Project Orion هنوزهم عنوان رمزی یک بازی مرموز بوده که برخی از افشاگران براین باور هستند که این عنوان دنباله‌ای از بازی Cyberpunk 2077 بوده است که شرکت سازنده آن یعنی CD Projekt Red در استودیو واقع در آمریکای شمالی خود درحال ساخت آن بوده است.

این بازی قرار است از سوی این استودیو پیاده سازی و سپس بخش‌های اصلی آن ازسوی همین استودیو در مقر لهستان توسعه داده شود. هدف از انجام اینکار هنوز مشخص نیست اما موضوعی که مهم بوده آن است که این اسپین آف می‌تواند شمارا با موضوع و سبکی کاملا جدید مواجه کند. CD Projekt Red نام محصول رمزی جدید خود را اوریون نام نهاده که باید بدانید داستان آن به نظر می‌رسد مربوط به دهه 50 و 60 بوده که درخصوص قابلیت حیات در انرژی هسته‌ای جریان داشته است.

لازم است بدانید که CD Projekt Red قصد دارد برای توسعه این بازی از استعدادهای 3 بازی دیگر به نام‌های کنترل و مورتال کامبت و هیتمن استفاده کند که این موضوع بیانگر آن است که در بازی شاهد سبک و جذابیت‌های گوناگونی از نبردهای خشونت آمیز و مخفی کاری و نبردهای آینده نگرانه خواهیم بود. آنا مگیل نویسنده اصلی پروژه Orion با سابقه عناوینی مانند Control، Dishonored: Death of The Outsider، Avatar: Frontiers of Pandora، Guild Wars 2 و Fable آینده از Playground Games واکنشی نسبت به جزئیات منتشر شده از بازی نشان نداده است. نظر شما نسبت به این خبر چیست؟ باما همراه باشید و نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source
تحصیل در ترکیه

توسط