در تازه‌ترین همکاری نیکلاس هایتنر و آلن بنت، فیلم «کُرال» با حضور ستارگانی چون رالف فاینس، جیم برادبنت و سایمون راسل بیل روایتگر داستانی از جامعه‌ای در آستانه جنگ جهانی اول می‌باشد.

به کارگردانی نیکلاس هایتنر و نویسندگی آلن بنت، فیلم جدیدی با عنوان «کُرال» به زودی تولید خواهد شد. در این پروژه، رالف فاینس، جیم برادبنت و سایمون راسل بیل در نقش‌های اصلی به ایفای نقش می‌پردازند. تولید این اثر از ماه مه در یورکشایر آغاز خواهد شد. سونی پیکچرز کلاسیکس، که حقوق جهانی این فیلم را خریداری کرده است، این خبر را روز چهارشنبه اعلام کرد.

خلاف همکاری‌های قبلی هایتنر و بنت که بر اساس نمایشنامه‌های برنده‌ی تونی بنت بودند، «کُرال» بر اساس فیلمنامه‌ای اصیل نوشته شده است. داستان در سال ۱۹۱۶، در رامزدن، یورکشایر اتفاق می‌افتد و حول محور استاد کُر و بیشتر مردان جامعه‌ی آمبیشن‌بخش محلی که برای جبهه داوطلب شده‌اند، می‌چرخد. تحت رهبری دکتر گوتری (با بازی رالف فاینس)، کُر جوانان نوجوان پسر و دختر را جذب می‌کند. آن‌ها با هم خوشی‌های خواندن و شتاب دلبستگی را کشف می‌کنند، در حالی که پسران جدید با ورود خود به سن وظیفه نظامی روبرو می‌شوند. فیلم، شوخ‌طبعی و انسانیت در قلب یک جامعه‌ی روبرو با آینده‌ای نامعلوم را بررسی می‌کند.

نیکلاس هایتنر، که پیش‌تر فیلم «خانم در ون» با بازی مگی اسمیت را تولید کرده بود، به همراه کوین لودر و دیمین جونز، تولید کننده‌ی این فیلم خواهد بود. کارولین چارلز، ایوا ییتس، پل گریندی و چارلز مور به عنوان تهیه

منتخب کاربران

source