یکی از برترین قابلیت‌های لینکدین این است که شما می‌توانید با فعال کردن گزینه I’m open to remote work (شغل دورکاری) از فرصت‌های شغلی ریموت و دورکاری بهره‌مند شوید.

مراحل پایانی ساخت اکانت شخصی در لینکدین

با انجام دادن تمام مراحل گفته شده در مطالب بالا، در نهایت باید برای اکانت خود یک پروفایل انتخاب کنید. سپس سیستم از شما درخواست می‌کند که آیا ارسال نوتیفیکیشن‌ها برای شما فعال شود یا خیر؟ در این قسمت به دلخواه می‌توانید اجازه ارسال نوتیف‌ها را فعال را غیر فعال کنید.

راهنمای ساخت صفحه شرکتی در لینکدین

همان گونه که در مطالب بالا گفته شد، به مدت ۷۲ ساعت بعد از افتتاح حساب شخصی در لینکدین، می‌توانید حساب شرکتی برای خود باز کنید. برای ساخت صفحه شرکتی در لینکدین باید به پروفایل اکانتی که از قبل ساخته‌اید وارد شوید و این مراحل را طی کنید:

  • انتخاب گزینه For Business
  • کلیک روی گزینه Create a company page
  • با توجه به تعداد کارمندهایی که دارید باید سایز سازمان خود را انتخاب نمایید.
  • تکمیل کلیه اطلاعات مربوط به شرکت یا کسب‌و‌کار خود و انتخاب گزینه Create a page

ساخت صفحه شرکتی در لینکدین

اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل صفحه شرکتی

  • ابعاد شرکت
  • نوع کاربری شرکت
  • لوگو و برند
  • حوزه تخصصی
  • آدرس سایت یا سایر شبکه‌های اجتماعی

انتشار مطالب مفید در صفحه شرکتی لینکدین

یکی از مهم‌ترین پارت‌های مربوط به ساخت صفحه شرکتی در لینکدین، انتشار محتوا در این حساب است. در انتخاب محتوا و سبک و استراتژی محتوانویسی برای حساب خود باید دقت بسیار زیادی داشته باشد. هدف اصلی شما در واقع باید در ابتدا برطرف کردن نیاز مخاطبان هدف خود با تولید محتوا باشد!

همچنین بخوانید :

راهکارهای افزایش بازدهی صفحه شرکتی در لینکدین

بدون شک برای توسعه و بهبود صفحه شرکتی در لینکدین باید همیشه محتوای مفید وکاربرپسند تولید کنید. اما در کنار انجام این کار، لازم است تا یک صفحه ویترین برای حساب خود هم بسازید! با استفاده از قابلیت جدید Showcase pages شما قادر خواهید بود تا صفحه شرکتی خودتان را به یک ویترین پر زرق و برق تبدیل کنید.

منظور از showcase pages همان صفحاتی هستند که تحت عنوان صفحات زیر مجموعه در لینکدین به کاربرها نمایش داده می‌شوند. با بهره‌گیری از این قابلیت بهتر است برای هر یک از محصولات خود یک ویترین جداگانه طراحی کنید.

سوالات متداول

ممکن است شما هم مانند خیلی از افراد با برخی از سوالات مبهم و مهم در رابطه با ساخت صفحه شرکتی در لینکدین مواجه شوید. در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین این سوالات پاسخ می‌دهیم.

آیا ساخت صفحه شرکتی در لینکدین رایگان است؟

بله شما به صورت رایگان می‌توانید حساب بیزینسی برای خود در این شبکه اجتماعی بسازید.

بهینه‌سازی صفحه شرکتی در لینکدین چگونه است؟

انتشار محتواهای جذاب و کاربرپسند در کنار انجام تبلیغات حساب بیزینسی می‌تواند صفحه شما را بهینه کند.

سخن پایانی

ساخت صفحه شرکتی در لینکدین ساده و راحت است. اما بعد از ایجاد آن باید به صورت مستمر و منظم فعالیت کنید تا بتوانید مانند سایر برندهای قدرتمند، برند شخصی خود را توسعه دهید. اگر تجربه ایجاد حساب بیزینسی در این شبکه اجتماعی را داشتید، پیشنهاد می‌کنیم آن را با سایر کاربران در بخش دیدگاه در میان بگذارید.

source

توسط