برقراری تماس تصویری میان کاربران امروزه رواج بسیاری یافته است. اگر در خصوص فیس تایم بین آیفون و اندروید نیاز به راهنمایی دارید و یا می‌خواهید که بدانید که انجام اینکار مقدور است یا خیر، می‌توانید با ما جهت یافتن پاسخ تمامی سوالات خود در این زمینه همراه باشید.

بعد از اینکه برقراری تماس صوتی و تصویری به میان آمد شرکت‌های بسیاری به دنبال ساخت اپلیکیشن و روش‌های خاص خودشان برای گوشی‌های هوشمندی بودند که در اختیار داشتند. در این زمینه رقابت سختی میان آیفون و اندروید صورت گرفت که بدنیست بدانید کاربران بسیاری درخصوص فیس تایم بین آیفون و اندروید نگران هستند که آیا اینکار امکان پذیر است یا خیر.

فهرست مطالب

فیس تایم بین آیفون و اندروید

اگر تصمیم دارید با دوست خود در نقطه‌ای دیگر از کره زمین تماس تصویری داشته باشید جای هیچ نگرانی نیست اما اگر یکی از شما گوشی اندرویدی دراختیار داشته باشد و دیگری از گوشی آیفون بهره‌‍مند باشد داستان چیست؟ FaceTime در چنین شرایطی می‌تواند به درستی کار کند؟ در ادامه این مطلب آموزشی به شما آموزش خواهیم داد که چگونه فیس تایم بین آیفون و اندروید را راه‌اندازی کنید و یا چگونه از این روش با دوستان خود در ارتباط باشید.

FaceTime بین آیفون و اندروید چگونه کار می‌کند؟

با توجه به اینکه نمی‌توان برنامه فیس تایم را روی گوشی اندروید نصب نمود پس چگونه می‌توان به تماس‌های تصویری بین آیفون و اندروید پیوست؟

با دعوت کاربری که از پلتفرم اندروید برخوردار بوده از یک گوشی آیفون، می‌توانید تماس را برقرار کنید. این دعوتنامه باید از سوی شخصی که گوشی آیفون با سیستم‌عامل iOS 15 به بعد، در اختیار داشته ارسال شود. کافی است در فیس‌تایم، روی گزینه Create Link بزنید.

فیس تایم بین آیفون و اندروید

در پنجره باز شده گزینه Messages را انتخاب و بعد مخاطب مدنظرتان را انتخاب کنید. پس از ارسال لینک دعوت به مخاطب، مخاطب شما با کلیک روی آن لینک، می‌تواند به تماس اضافه شود.

فیس تایم بین آیفون و اندروید

با ارسال درخواست برقراری تماس تصویری از فیس تایم برای گوشی اندرویدی می‌توانید به آن بپیوندید که باید بدانید در این زمینه مرورگر گوگل کروم شما باید به آخرین نسخه به روز رسانی شده باشد.

همچنین بخوانید :

اگر هم تصمیم دارید که از طریق مایکروسافت ویندوز به این تماس تصویری بپیوندید، مرورگر مایکروسافت اج شما باید نسخه نهایی باشد در غیر این صورت با مشکل عدم اتصال مواجه خواهید شد.

آیا می توان FaceTime را در اندروید دانلود کرد؟

اینکه بتوان گفت برنامه فیس تایم را می‌توان روی گوشی‌های اندرویدی نصب کرد باید بدانید که انجام چنین کاری مقدور نیست. فیس تایم یک اپ اختصاصی برای گوشی‌های آیفون می‌باشد که در خصوص تماس‌های صوتی و تصویری کاربرد داشته است. نه تنها در گوگل پلی بلکه در هیچ وب سایت رسمی نمی‌توانید این اپ را برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی و حتی مایکروسافت ویندوز نصب کنید.

فیس تایم بین آیفون و اندروید

زیرا برخی افراد بر این باور هستند که نسخه فیس تایم که برای پلتفرم مک عرضه شده را می‌توان با مقداری تغییر روی مایکروسافت ویندوز نصب کرد. اگر در سطح اینترنت با موضوعات این چنینی مواجه شدید بدانید که آنها فقط یک دروغ هستند و امکان نصب نمودن فیس تایم روی گوشی‌های اندروید و کامپیوتر وجود نداشته است.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید درطول این مطلب آموزشی به روش کامل انجام تماس تصویری ازطریق فیس تایم بین آیفون و اندروید اشاره شد. باتوجه به نکات ذکر شده دیدگاه شما عزیزان نسبت به این موضوع چیست؟ شما اکنون می‌توانید نظرات خود نسبت به مطلب فوق را برایمان ارسال کنید و اگر در این زمینه نقدی دارید آنرا برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source

توسط