کلاس یوس

طبق بسیاری از شواهد، ناتینگ در آینده نزدیک از یک گوشی میان‌رده رونمایی خواهد کرد. این دستگاه ظاهراً ناتینگ فون 2a نام دارد و حالا یک تصویر از نمونه آزمایشی آن به همراه مشخصات اصلی‌اش افشا شده است.

یکی از منابع دنیای فناوری به نام «یوگش برار»، در پستی در شبکه اجتماعی ایکس مشخصات فنی و تصویری از نمونه آزمایشی گوشی آینده ناتینگ را منتشر کرده است.

مشخصات احتمالی ناتینگ فون 2a

گوشی آینده ناتینگ ظاهراً به نمایشگر 6.7 اینچی OLED با رفرش ریت 120 هرتز، دوربین اصلی دوگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و گلیف مشابه ناتینگ فون 2 روی پنل پشتی مجهز می‌شود.

ناتینگ فون 2a با سیستم‌عامل پیش‌فرض Nothing OS 2.5 مبتنی بر اندروید 14 از راه می‌رسد. این دستگاه همچنین از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. قدرت این دستگاه همچنین توسط تراشه دایمنسیتی 7200 تأمین می‌شود که کمی ضعیف‌تر از چیپ‌های سری دایمنسیتی 8000 است.

ناتینگ برای اولین‌بار به سراغ تراشه‌های مدیاتک می‌رود که ظاهراً می‌خواهد با این رویکرد، تفاوت میان گوشی‌های میان‌رده و بالارده خود را نشان دهد.

تصویر افشاشده از نمونه آزمایشی ناتینگ فون 2a، طراحی پنل جلویی و پشتی این دستگاه را نشان می‌دهد که البته نمی‌توانیم طراحی گلیف را ببینیم. طبق این تصویر، طراحی دوربین اصلی گوشی میان‌رده ناتینگ متفاوت از ناتینگ فون 2 خواهد بود.

به گفته برار، گوشی جدید ناتینگ با قیمت کمتر از 400 دلار در جریان کنگره جهانی موبایل 2024 (MWC 2024) معرفی خواهد شد. این احتمال وجود دارد که ناتینگ در این رویداد از گوشی ناتینگ فون 3 هم رونمایی کند.


source

توسط digitalwebmaster