امروزه برنامه اینستاگرام به یک شبکه جهانی تبدیل شده است که روزانه میلین‌ها تصویر، ویدیو و البته صوت در آن قرار می‌گیرد. اگر به دنبال آن هستید تا با روش‌های مربوط به دانلود وویس های اینستاگرام آشنا شوید کافیست که ادامه این نوشته را از دست ندهید.

در نسخه‌های پیشین اینستا گزینه‌ای برای دانلود فایل‌صوتی وجود نداشت با این حال ما به سراغ بررسی راهکارهای مختلفی رفته‌ایم تا با استفاده از آن بتوانید دانلود وویس های اینستاگرام را بدون مشکل انجام دهید. برای ذخیره سازی صوت در Instagram روش‌های مختلفی را برایتان شرح داده‌ایم که بسته به نیاز خود می‌توانید به سراغ استفاده از آنها بروید. در این زمینه برای تکمیل شدن مقاله می‌توانید روش‌های دیگری که مدنظر دارید را برایمان به اشتراک بگذارید.

فهرست مطالب

دانلود وویس های اینستاگرام

لازم به ذکر است بدانید که درخصوص دانلود وویس های اینستاگرام سعی نمودیم به دو روش دریافت فایل صوتی از اینستا اشاره داشته باشیم تا براساس آن بتوانید فایل‌های مدنظر خود را از طریق کامپیوتری و گوشی‌های اندرویدی و آیفونی انجام دهید. در ادامه این نوشته با ما همراه باشید که به سراغ معرفی روش مربوط به دانلود وویس از اینستا برای کامپیوتر خواهیم رفت.

دانلود وویس از اینستا در کامپیوتر

مسیر ذکر شده از طریق مرورگر گوگل کروم و ابزار معرفی شده قابل اجراست که باید بدانید روش مذکور ساده‌ترین و البته مطمئن‌ترین روش موجود است تا بتوانید به صورت کامل و با کیفیت بالا صوت‌هایی که مدنظر دارید را دریافت کنید. برای شروع مسیر زیر را دنبال کنید:

  • در ابتدا باید افزونه Download audio message Messenger/Instagram را روی مرورگر گوگل کروم خود نصب کنید که از این صفحه قادر به دریافت آن خواهید بود.
  • در ادامه روی افزودن به گوگل کروم یا همان Add to Chrome ضربه بزنید تا افزونه مربوط به لیست ابزارهای کروم اضافه شود.
  • اکنون وارد سایت اینستاگرام شوید و صوتی که می‌خواهید آنرا دانلود کنید را پیدا نمایید.
  • سپس مانند تصویر زیر روی آیکون Extensions کلیک کنید و Download audio message Messenger/Instagram را انتخاب نمایید.

دانلود وویس های اینستاگرام

  • اکنون فایل صوتی مدنظر قابل دریافت است که در این زمینه فقط باید روی دانلود کلیک کنید تا روند ذخیره سازی فایل آغاز شود.
همچنین بخوانید :

همانطور که شاهد بودید در این زمینه نیازی به انجام کار خاصی نیست و به آسانی می‌توانید دانلود وویس از اینستا در کامپیوتر را انجام دهید. در ادامه برای آشنایی با روش دریافت صوت از اینستا در اندروید و آیفون مارا همراهی کنید.

دانلود وویس از اینستا در اندروید و ایفون

با پایان بخش مربوط به دانلود وویس های اینستاگرام در کامپیوتر اکنون قصد داریم که روش مربوط به دریافت فایل در گوشی‌های اندرویدی و ایفونی را شرح دهیم. برای شروع مارا همراهی کنید:

  • برای شروع می‌توانید اپلیکیشن AZ Screen Recorder را روی گوشی اندروید یا آیفون خود نصب کنید که در این زمینه پیشنهاد می‌شود به سراغ نصب نسخه‌های آنلاک شده یا همان بدون محدودیت بروید تا تمام ابزارهای برنامه دراختیارتان باشد.
  • سپس وارد برنامه شوید و روی گزینه ضبط صدا یا همان Recording system sound ضربه بزنید. این اقدام سبب فعال شدن میکروفون داخلی گوشی خواهد شد و صدای اطراف دیگر در فایل صوتی شنیده نخواهند شد.
  • اکنون وارد برنامه اینستاگرام شوید و وویسی که مدنظر دارید را پیدا کنید ولی آن را پخش نکنید، در ادامه وارد برنامه AZ Screen Recorder شوید و ضبط صدا را بزنید، سپس وویس دلخواه خود را پخش کنید تا صدای مربوط ضبط شود.
  • بعد از انجام روش فوق اکنون می‌توانید صدای دلخواه را در مسیری که مدنظر دارید ذخیره سازی کنید.
  • تمام
همچنین بخوانید :

همانگونه که اشاره شد در مدت زمان کوتاهی قادر به ذخیره سازی صوت در گوشی‌های اندروید و آیفون خواهید بود که لازم است بدانید اگر فایل مدنظر شما ویدیویی بود می‌توانید آن را از خود اینستاگرام دریافت کنید و سپس با کمک سایت‌های آنلاینی که در زمینه تبدیل ویدیو به صورت فعالیت دارند، فایل تصویری خود را به صدا تبدیل کنید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید درطول مقاله دانلود وویس های اینستاگرام به دو روش دانلود وویس از اینستا در کامپیوتر و دانلود وویس از اینستا در اندروید و ایفون اشاره شد که شما عزیزان از طریق آنها به آسانی می‌توانید فایل‌های صوتی مدنظر خود را از شبکه اینستاگرام دریافت کنید. اکنون می‌توانید نظر خود را نسبت به این نوشته بیان کنید و اگر نقدی نسبت به آن داشته‌اید، خوشحال می‌شویم که آن را برای تکمیل شدن این مقاله به اشتراک بگذارید.

source

توسط