ارسال پیام انبوه یا ارسال پیام گروهی در واتساپ و دیگر اپلیکیشن‌ها یکی از راه‌حل‌های مناسب برای دنبال‌کردن اهداف تبلیغاتی کسب‌وکارهای مختلفی است که به عرضه کالا و خدمات متنوع می‌پردازند.

بسیاری از بازاریاب‌ها به‌دنبال استفاده از روش‌های نوین برای ایجاد ارتباط با مشتریان هستند که می‌توان گفت اپلیکیشن‌های پیام‌رسان بستر مناسبی برای این کار به‌وجود می‌آورند که امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از مخاطبان را فراهم می‌کند.

دلیل استفاده از واتساپ برای انجام تبلیغات تجاری

درحال‌حاضر افراد زیادی از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند که نشان می‌دهد شما به‌عنوان مالک یک کسب‌وکار قادر هستید تا ابزاری قدرتمند برای برقراری ارتباط با کاربران خود در اختیار داشته باشید.

درضمن مطابق با آمارهایی که براساس بررسی‌های مختلف ارائه می‌شود، بیش از 90درصد کاربران، پیام‌هایی که با استفاده از واتساپ ارسال می‌شوند را باز می‌کنند که نشان‌دهنده بازدهی موثر است.

با ارسال پیام های انبوه، تبلیغات پربازدهی داشته باشید

کمپین‌های تبلیغاتی با اهداف مختلفی همچون معرفی محصول یا ارائه تخفیف و پیشنهادهای ویژه برای خرید انجام می‌شود که می‌توان گفت هر کسب‌وکاری که نسبت به استفاده از روش‌های نوین برای این کار بی‌تفاوت باشد، درصد موفقیت خود را در بازار کاهش می‌دهد.

داشتن خلاقیت و نوآوری درزمینه تبلیغات همیشه یک اصل مهم است که در طول دوران‌های مختلف با ایجاد تغییرات موثر، توانسته برای کسب‌وکارهای مختلف کمک‌کننده باشد.

برای انتخاب روش‌های تبلیغاتی، معمولا کسب‌وکارها به‌دنبال این هستند تا با صرف هزینه‌ای اقتصادی، بازدهی سریع و خوبی را به‌دست آورند که می‌توان گفت ارسال پیام انبوه دراین‌زمینه به آن‌ها کمک می‌کند.

از چند سال گذشته ارسال پیامک‌های تبلیغاتی در میان بسیاری از کسب‌وکارها رواج زیادی داشت که درحال‌حاضر ایجاد کمی تغییر در این روند می‌تواند در دستیابی به اهداف اصلی، موثر واقع شود.

مزایای ارسال پیام های انبوه در اپلیکیشن های پیام رسان

سبک زندگی مردم بیشتر به سمت استفاده از خدمات آنلاین می‌رود و در سال‌های اخیر اهمیتی ندارد که حتما فروشگاه شما در بهترین نقطه شهر باشد و این مسئله دیگر تنها عامل برای دسترسی به سود بیشتر نیست.

کسب‌وکارهای متنوعی وجود دارند که تنها با استفاده از اینترنت و بدون در اختیار داشتن یک محل فیزیکی به فروش محصول و خدمات مختلف مشغول هستند که می‌توانند برای آگاهی افراد نسبت به برند خود از روش‌های جدید برای تبلیغات استفاده کنند.

در همین راستا باید گفت که ارسال پیام‌ انبوه با استفاده از اپلیکیشن‌های داخلی و خارجی برای کسب‌وکارهای مختلف مزایایی را به‌همراه دارد که باعث می‌شود تا درحال‌حاضر این روش مورد توجه آن‌ها قرار بگیرد.

امکان ارتباط موثر با مشتریان با ارسال پیام های انبوه

زمانی که شما پیام‌های تبلیغاتی را با کمک اپلیکیشن‌های مختلف برای مشتریان ارسال می‌کنید امکان ایجاد ارتباط مستقیم با آن‌ها فراهم می‌شود که به افزایش تعامل کمک می‌کند.

در واقع بسیاری از اپلیکیشن‌ها فضایی امن و مطمئن را برای مخاطبان ایجاد می‌کنند تا کسب‌وکارها قادر باشند با ارسال پیام انبوه به‌صورت شخصی‌سازی‌شده، ارتباط موثری با مشتریان خود داشته باشند و حس ارزشمندی به آن‌ها بدهند.

هرچقدر محتوای پیام تبلیغاتی شما جذابیت بیشتری داشته باشد، بدون شک تاثیرگذاری آن بر روی مشتریان نیز افزایش پیدا می‌کند که با استفاده از اپلیکیش واتساپ می‌توان این کار را به شکل مناسبی انجام داد.

اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در مقایسه با شیوه سنتی ارسال پیامک امکان استفاده از محتوای صوتی، ویدیویی، تصاویر و ایموجی‌های متنوع را در اختیار شما قرار می‌دهند که به بالابردن ارزش محتوای تبلیغاتی کمک می‌کند.

کاهش هزینه های تبلیغات

باید بدانید که ارسال پیام‌های انبوه در مقایسه با بسیاری از روش‌های سنتی هزینه کم‌تری را برای کسب‌وکارها به‌دنبال دارد و باعث می‌شود تا آن‌ها در برنامه‌ریزی‌های مالی خود برای تبلیغات خیلی بهتر عمل کنند.

قیمت مقرون‌به‌صرفه را می‌توان یکی از مهم‌ترین جذابیت‌های ارسال پیام انبوه در روبیکا، واتساپ، تلگرام و دیگر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان دانست که به افراد کمک می‌کند تا با کم‌ترین هزینه با مشتریان خود در ارتباط باشند و تبلیغات موثری را انجام دهند.

افزایش فروش با کمک ارسال پیام های انبوه

به‌طور کلی یکی از مهم‌ترین اهدافی که باعث می‌شود تا بازاریاب‌ها و صاحبان کسب‌وکارها به‌دنبال انتخاب روش‌های متنوع برای اجرای برنامه‌های تبلیغاتی خود باشند، بالابردن میزان فروش است.

بر همین اساس با ارسال پیام‌های مناسب که تاثیر زیادی روی مخاطبان داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که مشتریان بیشتری نسبت به خرید محصول و خدمات شما ترغیب شوند تا به این صورت فروش خود را افزایش دهید.

دستیابی به مزیت رقابتی برای تبلیغات

تا چند دهه گذشته تعداد فروشگاه‌ها و مراکز عرضه‌کننده کالا و خدمات تا این حد زیاد نبود و صاحبان کسب‌وکارها با استفاده از روش‌های سنتی به‌راحتی می‌توانستند در جلب نظر مشتریان موفق باشند.

این درحالی است که دیگر نمی‌توان انتظار داشت، تنها پیگیری شیوه‌های سنتی شما را در فضای رقابتی بین کسب‌وکارها به موفقیت برساند، ازاین‌رو بهتر است به‌دنبال استفاده از روش‌های جدید برای این کار باشید که ارسال پیام انبوه در واتساپ و دیگر اپلیکیشن‌ها راه مناسبی برای دستیابی به مزیت رقابتی خواهد بود.

بالا بردن اعتماد مشتریان با ارسال پیام

تعامل بهتر و موثرتر با مشتری به‌عنوان یکی از عواملی در نظر گرفته می‌شود که در جلب رضایت و اعتماد آن‌ها نقش بسزایی دارد که با انتخاب روش ارسال پیام در اپلیکیشن‌هایی همچون واتساپ دستیابی به این هدف آسان‌تر می‌شود.

امکان ارسال پیام به صورت هوشمند در اپلیکیشن های پیام رسان

درحال‌حاضر پنل‌ها، نرم‌افزارها و افزونه‌های متنوعی توسعه پیدا کرده‌اند که امکان ارسال پیام انبوه به‌صورت هوشمند را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهند تا کار راحتی در پیش داشته باشند.

شما به‌جای اینکه مجبور باشید به‌صورت شخصی پیام مورد نظر را به تعداد زیادی از مخاطبان ارسال کنید، با استفاده از این امکانات سرعت و دقت خود را در حین انجام این کار افزایش می‌دهید.

با اینباکسینو به راحتی پیام انبوه در اپلیکیشن واتساپ ارسال کنید

یکی از بهترین سرویس‌های مسنجر مارکتینگ در کشور که با نام اینباکسینو شناخته می‌شود، نوعی سرویس تحت وب به‌شمار می‌رود که خدمات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

شما می‌توانید از این سامانه، برای ارسال پیام انبوه در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های داخلی و خارجی و همچنین استفاده از منشی خودکار جهت هوشمندسازی این فرایند، استفاده کنید.

جمع‌بندی

ارسال پیام انبوه با استفاده از اپلیکیشن واتساپ به‌عنوان روشی مناسب در روند تبلیغات کسب‌وکارها در نظر گرفته می‌شود که با توجه به مزایای مختلفی که دارد، توجه زیادی را به خود جلب می‌کند.

تعدادی از مزایایی که می‌توان برای این روش در نظر گرفت شامل افزایش فروش، صرفه‌جویی در هزینه‌های تبلیغات، بهبود تعامل با مشتری، امکان هوشمندسازی فرایند و برخی موارد دیگر است.

source