شرکت Memento International اخیراً معاملات چشمگیری برای فیلم “فرمونت” که با استقبال نقادان مواجه شده، انجام داده است. آنایتا والی زاده، پناهنده افغان و بازیگر تازه‌کار، و جرمی آلن وایت از ستارگان این فیلم هستند.

کارگردانی این فیلم سیاه و سفید بر عهده بابک جلالی، کارگردان ایرانی مورد نامزدی BAFTA، است. داستان فیلم درباره دونیا، زن جوانی است که در کارخانه شیرینی‌ پیچیده چینی در خلیج سان فرانسیسکو کار می‌کند. او که پیش از این به عنوان مترجم نظامی ایالات متحده در افغانستان فعالیت می‌کرد، تلاش می‌کند تا زندگی‌اش را دوباره سازماندهی کند. در یک لحظه آشکارسازی ناگهانی، تصمیم می‌گیرد پیام ویژه‌ای را در یک شیرینی فرستاده‌سازی کند. پس از نمایش اولیه‌اش در جشنواره ساندنس، فیلم توسط Music Box برای آمریکای شمالی خریداری شده است.

Memento International توافق‌هایی برای نمایش فیلم در استرالیا و نیوزلند (Mushroom Studios)، اروپای شرقی (HBO)، اسپانیا (Madfer Films)، ایتالیا (Wanted)، یونان (One From the Heart)، چک (Aerofilms)، بنلوکس (Vedette) و خطوط هوایی (Anuvu) انجام داده است.

“فرمونت” توسط مرجانه مقیمی از Butimar Productions و راشل فانگ از Extra A Productions با همکاری فلوریان زلر، کارگردان نامزد اسکار (“پدر”، “پسر”) و فدریکا سنته-روز از Blue Morning Pictures تولید شده است. همچنین مقیمی، سودنیا شروف، راشل فانگ، جرج راش، کریس مارتین و لورا واگنر نیز در تولید این فیلم نقش داشته‌اند.

منتخب کاربران

source