از آنجا ‌که ایمولا بر اساس نسخه R از هوآیرا ساخته شده است، پکیج آیرودینامیکی بسیار تهاجمی به همراه دارد. البته هوآیرا R فقط برای حرکت در پیست طراحی شده است، در حالی که ایمولا رودستر مجوز تردد در معابر عمومی را هم در اختیار دارد.

بدنه پاگانی ایمولا رودستر روی رینگ‌های 20 و 21 اینچی و تایرهای پی زیرو Trofeo R ساخت پیرلی با ابعاد 265/30 و 355/25 در محورهای جلو و عقب استوار شده است.

وزن خالص این سوپرکار ایتالیایی تنها 1260 کیلوگرم است، یعنی تقریبا مساوی با یک هاچ‌بک جمع و جور، با این تفاوت که در ایمولا به جای پیشرانه 1 لیتری سه سیلندر، یک نیروگاه عظیم V12 نصب شده است.

source