فیلم کوتاه «در شکوفایی» با همکاری MTV، پارامونت و بنیاد بیل و ملیندا گیتس، به موضوع عدالت جنسیتی از دریچه فیلم‌سازان زن از سراسر جهان می‌پردازد.

بنیاد MTV Staying Alive، پارامونت گلوبال و بنیاد بیل و ملیندا گیتس در یک همکاری منحصر به فرد، انتولوژی فیلم کوتاهی با عنوان «در شکوفایی» را ارائه داده‌اند که به مسائل عدالت جنسیتی از زاویه دید فیلم‌سازان زن از نیجریه، کنیا، هند، ایالات متحده و برزیل می‌پردازد. این مجموعه با هدف نمایش چالش‌هایی نظیر فقر دوران قاعدگی، ازدواج کودکان، خشونت بر اساس جنسیت، خود-تبعیضی اچ آی وی، برنامه‌ریزی خانواده و توانمندسازی اقتصادی زنان، به روایت داستان‌هایی می‌پردازد که زندگی‌ها را تغییر می‌دهد.

توپه اوشین، کارگردان و عضو هیئت مدیره U.N. Live، به عنوان سرپرست خلاق این پروژه، هدایت آن را بر عهده دارد. فیلم‌های کوتاه شامل داستان‌هایی با مضامین گوناگون هستند، از جمله کمدی-درام انگلیسی‌زبان «دوران»، درام بنگالی‌زبان «آلتا»، درام اجتماعی واقع‌گرایانه به زبان پرتغالی و انگلیسی «ماره»، تریلر روانشناختی به زبان سواحیلی و انگلیسی «کیفونگو»، و درام به زبان یوروبا، پیجین نیجریه‌ای و انگلیسی «آفه‌فه».

این مجموعه در راستای جشن ماه تاریخ زنان و پیش از روز جهانی زن، قرار است در اول مارس بر روی پلتفرم Paramount+ در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، آمریکای لاتین، کارائیب، استرالیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان، سوئیس، اتریش، ژاپن و کره جنوبی به نمایش درآید. همچنین، این انتولوژی در همان روز بر روی Pluto TV به صورت جهانی پخش شده و در کانال‌های بین‌المللی MTV قبل از نمایش در روز جهانی زن در BET آفریقا به نمایش درخواهد آمد. سپس، این مجموعه در هند و آفریقا بر روی یوتیوب در دسترس قرار خواهد گرفت.

source
تحصیل در ترکیه

توسط