استودیوهای DC تصمیم گرفته‌اند تا فیلم سینمایی لایو اکشنی بر اساس سری انیمیشنی تایتان‌های نوجوان (Teen Titans) تولید کنند. این پروژه که توسط مت گروبار، خبرنگار حوزه فیلم در مجله Deadline، تایید شده است، قرار است فیلمی مهیج و پر از حماسه برای علاقه‌مندان به دنیای ابرقهرمانان باشد.

انا نوگویرا، که پیشتر به خاطر نگارش فیلمنامه‌ی سوپرگرل: زن فردا از سوی استودیو انتخاب شده بود، وظیفه نگارش فیلمنامه این پروژه جدید را بر عهده خواهد داشت. هنوز اطلاعاتی در مورد خلاصه داستان فیلم و تولیدکنندگان آن منتشر نشده است و همچنین هیچ کارگردانی برای این پروژه انتخاب نشده است.

تایتان‌های نوجوان اولین بار در سال 1964 در شماره 54 مجله The Brave and the Bold معرفی شدند. این گروه شامل ابرقهرمانان جوانی است که به همراه یکدیگر با جرم و جنایت مبارزه می‌کنند و با چالش‌های دوران نوجوانی و روابطشان با یکدیگر دست و پنجه نرم می‌کنند. اعضای این گروه معمولا شخصیت‌هایی مانند استارفایر، ریون، بیست بوی و سایبورگ را شامل می‌شوند که توسط رابین، یار بتمن، هدایت می‌شوند.

پیشتر، کمیک‌های این گروه به عنوان سریال انیمیشنی تایتان‌های نوجوان برای شبکه کارتون نتورک/کیدز دبلیوبی از سال 2003 تا 2006 پخش شده و به فیلم سینمایی انیمیشنی Teen Titans: Trouble in Tokyo منجر شده بود. همچنین سریال انیمیشنی معروف‌تر Teen Titans Go! و فیلم سینمایی آن Teen Titans Go! To the Movies نیز از این شبکه پخش شده‌اند.

انا نوگویرا، که پیشتر به عنوان بازیگر در سریال‌هایی چون خاطرات خون‌آشام شبکه CW و هایتاون شبکه Starz ظاهر شده بود، با انتخاب شدن به عنوان نویسنده فیلمنامه تایتان‌های نوجوان، قدم بزرگی در دنیای سینمایی برداشته است

منتخب کاربران

source