انیمه راگنا کریمسون یک انیمه اژدهایی بسیار جذاب بوده که در روزهای زیبای پاییز مهمان ما بوده است. در معرفی انیمه ragna crimson با پلازا همراه باشید.

اژدهایان همیشه جز آن دسته از موجودات افسانه‌ای بوده‌اند که ژانر فانتزی را برای فیلم‌ها، سریال‌ها و همچنین انیمه‌ها جذاب‌تر کرده‌اند. استفاده پی در پی از این موجودات ممکن است باعث به وجود آمدن کلیشه‌هایی شود. اما انیمه راگنا کریمسون به شیوه خودش اژدهایان را به تصویر کشیده و با پیچیده‌تر کردن آن‌ها داستانی بسیار مهیج‌تر خلق کرده است.

اگر شما هم به دنبال یک انیمه اژدهایی متفاوت هستید، در معرفی انیمه Ragna Crimson ما را همراهی کنید.

فهرست مطالب

داستان انیمه راگنا کریمسون

داستان انیمه راگنا کریمسون

داستان این انیمه در دنیایی مملو از اژدهایان مخوف اتفاق می‌افتد. اژدهاهایی که آسایش را از مردم سلب کرده‌اند. برای نابودی این موجودات، برخی از مردم وظیفه شکار آن‌ها را برعهده گرفتند. شکارچیان اژدها از شمشیرهای نقره‌ای برای کشتن و سلاخی اژدهایان کمک می‌گیرند. درواقع، تنها شمشیرهای نقره و نور خورشید هستند که می‌توانند اژدهایان را از پای دربیاورند.

همچنین بخوانید :

داستان درباره دو شکارچی اژدها به نام‌های لئو و راگنا است. لئو دختر 12 ساله‌ای است که در کشتن اژدها توانایی و نبوغ بسیاری دارد. از سویی دیگر، راگنا پسری است که هیچ استعدادی در این کار ندارد و زنده ماندش را مدیون لئو است. لئو، راگنا را بسیار دوست دارد و به هیچ وجه با دیده تحقیر به او نگاه نمی‌کند. حتی زمانی که بقیه راگنا را یک بازنده می‌خوانند، او با تمام وجود از راگنا دفاع می‌کند. متقابلا راگنا نیز وظیفه بزرگ کردن و مراقبت از لئو را برعهده دارد.

امتیازات انیمه راگنا کریمسون

راگنا هر شب رویایی عجیب می‌بیند. رویایی بسیار واقعی و ملموس که در آن لئو می‌میرد و شهر به آتش کشیده می‌شود. او این رویا را نادیده می‌گیرد. اما یک روز که در حال تمرین در جنگل بود، با روحی مواجه می‌شود که شدیدا به خودش شباهت دارد. آن روح فقط یک جمله را به زبان می‌آورد: زمانش فرا رسیده است.

چند روز بعد، اژدهایان بسیار وحشتناکی به شهر حمله می‌کنند که یکی از آن‌ها از بقیه بزرگ‌تر و قدرتمندتر است. راگنار برای این که از مرگ لئو جلوگیری کند، به این اژدها که حالت انسانی دارد حمله می‌کند. اما تنها با یک ضربه به رودخانه پرت می‌شود.

او در حالت بیهوشی همان روح را می‌بیند. روح به او می‌گوید که آینده رگنار است؛ اما بسیار قوی‌تر و قدرتمندتر. به طوری که اکنون با شمشیر نقره‌ای خود یکی شده و می‌تواند با قدرت نهایی که به آن دست یافته، از خود نقره ساطع کند. راگنا نیز از خود آینده‌اش می‌خواهد برای نجات لئو قدرتش را به او قرض دهد. بدین ترتیب، گذشته و آینده با هم ترکیب می‌شوند.

راگنا با کمک قدرتی که به دست آورده، تمام اژدهایان شهر را نابود می‌کند. سپس از لئو می‌خواهد تا شهر را به همراه بقیه ترک کرده و به جای امن‌تری برود. با وجود مخالفت‌های لئو، راگنا او را از خود می‌راند. با رفتن لئو، راگنا که خاطرات آینده خود را نیز به دست آورده است به دنبال اژدهایی به نام کریمسون می‌گردد. کریمسون قصد دارد تمام اژدهایان را نابود کند و سپس خودش را بکشد.

راگنا و کریمسون با هم متحد می‌شوند تا تمام اژدهایان 6 نسل را نابود کنند. اولین هدف آن‌ها نسل اژدهایان باد است که سعی دارند تمامی انسان های منطقه را نابود کنند. با رهبری ملکه خود به نام اولتیماتیا آن‌ها خیال می‌کنند در حال پیروی از یک خدا هستند. خدایی که اولتیماتیا را هدایت می‌کند و پایان نسل بشر را می‌خواهد. ملکه این گروه مجهز به قدرت تغییر و دستکاری زمان است و می‌تواند به این روش بسیاری از انسان‌ها را نابود کنند با وجود اینکه ظاهری معصوم دارد و رفتار‌های خونخواهانه خود را در پشت پرده این معصومیت می‌پوشاند اولتیماتیا یکی از بزرگترین و دشوارترین دشمنان رگنا و کریمسون می‌باشد البته نباید از گروهی که او را به عنوان ملکه می‌بینند چشم پوشی کرد. دشمنانی با قدرت‌های فرابشری!

دانلود انیمه Ragna Crimson به شما این شانس را می‌دهد که در ماجراهای این دو همراه شوید. پس هر چه زودتر این انیمه زیبا را دانلود و تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

شخصیت های انیمه راگنا کریمسون

کاراکترهای انیمه Ragna Crimson به شرح زیر هستند:

راگنا (Ragna)

شخصیت های انیمه راگنا کریمسون

راگنا در ابتدا پسری بسیار بی دست و پا بود که لئو مدام او را نجات می‌داد. در کودکی پدر و مادر راگنا توسط یک اژدها خورده شدند. بعد از آن نیز یک زوج او را به فرزندی پذیرفتند که آن‌ها نیز توسط اژدها از بین رفتند. سپس هر کسی که او را پیش خود می‌‌برد به نحوی توسط اژدهایان نابود می‌شد. به همین دلیل، به او نفرین‌شده می‌گویند.

او پس از به دست آوردن قدرت خود و متحد شدن با کریمسون، تمام تلاشش را برای از بین بردن تمام اژدهایان و محافظت از لئو به کار می‌گیرد.

چیاکی کوبایاشی (Chiaki Kobayashi) صداپیشگی این شخصیت را برعهده دارد. کوبایاشی صدای بسیار زیبا و عمیق داشته که سبب شده برای شخصیت‌های خاصی مانند گابیمارو در انیمه بهشت جهنمیان، لانگا در انیمه اسکیت بی نهایت و ادامورا ماکوتو در انیمه متظاهر بزرگ انتخاب شود.

همچنین بخوانید :

کریمسون (Crimson)

کاراکترهای انیمه Ragna Crimson

کریمسون اژدهایی است که از همه اژدهایان، حتی خودش، متنفر است. او در انیمه راگنا کریمسون کسی است که راگنا را از آینده به گذشته می‌فرستند تا با خود گذشته‌اش در آمیخته و شروع به کشتن اژدهایان کند. کریمسون می‌تواند سن و جنسیت خود را هر لحظه که بخواهد، تغییر دهد. کریمسون برای این که مطمئن شود راگنا به تمام دستوراتش عمل می‌کند، او را مسموم می‌کند. اما این سم تنها زمانی اثر می‌کند که راگنا بخواهد در مقابل او قرار گیرد.

آیومو موراسه (Ayumu Murase) این شخصیت را دوبله می‌کند. او کارنامه بسیار پرباری دارد. در بین انیمه‌هایی که او دوبله کرده می‌توان به انیمه هایکیو به جای شخصیت دوست داشتنی هیناتا شویو (Shoyo Hinata)، انیمه انیمه نوراگامی به جای شخصیت مانابو اوگیوارا (Manabu Ogiwara) و انیمه dead mount death play به جای شخصیت آرویس ساباراموند (Arius Sabaramond) اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

لئونیکا (Leonica)

دانلود انیمه Ragna Crimson

لئونیکا در انیمه Ragna Crimson دختر بچه بسیار بااستعداد و قوی است که در بین شکارچیان اژدها رتبه اول را دارد. او علاقه شدیدی به راگنا دارد و معتقد است انرژی و پتانسیل راگنا روزی شکوفا می‌شود. لئو با وجود قدرت بسیار زیادی که دارد در مقابل راگنا همانند یک دختربچه رفتار می‌کند. با این حال، زمانی که کسی به راگنا توهین می‌کند یا او را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهد، سخت عصبانی و جدی می‌شود.

صدای دلنشین اینوری میناسه (Inori Minase) را روی این شخصیت می‌شنوید. میناسه در انیمه‌های زیادی حضور داشته است. انیمه‌هایی همچون دروغ تو در آپریل به جای شخصیت کوهارو ستو (Koharu Seto)، انیمه خاطرات وانیتاس به جای شخصیت جیان (Jeanne) و انیمه dead mount death play به جای شخصیت میساکی ساکیمیا (Misaki Sakimiya) در کارنامه وی جای دارند.

اولتیماتیا (Ultimatia)

اولتیماتیا (Ultimatia)

اولتیماتیا رهبر دسته بال اژدهایان است. او که با عنوان پادشاه بالها شناخته می‌شود یکی از قدرتمندترین اژدهایان و دشمن اصلی در این انیمه است. توانایی کنترل زمان او را به موجودی فرا انسانی و فناناپذیر تبدیل کرده. در ابتدا اولتیماتیا با ظاهری معصوم و مهربان ظاهر می‌شود اما زیاد نمی‌گذرد که می‌فهمیم او در واقع دیوانه‌ای است در خدمت خدایی خونخوار که می‌خواهد نسل بشریت را به پایان برساند. این کاراکتر یکی از منفورترین کاراکتر‌های انیمه است. در کنار رفتار وحشیانه همواره مانند کودکیست که باید همه از او دفاع کنند.

ولت کامویی (Voltekamui)

ولت کامویی (Voltekamui)

کامویی به عنوان دست راست اولتیماتیا، معشوق او و قویترین محافظ او شناخته می‌شود. او کسی است که می‌تواند روزی حتی مرگ را نیز بکشد. خوی وحشی‌گری، مبارزه طلبی و خونخواهی او در تمامی صحناتی که شامل اوست مشخص است. او به عنوان رقیب اصلی راگنا سناخته می‌شود کسی که قدرت‌هایی از جنس سرعت و رعد و برق دارد و می‌تواند هر موجودی را به خاک و خون بکشد.

پرنسس لیسه (Leese, Starlia)

پرنسس لیسه (Leese, Starlia)

پرنسس لیسه یا پرنسس نقره یکی دیگر از کاراکتر‌های کلیدی این انیمه‌ است. او که رهبر ارتشی متخصص در کشتار اژدهایان است با قدرت‌هایی فرا بشری اما بدون دست به دنیا آمده. لیسه می‌تواند نقره فام بسازد یعنی قویترین سلاح بشریت بر ضد اژدهایان. از طرفی لیسه قدرت‌ها خاص ادراکی برای تشخیص شخصیت واقعی افراد دارد که می‌تواند از پس چهره ظاهری آن‌ها واقعیت درونیشان را ببیند. ارتش زیر نظر لیسه به او مانند یک فرمانده مقتدر اعتماد دارند و از تمام دستوراتش پیروی می‌کنند. رابطه‌ای احساسی نیز با راگنا دارد.

همچنین بخوانید :

نقد انیمه راگنا کریمسون

نقد انیمه راگنا کریمسون

انیمه راگنا کریمسون در استودیو Silver Link و به کارگردانی کن تاکاهاشی (Ken Takahashi) ساخته شده است. تعداد قسمت های انیمه راگنا کریمسون تاکنون 24 اپیزود پیش‌بینی شده است و زمان پخش انیمه راگنا کریمسون نیز به تاریخ 1 اکتبر 2023 (9 مهر 1402) برمی‌گردد.

ژانر انیمه Ragna Crimson اکشن، درام، اژدهایی و دارک فانتزی است. همانطور که می‌دانید تلفیق دو ژانر اکشن و درام کار راحتی نیست و ممکن است دستخوش کلیشه و تکرارهای ناخوشایند شود که البته این انیمه با وجود داستانی منحصر به فرد از این قاعده مستثنی نیست. وجود یک دختربچه قوی که رتبه یک را درمیان تمام اژدهاکش‌ها دارد مطمئنا دور از ذهن و کمی مسخره به نظر می‌آید. همچنین رابطه بین راگنا و لئو، یک دختر قوی و یک پسر بی‌استعداد، نیز تکراری و کلیشه است.

اما خوشبختانه این رابطه تنها بخشی از ماجرا را پوشش می‌دهد. بیشتر تمرکز بر تلاش شخصیت‌های اصلی برای از بین بردن نیروی شر یعنی همان اژدهایان است. این داستان در کنار صحنه‌های اکشن و فایت‌های نفس‌گیر و همچنین معماها و نقشه‌هایی که کریمسون آن‌ها را پایه‌ریزی می‌کند، همه و همه سبب شده انیمه Ragna Crimson یکی از بهترین انیمه‌های پاییز 2023 از سوی مخاطبین باشد.

کاراکترهای منفی این انیمه بسیار خوش‌ساخت هستند شما می‌توانید در کنار نفرتی که از آن‌ها دارید وفاداری آن‌ها و رفاقت آن‌ها را تحسین کنید. به طور کلی مرز بین خیر و شر در این انیمه بسیار نازک است و مرگ اتفاقی کاملا طبیعی پس خود را برای مرگ هر کسی آماده کنید.

این که انیمه از کلیشه قهرمان شکست ناپذیر پیروی نمی‌کند بسیار لذت بخش است یعنی اینطور نیست که کاراکتر اصلی در لحظه شکست فریادی بزند، چشمانش بدرخشد و ناگهان نیمه جان قدرتی برای شکست کل دشمنانش پیدا کند. مسیر کاراکتر اصلی این انیمه از شکست می‌گذرد. از درد، از درس گرفتن و پیشرفت کردن. خود این موضوع می‌تواند دلیل خوبی برای تماشای انیمه باشد.

همچنین بخوانید :

امتیازات انیمه راگنا کریمسون

همانطور که پیش‌تر ذکر کردیم، انیمه راگنا کریمسون با داستان جذاب و همچنین آرت فوق‌العاده‌ای که دارد توانسته توجه مخاطبین را به خود جلب کند. به همین دلیل است که با وجود منتشر شدن تنها چند قسمت از آن، نمرات بسیار خوبی را از سوی طرفداران دریافت کرده است.

در سایت‌های مختلفی همچون سایت MyAnimeList و سایت IMDb بررسی انیمه راگنا کریمسون انجام شده است. این بررسی‌ها از سوی کاربران نمرات 7.56 در سایت مای انیمه لیست و نمره 7.2 در سایت ای ام دی بی را برای انیمه راگنا کریمسون به ارمغان آورده است.

کلام آخر

یکی از جدیدترین انیمه های اژدهایی را با هم مورد بررسی قرار دادیم. می‌توان گفت این انیمه آینده بسیار خوبی دارد و تا این جای کار یکی از محبو‌ترین‌ها شناخته شده است. پس وقت را تلف نکنید و هر چه زودتر این انیمه را دانلود و تماشا کنید. سپس نظرات خود را درباره آن با سایت پلازا به اشتراک بگذارید.

source

توسط