آدام سندلر در مجموعه فیلم جدید نتفلیکس خود به نام “فضانورد” با چالش جدیدی روبرو شده است: استفاده از سیم‌ها برای به نمایش گذاشتن شناور بودن مانند یک فضانورد در فضا. در کنفرانس مطبوعاتی فیلم در جشنواره فیلم برلین روز چهارشنبه، سندلر با شوخی در مورد تجربه‌اش گفت که “سیم‌ها به من آسیب رساندند”.

سندلر در این فیلم علمی-تخیلی نتفلیکس نقش یک فضانورد تنها را بازی می‌کند که با همسرش (کری مولیگان) مشکلات زناشویی دارد و توسط یک عنکبوت بیگانه سی‌جی‌آی که توسط دانو صداگذاری شده است، دلداری می‌یابد. رنک، مولیگان و دانو نیز در کنفرانس مطبوعاتی حضور داشتند.

فیلم “فضانورد” به کارگردانی رنک، که پیش از این مینی‌سریال “چرنوبیل” اچ‌بی‌او را کارگردانی کرده بود، بر اساس رمان ۲۰۱۷ “فضانورد بوهمیا” اثر نویسنده چک، یاروسلاو کالفار، ساخته شده است. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۳ فوریه در سینماهای منتخب اکران و در اول مارس در نتفلیکس منتشر شود.

علاوه بر سندلر، دانو و مولیگان، کاست فیلم شامل کونال نایار، لنا اولین و ایزابلا روسلینی می‌شود. فیلمنامه “فضانورد” توسط کلبی دی نوشته شده است. تهیه‌کنندگان شامل چنینگ تیتوم، رید کارولین، پیتر کیرنان، مایکل پارتس، تیم هدینگتون، لیا بومن و مکس سیلوا هستند. تهیه‌کنندگان اجرایی بن اورمند، یوهان رنک و بری برناردی هستند.

“فضانورد” شب چهارشنبه در جشنواره فیلم برلین اکران جهانی خود را تجربه کرد.

منتخب کاربران

source
تحصیل در ترکیه

توسط