بلیک لایولی، بازیگر سرشناس آمریکایی، در شبکه‌های اجتماعی بابت شوخی قبلی خود با خطاهای فتوشاپ کیت میدلتون، شاهزاده ولز، عذرخواهی کرد. این عذرخواهی پس از آن صورت گرفت که اعلام شد کیت میدلتون برای درمان سرطان تحت مداوا قرار گرفته است.

لایولی در استوری اینستاگرام خود نوشت: «امروز شاید کسی اهمیتی ندهد ولی احساس می‌کنم باید این موضوع را بپذیرم. پست سبکی در مورد ‘خطاهای فتوشاپ’ منتشر کردم و وای، امروز از آن پست وحشت‌زده‌ام. پوزش می‌طلبم. همیشه آرزوی محبت و آرزوهای خوب دارم.»

این بازیگر در تصاویری که برای تبلیغات خط محصولاتش بتی باز و بتی بوز منتشر کرده بود، نشان داده می‌شود که با نوشیدنی در حال استراحت است، اما برخی جنبه‌های تصاویر به طور بدیهی اغراق‌آمیز و/یا وصله پینه‌ای به نظر می‌رسیدند.

از زمانی که کیت میدلتون اعلام کرد برای عمل جراحی شکم در ماه ژانویه تحت درمان است، گمانه‌زنی‌ها در مورد وضعیت سلامتی‌اش شدت گرفته بود. این شایعات پس از آن افزایش یافت که چهار خبرگزاری بزرگ عکسی از میدلتون و خانواده‌اش را به دلیل نگرانی‌ها از دستکاری تصویری از کتابخانه‌های خود حذف کردند. میدلتون روز بعد مسئولیت مهارت‌های ضعیف ویرایش عکس را به عهده گرفت، اما این موضوع کمتر توانست توجه رسانه‌ها را کاهش دهد، به ویژه پس از آنکه آژانس‌های عکس تصویر دیگری که گفته می‌شود توسط او گرفته شده بود، از ملکه الیزابت دوم و چندین نوه و نتیجه‌اش را به عنوان «دیجیتالی تغییر یافته» نشان دادند.

منتخب کاربران

source