انیمیشن زامبی مارول (Marvel Zombies) یکی از جدیدترین تولیدات مارول برای پخش از شبکه دیزنی پلاس است. این مینی‌سریال انیمیشنی داستان زامبی شدن ابرقهرمانان را روایت می‌کند.

طرفداران مارول به گوش باشید! یک مینی‌سریال جذاب دیگر از مارول در راه است! انیمیشن زامبی مارول (Marvel Zombies) یک مینی‌سریال جدید از استودیو مارول است که برای پخش از پلتفرم Disney+ آماده می‌شود. این انیمیشن کاری از زب ولز (Zeb Wells) است و آن را براساس مجموعه کتاب‌های کمیکی به همین نام ساخته است. ولز سرپرست نویسندگان و برایان اندروز (Bryan Andrews) کارگردان این اثر هستند. ژانر کارتون زامبی مارول ترسناک، ابرقهرمانی، زامبی آخرالزمانی اعلام شده است.

معرفی انیمیشن Marvel Zombies موضوع این مقاله از پلازا است. با ما همراه شوید تا تاریخ اکران انیمیشن را بفهمیم، داستان آن را بخوانیم و با گویندگان این اثر آشنا شویم. در مقاله جدیدترین انیمیشن‌های 2024 نیز همه آثار انیمیشنی مورد انتظار در سال جدید را معرفی کرده‌ایم.

فهرست مطالب

تاریخ اکران انیمیشن زامبی مارول

بررسی انیمیشن زامبی مارول / معرفی انیمیشن Marvel Zombies

اولین سریال در دنیای سینمایی مارول، مینی‌سریال وانداویژن بود که در سال 2021 منتشر شد. پس از آن سریال‌های دیگری نیز منتشر شد و اکنون نوبت به انیمیشن Marvel Zombies رسیده است. اندروز، کارگردان این انیمیشن سریالی، در ژانویه 2024 اظهار داشت که مطمئن نیست سریال چه زمانی برای انتشار آماده می‌شود و فاش کرد که تاریخ اکران آن مدام در حال تغییر است. پیش از این انتظار می‌رفت که انیمیشن زامبی‌های مارول در سال 2024 اکران شود، ولی اکنون با این اظهار نظر فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که این سریال انیمیشنی تا آخر سال 2024 از شبکه دیزنی پلاس منتشر شود.

مدت زمان انیمیشن Marvel Zombies یک فصل، شامل 4 قسمت اعلام شده است. مدت زمان هر قسمت هنوز مشخص نیست.

داستان انیمیشن زامبی مارول

خوشبختانه ما خلاصه انیمیشن Marvel Zombies را می‌دانیم. اگر سریال What if …?! را تماشا کرده باشید، حتما قسمت  “What If… Zombies?!” را به خاطر دارید. انیمیشن Marvel Zombies داستان این قسمت را در یک بازه زمانی جایگزین در چندجهانی ادامه می‌دهد؛ جایی که گروهی از بازماندگان باید با ابرقهرمانان سابق، که اکنون تبدیل به زامبی شده‌اند، مبارزه کنند.

همچنین بخوانید :

بازیگران انیمیشن زامبی مارول

متاسفانه اطلاعات ما درباره گویندگان انیمیشن Marvel Zombies بسیار محدود است. تاکنون فقط نام 3 نفر به عنوان صداپیشگان حاضر در این انیمیشن اعلام شده است. ایمان ولانی، بازیگر نقش کاملا خان در سریال خانم مارول (2022)، گویندگی شخصیت کامالا خان/ خانم مارول را برعهده دارد. رندال پارک و اندی لِ نیز از دیگر گویندگان انیمیشن مارول زامبی هستند. در ادامه مروری بر بیوگرافی این سه تن داریم.

ایمان ولانی صداپیشه کامالا خان/ خانم مارول

بازیگران انیمیشن زامبی مارول / خلاصه انیمیشن Marvel Zombies

ایمان ولانی (Iman Vellani) بازیگر کانادایی، متولد 12 آگوست 2002 (21 مرداد 1381) در شهر کراچی پاکستان است. او هنوز یک ساله بود که خانواده‌اش به کانادا مهاجرت کردند. ایمان از دبیرستان یونیویل در شهر مارکهام استان انتاریو فارغ‌التحصیل شد. وی قصد داشت برای ادامه تحصیل به کالج هنر و طراحی دانشگاه انتاریو برود. در سال 2020 خبر رسید که ایمان ولانی برای بازی در نقش کامالا خان/ خانم مارول در مینی‌سریال خانم مارول (2022) انتخاب شده است. او بازیگری را با این سریال آغاز کرد و پس از آن، این نقش را در مستند سریالی Marvel Studios: Assembled (2022) و فیلم The Marvels (2023) نیز تکرار کرد. او هم اکنون 5 نامزدی و یک برد، در بخش بهترین اجرای بازیگر جوان در جشنواره جوایز ساترن، را در کارنامه خود دارد.

همچنین بخوانید :

رندال پارک صداپیشه جیمی وو

مدت زمان انیمیشن Marvel Zombies / هنرپیشه های انیمیشن زامبی مارول

رندال پارک (Randal Park) بازیگر آمریکایی متولد 23 مارس 1974، برابر با 3 فروردین 1353، در لس‌آنجلس است. او در کنار بازیگری به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی فیلمنامه نیز می‌پردازد. رندال فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2003 آغاز کرد و با نقش لوئیس در سریال Fresh off the Boat (2015-20) به شهرت رسید. احتمالا او را از فیلم Long Shot (2019)، فیلم Always Be My Maybe (2019) و فیلم The People We Hate at the Wedding (2022) به یاد دارید. پارک کارگردان فیلم Shortcoming نیز بوده که در سال 2023 اکران شد.

رندال پارک با نقش افسر جیمی وو پا به دنیای سینمایی مارول گذاشت. او در فیلم‌های دی‌سی نیز ایفاگر نقش دکتر استفان شین است.

اندی لِ صداپیشه دلال مرگ

نمرات انیمیشن Marvel Zombies / ژانر کارتون زامبی مارول

اندی لِ (Andy Le)، بازیگر آمریکایی است که در شهر اورنج کانتی ایالت کالیفرنیا بزرگ شده است. او برادر برایان ل (Brain Le) است و همراه دوست مشترک خود، دنیل ماه (Daniel Mah) گروه اکشن مستقل “باشگاه رزمی” را تشکیل داده‌اند. طی 10 سال فعالیت این گروه در فیلمسازی، آنها فرصت همکاری با سوپراستارهایی نظیر جکی چان (Jackie Chan) و میشل یوه (Michelle Yeoh) را داشته‌اند. جالب است که بدانید بیشتر مهارت رزمی اندی، خودآموز بوده و او در کلاس‌های رزمی شرکت نکرده است.

اندی با فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (2021) در نقش دلال مرگ، یکی از قاتلان ون‌وو که شانگ‌چی را در جوانی آموزش می‌داد، قدم به دنیای مارول گذاشت. او در چند فیلم دیگر از جمله فیلم Everything Everywhere All At Once (2022)، فیلم The Paper Tigers (2020) و سریال Wu Tang: An American Saga (2019-2023) نیز بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

دیگر نقش‌های انیمیشن زامبی مارول

هنوز به طور رسمی نام و نقش دیگر هنرپیشه های انیمیشن زامبی مارول اعلام نشده است. ایمان ولانی، گوینده نقش کامالا خان/ خانم مارول در مصاحبه‌ای اظهار داشت که خان در این سریال نقشی محوری دارد و سازندگان او را “فرودوی سریال” توصیف کرده‌اند. دیگر نقش‌های سریال عبارتند از:

گروه قهرمانان:

  • الکسی شوستاکوف/ نگهبان قرمز
  • یلنا بلوا/ بیوه سیاه
  • کتی
  • کیت بیشاپ
  • شانگ چی
  • خانم مارول
  • جیمی وو
  • دلال مرگ

گروه زامبی‌ها:

  • کلینت بارتون/ هاوکی
  • استیو راجرز/ کاپیتان آمریکا
  • امیل بلونسکی/ ابومینیشن
  • آوا استار/ گوست
  • واندا مکسیموف/ اسکارلت ویچ
  • کارول دنورز/ کاپیتان مارول
  • ایکاریس
  • اوکویو
همچنین بخوانید :

نقد کارتون زامبی مارول

نقد کارتون زامبی مارول / تاریخ اکران انیمیشن زامبی مارول

با توجه به اینکه انیمیشن Marvel Zombies هنوز منتشر نشده، این بخش از مقاله فعلا خالی باقی می‌ماند. پس از انتشار این مینی‌سریال و نقدهای مرتبط با آن، این بخش را بروزرسانی کرده و با هم نگاهی به نمرات انیمیشن Marvel Zombies و نظرات منتقدین درباره آن خواهیم داشت. منتظر باشید.

سخن پایانی

در بررسی انیمیشن زامبی مارول با پلازا همه آنچه درباره این سریال می‌دانستیم را با شما به اشتراک گذاشتیم. داستان آن را خواندیم و با صداپیشگان انیمیشن آشنا شدیم. این صفحه را ذخیره کنید تا به محض انتشار اخبار جدید درباره انیمیشن و به روزرسانی مقاله، از جدیدترین اخبار مطلع شوید. نظر شما درباره این سریال انیمیشنی چیست؟ به نظر شما دیدن ابرقهرمانانی که همیشه ناجی مردم بودند، این بار در هیبت زامبی‌هایی که زندگی آدمیان را تهدید می‌کنند چه حسی خواهد داشت؟ از خواندن نظرات شما بسیار خوشحال خواهیم شد.

منتخب کاربران

source
تحصیل در ترکیه