به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه در مصلی بیت المقدس اراک گفت: انتظار است در انتخابات پیش رو سلیقه‌ای رفتار نشود و رعایت اصول و مبانی قانونی مد نظر ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بدون تردید حضور باشکوه مردم در انتخابات، سبب شکست دشمنان نظام جمهوری اسلامی است، افزود: در انتخابات پیش رو مردم باید افراد کاردان و شایسته را برای راهیابی به مجلس برگزینند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به فرا رسیدن ۱۶ آذرماه گرامیداشت (روز دانشجو)، گفت: دانشجویان سرمایه‌های عظیم کشور هستند و امید است با بهره گیری از ظرفیت جوانان نام پرافتخار ایران اسلامی در عرصه علم و دانش در جهان بدرخشد و عقب افتادگی‌های گذشته جبران شود.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس گفت: انتظار است نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری کارنامه درخشانی همچون آیت الله مدرس ارائه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار فرماندهان نیروی دریایی با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ظرفیت و پتانسیل‌های بالایی در حوزه نیروی دریایی و اقتصاد دریامحور وجود دارد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

امام جمعه اراک حضور باشکوه مردم در رویداد بزرگ قرآنی محفل را ارج نهاد و گفت: مردم استان مرکزی با قرآن مأنوس هستند و امید است از کلام وحی بیشترین بهره گیری را در زندگی داشته باشند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: رژیم اسرائیل قصد داشت غزه را به شهر سوخته تبدیل و حماس را نابود کند و ۴۰ هزار بمب روی مردم غزه ریختند و ۳۰ هزار خانه را بمباران کردند.

source

توسط