بانجی جزئیات جدیدی را در مورد به‌روزرسانی پیش‌رو “به سوی نور” برای بازی Destiny 2 افشا کرده و همزمان تاریخ انتشار و رویداد زنده‌ای را به این مناسبت اعلام کرد. این به‌روزرسانی جدید، قرار است در ماه‌های آوریل و می محتوای رایگانی را به بازی اضافه کند و در نهایت، پلتفرم را برای راه‌اندازی ابدیت نهایی “شکل نهایی” در ماه ژوئن آماده سازد.

قبل از ۹ آوریل، طرفداران می‌توانند با تماشای سه پخش زنده، جزئیات جدیدی از “به سوی نور” Destiny 2 را کشف کنند، و با تماشای آن‌ها برای حداقل ۳۰ دقیقه، افتخارات Twitch را دریافت خواهند کرد. این به‌روزرسانی به عنوان بخشی از یک به‌روزرسانی عمده محیط بازی و بهبودهای کیفیت طراحی شده است.

“Bungie” در آخرین پست وبلاگ هفتگی خود جزئیات جدیدی در مورد “به سوی نور” Destiny 2 فاش کرد و تأیید کرد که این محتوا همراه با یک به‌روزرسانی عمده و بهبودهای کیفیت زندگی راه‌اندازی خواهد شد. “به سوی نور” به عنوان یک به‌روزرسانی رایگان طراحی شده است که در طول ماه‌های آوریل و می، چیزهای جدیدی برای انجام دادن ارائه می‌دهد تا بازیکنان را پیش از انتشار ابدیت “شکل نهایی” در ماه ژوئن آماده کند.

منتخب کاربران

source