هدست اپل ویژن پرو به تازگی جنجال بسیار زیادی را آغاز کرده است. اگر شما هم کنجکاو هستید تا بدانید بهترین اپلیکیشن ها برای ویژن پرو چه برنامه‌هایی هستند، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

Vision Pro اپل همراه با مجموعه ای قوی از برنامه‌های شخص ثالث به بازار آمده است. اگرچه برخی از برنامه‌های بزرگ حذف شده است (Netflix، YouTube و Spotify)، این هدست در حال حاضر از بیش از یک میلیون برنامه سازگار App Store، پیشنهادات اپل و بیش از 600 برنامه که به طور خاص برای این دستگاه توسعه یافته‌اند، پشتیبانی می‌کند. در این مطلب از پلازا بهترین اپلیکیشن های ویژن پرو را معرفی کرده ایم که می‌توانید نصب کنید.

فهرست مطالب:

بهترین اپلیکیشن های ویژن پرو

هدست اپل ویژن پرو، اگرچه کمتر از یک ماه از عمر آن می‌گذرد، در حال حاضر به نرم افزارهای مختلفی دسترسی دارد. در اینجا برخی از بهترین برنامه‌های موجود در visionOS آمده است.

مایکروسافت 365

بهترین اپلیکیشن های ویژن پرو

مایکروسافت در ورود خود به عصر ویژن پرو کوتاهی نکرد. هفت برنامه آفیس این شرکت برای نصب در دسترس هستند. این برنامه‌ها عبارتند از Microsoft Teams، Word، Excel، PowerPoint، Outlook، OneNote و Loop.

سازنده ویندوز چندین ابزار منحصر به فرد را به ویژن پرو اضافه کرده است. به عنوان مثال، Word یک حالت فوکوس برای جلوگیری از حواس‌پرتی دارد، پاورپوینت شامل یک محیط همه‌جانبه برای تمرین ارائه‌ها در مقابل مخاطبان مجازی است و اکسل به شما امکان می‌دهد اسناد را به سرعت به برنامه‌های دیگر منتقل کنید.

تیم‌های مایکروسافت از ویژگی “Persona” Vision Pro استفاده می‌کند که به شما یک آواتار دیجیتال می‌دهد. پرسونا حالت چهره دیجیتال شما را با حالت چهره واقعی شما مطابقت می‌دهد. علاوه بر این، برنامه‌های VisionOS مایکروسافت شامل Copilot، دستیار هوش مصنوعی این شرکت است که می‌تواند متن را پیش‌نویس کند، خلاصه‌سازی کند و ارائه‌های پاورپوینت تولید کند.

همچنین بخوانید :

دیزنی +

بهترین اپلیکیشن های ویژن پرو

با توجه به همکاری دیرینه دیزنی با اپل، شاید تعجب آور نباشد که دیزنی برنامه ویژن پرو خود را نیز ارائه داده است. این برنامه به شما امکان می‌دهد محتوای Disney+ را در یکی از چهار محیط مجازی سه بعدی پخش کنید: تئاتر Disney+ (الهام گرفته از El Capitan تاریخی هالیوود)، Scare Floor از Monsters Inc.، Tony Stark’s Avengers Tower و Luke Skywalker’s Land Speeder در Tatooine.

برنامه VisionOS دیزنی همچنین شامل مجموعه ای از فیلم‌های سه بعدی است. این کتابخانه شامل ده‌ها فیلم محبوب از جمله آواتار، انتقام‌جویان، جنگ ستارگان و غیره است. دیزنی وعده داده است که این فهرست به مرور زمان گسترش خواهد یافت. همچنین می‌توانید فیلم‌های سه بعدی بیشتری را از برگه فروشگاه برنامه‌های Apple TV خریداری یا اجاره کنید.

بهترین اپلیکیشن های ویژن پرو: زوم

بهترین اپلیکیشن های ویژن پرو

اپلیکیشن زوم همچنین یکی از حامیان Vision Pro است. مانند مایکروسافت تیمز، برنامه VisionOS Zoom از Personas اپل استفاده می‌کند و شما را در تماس‌ها به عنوان یک آواتار مجازی سه بعدی نشان می‌دهد که با حالات صورت و حرکات دست شما مطابقت دارد.

به‌روزرسانی آینده برنامه Zoom، پشتیبانی از اشتراک‌گذاری اشیاء سه بعدی را اضافه می‌کند و به طراحان اجازه می‌دهد مدل‌های سه بعدی را در فضای مجازی خود به اشتراک بگذارند. این برنامه همچنین در نهایت شامل Zoom Team Chat و امکان پین کردن شرکت کنندگان در جلسه در فضای اطراف شما می‌شود. زوم می‌گوید که ویژگی دومی به شما کمک می‌کند تا با افراد حاضر در جلسه ارتباط بیشتری برقرار کنید.

MLB و NBA

بهترین اپلیکیشن های ویژن پرو

دومین و سومین لیگ محبوب ورزشی آمریکا در ویژن پرو نشان داده می‌شوند. برنامه NBA به شما امکان می‌دهد تا پنج بازی زنده را پخش کنید و در عین حال به امتیازات و آمار بازی‌های دیگر نیز نگاه کنید. در همین حال، برنامه MLB محیط‌های جالبی از جمله یک پارک توپ با نمایی از صفحه اصلی و آمار برای هر زمین ارائه می‎‌دهد. یک به‌روزرسانی در آینده دسترسی به «محتوای اضافی MLB.TV» را برای مشترکین اضافه می‌کند.

Max

بهترین اپلیکیشن های ویژن پرو

سرویس استریم HBO Max در Vision Pro در دسترس است و امکان دسترسی به فیلم‌ها، سریال‌ها، اخبار و ورزش‌های سرویس پخش را فراهم می‌کند. این شرکت می‌گوید عناوین منتخب با کیفیت 4K و با Dolby Atmos در دسترس خواهند بود.

مانند سایر برنامه‌های ویژن پرو، برنامه Max حداقل یک محیط مجازی را ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید محتوا را پخش کنید مثل اتاق تخت آهنین از Game Of Thrones و House of the Dragon. محیط پیچیده دوران تارگرین باعث می‌شود طرفداران احساس کنند در حال تماشای برنامه‌های موجود در مکس در وستروس در اوج سلطنت خود هستند.

همچنین بخوانید :

Lowe’s Style Studio

بهترین اپلیکیشن های ویژن پرو

Lowe’s از Vision Pro استفاده خواهد کرد تا تصور محصولات در فروشگاه‌های خود را آسان‌تر کند. برنامه Lowe’s Style Studio به دارندگان هدست اجازه می‌دهد تا به یک صحنه آشپزخانه سه بعدی تعاملی قدم بگذارند. ایده این است که با قدم گذاشتن در یک فضای مجازی که توسط طراحان حرفه ای Lowe با صدها متریال قابل تنظیم در دنیای واقعی تنظیم شده است، الهام بخش شما باشد.

بهترین اپلیکیشن های ویژن پرو: Game Room

بهترین اپلیکیشن های ویژن پرو

استودیوی Resolution Games مستقر در استکهلم برنامه Game Room را راه اندازی کرد که به شما امکان میدهد آثار کلاسیک را در واقعیت ترکیبی یا محیط‌های کاملا مجازی بازی کنید. بازی‌ها شامل شطرنج، Solitare، hearts، yacht و نبرد دریایی است.

این برنامه از یک تا چهار بازیکن در بازی آنلاین در برابر دشمنان با استفاده از دستگاه‌های مختلف اپل (نه فقط مالکان Vision Pro) پشتیبانی می‌کند. همچنین از بازی تک نفره در برابر حریفان هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند.

جمع بندی

به یاد داشته باشید، Vision Pro هنوز در روزهای اولیه خود است، اما در حال حاضر کارهای زیادی می‌توانید با آن انجام دهید. برنامه‌های زیاد و نسبتا جالب توجهی نیز برای این هدست معرفی شده‌اند. نظر شما در مورد این برنامه‌ها چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source