فیلم شکارچیان ویران شهر یکی از فیلم‌های محصول کشور کره جنوبی است که در سال 2024 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Badland Hunters آشنا شویم.

ژانر فیلم شکارچیان ویران شهر درام و اکشن است. این فیلم ادامه فیلم Concrete Utopia محصول سال 2023 است و کارگردانی آن را Heo Myung-haeng بر عهده داشته است. تاریخ اکران فیلم Badland Hunters در 26 ژانویه 2024 از نتفلیکس (Netflix) بود. از جمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان ما دونگ سوک (Ma Dong-seok)، لی هی جون (Lee Hee-joon)، لی جون یونگ (Lee Jun-young) و رو جونگ یی (Roh Jeong-eui) را نام برد. همچنین مدت زمان فیلم شکارچیان ویران شهر حدود 1 ساعت و 48 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی فیلم Badland Hunters 2024 خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم شکارچیان ویران شهر 

فیلم Badland Hunters

به طور خلاصه فیلم شکارچیان ویران شهر داستان یک شکارچی را در یک سرزمین پسا آخرالزمانی دنبال می‌کند که برای نجات یک نوجوان که زندانی یک دانشمند دیوانه شده است تلاش می‌کند. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم Badland Hunters را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

بازیگران فیلم شکارچیان ویران شهر

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم شکارچیان ویران شهر و نام‌های شخصیت‌هایی که نقش آن‌ها را بازی کرده‌اند آشنا خواهیم شد.

ما دونگ سوک

هنرپیشه های فیلم شکارچیان ویران شهر

ما دونگ سوک یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 1 مارس 1971 برابر با 10 اسفند 1349 در سئول (Seoul) متولد شد. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Train to Busan و مجموعه فیلم The Roundup را نام برد. ما دونگ سوک در فیلم شکارچیان ویران شهر در نقش کاراکتر Nam-san حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

لی هی جون

بازیگران فیلم شکارچیان ویران شهر

لی هی جون یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 29 ژوئن 1979 برابر با 8 تیر 1358 متولد شد. از جمله سریال‌های سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Mouse محصول سال 2021 را نام برد. لی هی جون در فیلم Badland Hunters ایفای نقش کاراکتر Yang Gi-su را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

لی جون یونگ

بررسی فیلم Badland Hunters 2024

لی جون یونگ یک خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 22 ژانویه 1997 برابر با 3 بهمن 1375 متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال May I Help You محصول سال 2022 را نام برد. لی جون یونگ در فیلم شکارچیان ویران شهر در نقش کاراکتر Choi Ji-wan بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

رو جونگ یی

معرفی فیلم شکارچیان ویران شهر

رو جونگ یی یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 31 جولای 2001 برابر با 9 مرداد 1380 متولد شد. از جمله سریال‌های چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Our Beloved Summer محصول سال 2021 را نام برد. رو جونگ یی در فیلم Badland Hunters به ایفای نقش کاراکتر Han Su-na پرداخته است.

همچنین بخوانید :

نقد و نمرات فیلم Badland Hunters

در این بخش از مقاله به نقد فیلم شکارچیان ویران شهر و بررسی نمرات و آن می‌پردازیم. این فیلم تا الان در سایت‌ آی‌ام‌دی‌بی نمره 6 از 10 و در سایت مای دراما لیست نمره 7.8 از 10 را دریافت کرده است. بعضی از مخاطبان فیلم شکارچیان ویران شهر که نمرات بالا به آن داده‌اند بیان کرده‌اند که این فیلم بسیاری از عناصر آشنا برای یک فیلم پسا آخرالزمانی را با هم ترکیب کرده است.

برخی از بینندگان دیگر بیان کرده‌اند که با اینکه از نظر آن‌ها کیفیت فیلم‌های تولید شده توسط نتفلیکس معمولا کمتر از فیلم‌هایی است که در سینما اکران می‌شوند و انتظار زیادی از فیلم Badland Hunters نداشته‌اند، سکانس‌های اکشن این فیلم را از ویژگی‌های مثبت آن دانسته‌اند.

بعضی از افرادی که از فیلم Badland Hunters خوششان نیامده است بیان کرده‌اند که داستان این فیلم تکراری است و بعضی از سکانس‌های مبارزه در آن بیش از اندازه طولانی شده است اما در مجموع این فیلم را سرگرم‌کننده و رضایت‌بخش دانسته‌اند. می‌توانید نقدهای بیشتری در مورد فیلم شکارچیان ویران شهر را در سایت My Drama List بخوانید.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی فیلم شکارچیان ویران شهر پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر فیلم Badland Hunters 2024 را ببینید و اگر از فیلم‌های اکشن خوشتان می‌آید و می‌خواهید با داستان و شخصیت‌های این فیلم بیشتر آشنا شوید، آن را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم شکارچیان ویران‌شهر و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر فیلم یا سریال جدید دیگری دیده‌اید که تماشای آن را به دیگران هم پیشنهاد می‌کنید اما مقاله آن در این سایت موجود نیست، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

source
تحصیل در ترکیه