میریام مارگولیز، بازیگر نقش پروفسور پومونا اسپرات در فرنچایز هری پاتر، در مصاحبه‌ای با خبرگزاری ۱News نیوزیلند اظهار نظرهایی در مورد طرفداران بزرگسال این مجموعه داشته است. او معتقد است که طرفداران بزرگسال باید علاقه بیش از حد خود به این فرنچایز را تمام کنند. این مجموعه ۲۵ سال پیش بود و برای کودکان است. من فکر می‌کنم برای کودکان است.

مارگولیز، که نقش استاد هربولوژی در هاگوارتز و رئیس خانه هافلپاف را بازی می‌کرد، در فیلم‌های هری پاتر و تالار اسرار (۲۰۰۲) و هری پاتر و یادگاران مرگ – قسمت ۲ (۲۰۱۱) حضور داشته است. او در ادامه توضیح داد: آن‌ها در آن گیر کرده‌اند. من Cameos انجام می‌دهم و مردم می‌گویند، اوه، ما عروسی با تم هری پاتر داریم و من فکر می‌کنم، خدای من، اولین شب شادی‌شان چگونه خواهد بود؟ نمی‌توانم حتی به آن فکر کنم. نه.

با اینکه او فیلم‌های فانتزی را شگفت‌انگیز خواند و ابراز داشت که از آن‌ها بسیار ممنون است، مارگولیز مجدداً تأکید کرد که این دوره تمام شده است.

با وجود نظرات مارگولیز، به نظر می‌رسد که شرکت وارنر براس. دیسکاوری نظر دیگری دارد، زیرا قصد دارد یک سریال تلویزیونی هری پاتر را در سال ۲۰۲۶ بر روی Max پخش کند. انتظار می‌رود این سریال که از یک گروه بازیگران کاملاً جدید بهره خواهد برد، شامل هفت فصل شده و هر کتاب از سری کتاب‌های پرفروش جی.کی. رولینگ را اقتباس کند.

دیوید زاسلاو، مدیرعامل وارنر براس. دیسکاوری، در فوریه گفت: ما واقعاً زمانی را با جی.کی. و تیم او گذراندیم. هر دو طرف برای دوباره روشن کردن این فرنچایز بسیار هیجان‌زده هستند. گفتگوهای ما عالی بود و ما نمی‌توانیم برای به اشتراک‌گذاری یک دهه داستان‌های جدید با طرفداران سراسر جهان در Max، بیشتر هیجان‌زده باشیم.

منتخب کاربران

source