آرون پیر، بازیگر معروف، اعلام کرد که دیگر در فیلم آتی “بلید” از مجموعه فیلم‌های مارول حضور نخواهد داشت. این خبر در حاشیه مراسم جوایز NAACP Image Awards از زبان خود او به گوش رسید. پیر، که انتظار می‌رفت در کنار محرشالا علی، نقش آفرین اصلی این فیلم که نقش یک شکارچی خون‌آشام را بازی می‌کند، ظاهر شود، اظهار داشت که با پیشرفت پروژه، دیگر در این پروژه حضور ندارد.

این فیلم از ابتدا با مشکلاتی روبرو بوده است. از جولای 2021، چندین کارگردان و نویسنده به این پروژه ملحق شده‌اند که از جمله می‌توان به کارگردانی اولیه بسام تاریق و نویسندگی استیسی اوسی-کوفور اشاره کرد که هر دوی آنها قبل از شروع تولید از پروژه جدا شدند. سپس، یان دمانژ به عنوان کارگردان و مایکل گرین به عنوان نویسنده به تیم اضافه شدند. گفته می‌شود که حداقل پنج نویسنده به این پروژه ملحق شده‌اند.

محرشالا علی، ستاره فیلم، در دسامبر 2023 به انترتینمنت ویکلی گفت: «ما در حال کار بر روی آن هستیم. این بهترین چیزی است که می‌توانم به شما بگویم. من واقعاً از جهت پروژه خوشحالم. ما به زودی دوباره کار خود را شروع می‌کنیم.»

آرون پیر، که به عنوان یکی از ده بازیگر برتر از نگاه Variety شناخته شده، با وجود خروج از “بلید”، ابراز اشتیاق کرد نسبت به پروژه‌های دیگری که در دست دارد، از جمله “ربل ریج” با جرمی سالنیر و پیش‌درآمد “شیرشاه” به کارگردانی بری جنکینز. او اظهار داشت که منتظر معرفی این آثار به جهان و تجربه‌ی آن‌ها توسط مخاطبان است.

منتخب کاربران

source