ریچل بروزناهن، بازیگر نقش لوئیس لین در دنیای جدید DC جیمز گان، از دیدن لباس جدید سوپرمن در فیلم «میراث سوپرمن» به شدت تحت تأثیر قرار گرفته و ابراز امیدواری کرده است که طرفداران نیز همین واکنش را داشته باشند.

ریچل بروزناهن، که به تازگی به دنیای DC جیمز گان به عنوان لوئیس لین در فیلم «میراث سوپرمن» پیوسته است، از واکنش خود نسبت به دیدن لباس جدید سوپرمن بازیگر دیوید کورنسوت ابراز هیجان کرده است. این بازیگر در مراسم جوایز SAG امسال با Deadline صحبت کرد و اعلام داشت که در آتلانتا در جریان خوانش اولیه میز با سایر بازیگران فیلم «میراث سوپرمن» شرکت کرده و لباس سوپرمن را دیده است.

بروزناهن گفت: «ما به تازگی در آتلانتا بودیم و اولین خوانش میز را انجام دادیم. من لباس را دیدم و واقعاً شگفت‌زده شدم، امیدوارم طرفداران نیز همینطور باشند!»

جیمز گان و دیوید کورنسوت، بازیگر نقش سوپرمن، بارها درباره طراحی لباس در «میراث سوپرمن» سؤال شده‌اند. گان تأکید کرده است که لباس سوپرمن پیش از شروع عکسبرداری اصلی به جهان نشان داده نخواهد شد. با آماده‌سازی تیم بازیگری در آتلانتا برای شروع فیلمبرداری در هفته آینده، زمان نشان خواهد داد که آیا گان لباس را پس از شروع رسمی تولید فاش خواهد کرد یا خیر.

گان در به‌روزرسانی‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی اظهار داشته است که می‌خواهد لباس «میراث سوپرمن» گذشته، حال و آینده مرد فردا را نمایندگی کند. او همچنین درباره اینکه آیا لباس سوپرمن کورنسوت شامل شلوارک قرمز کلاسیک خواهد بود یا نه، بسیار مرموز بوده است که همواره موضوع بحث بین طرفداران DC بوده است.

منتخب کاربران

source
تحصیل در ترکیه