رمانتیک کمدی «هر کسی جز تو» به کارگردانی سیدنی سوئینی و گلن پاول، با عبور از مرز 200 میلیون دلاری، یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال شد.

فیلم رمانتیک کمدی «هر کسی جز تو» با بازی سیدنی سوئینی و گلن پاول، اخیراً توانست یک موفقیت بزرگ در گیشه جهانی به دست آورد و از مرز 200 میلیون دلار عبور کند. این فیلم که توسط کمپانی سونی پیکچرز تولید شده است، به عنوان پرفروش‌ترین کمدی رمانتیک چند سال اخیر شناخته شده و فیلم‌هایی چون «بهشت بلیط» با بازی جولیا رابرتز و جرج کلونی و «شهر گمشده» با بازی ساندرا بولاک را پشت سر گذاشته است.

این فیلم که در ماه دسامبر با فروشی 6 میلیون دلاری آغاز کرد، توانست با وجود رقابت‌های سخت گیشه، به فروش خود ادامه دهد و در نهایت به این موفقیت بزرگ دست یابد. فروش داخلی این فیلم به 86.5 میلیون دلار و فروش بین‌المللی آن به 112.8 میلیون دلار رسیده است.

در همین حال، فیلم کمدی خارج از معمول «چیزهای بدبخت» به کارگردانی یورگوس لانتیموس، که در آن اما استون نقش یک زنی را بازی می‌کند که پس از خودکشی با مغز نوزاد نازادش به زندگی بازمی‌گردد، نیز در آستانه دستیابی به مرز 100 میلیون دلاری قرار دارد. این فیلم تاکنون 99.6 میلیون دلار فروش داشته و انتظار می‌رود به زودی به این مرز مهم دست یابد.

منتخب کاربران

source
تحصیل در ترکیه

توسط