بازیگر نامزد بفتا و اسکار یعنی کیلیان مورفی می‌گوید که دوست دارد خود را در نقش توماس شلبی گانگستر بیرمنگام بار دیگر ایفا کند که بدنیست بدانید سریال پیکی بلاندرز یکی از بهترین اثرهای منتشر شده درطول سال‌های پیش بوده است.

کیلیان مورفی که یکی از نامزدهای جدی برای نقش بهترین بازیگرد مرد در فیلم اوپنهایمر اثری از کریستوفر نولان بود اعلام کرد که با خوشحالی بعد از اتمام این اثر دوست دارم به پیکی بلاندرز بازگردم. توماس شلبی داستان اعلام نمود که اگر فرصتی پیش بیاید حتما بار دیگر در این سریال حضور خواهم داشت. کیلیان مورفی افزود که اگر استفن نایت فیلمنامه جدیدی را ارائه دهد قطعا من در سریال حضور خواهد داشت که باید بدانید اینبار قرار است شاهد یک تامی شلبی 50 ساله باشید.

کیلیان مورفی در گفتگو با لورن لاورن در مورد تأثیر موفقیت خود در سریال پیکی بلاندرز را در رادیو بی‌بی‌سی 4 مطرح کرد. کیلیان مورفی بعد از پایان نقش خود در فیلم اوپنهایمر که نقش خالق بمب اتم را داشت توانست از سوی منتقدین بسیاری عنوان بهترین بازیگر نقش مرد را کسب کند. نظر شما نسبت به بازیگری کیلیان مورفی در سریال پیکی بلاندرز و اوپنهایمر چیست؟ باما همراه باشید و نظرخود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source
تحصیل در ترکیه

توسط