فیلم جدید «شکارچیان روح: امپراطوری یخ‌زده» به عنوان پنجمین قسمت از سری فیلم‌های معروف «شکارچیان روح»، در پیش‌نمایش‌های روز پنج‌شنبه، درآمدی معادل ۴.۷ میلیون دلار را در گیشه به ثبت رساند. این فیلم که توسط سونی و کلمبیا پیکچرز تولید شده، انتظار می‌رود که با افتتاحیه‌ای بین ۴۳ تا ۴۵ میلیون دلار در صدر گیشه آخر هفته قرار گیرد، که این رقم مطابق با افتتاحیه فیلم پیشین این مجموعه، «شکارچیان روح: زندگی پس از مرگ» است که در دوران پاندمی افتتاح شده بود.

«امپراطوری یخ‌زده» با قیمت تولید ۱۰۰ میلیون دلاری خود، نیاز به عملکرد بهتری نسبت به «زندگی پس از مرگ» دارد تا سودآور باشد. بازیگران اصلی دهه ۸۰ و عوامل فیلم «زندگی پس از مرگ» در این قسمت جدید به ایفای نقش پرداخته‌اند. بازیگرانی چون پل راد، کری کون، فین ولفهارد و مک‌کنا گریس به شهر نیویورک بازمی‌گردند تا با کمک شخصیت‌های اصلی مثل بیل موری، دن اکروید و دیگران، چالش جدیدی را در مواجهه با یک فانتوم یخی که قصد دارد نیویورک را به یخبندان تبدیل کند، روبرو شوند.

همچنین، فیلم ترسناک «بی‌عیب» با بازی سیدنی سویینی که در جشنواره SXSW این ماه به نمایش درآمد، انتظار می‌رود با درآمدی حدود ۵ میلیون دلار در آخر هفته افتتاح شود.

منتخب کاربران

source