ادیتور ماد The Witcher 3: The Wild Hint سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود

استودیو CD Projekt Red اعلام کرد که برای بازی نقش‌آفرینی بسیار محبوب ویچر ۳ (The Witcher 3: The Wild Hunt) که سال ۲۰۱۶ منتشر شده بود، در حال ساخت یک ادیتور ماد است.

طبق اطلاعیه این استودیو در ایکس، ادیتور ماد بازی ویچر ۳ به بازیکنان اجازه می‌دهد تا «با ساخت چیزهای کاملا جدید یا ویرایش محتوای موجود»، تجربیات خود در بازی را ایجاد کنند. این ابزار در سال ۲۰۲۴ به‌طور رایگان فقط برای بازیکنان پی‌سی ارائه خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:۶ ویژگی خاص بدن گرالتنه تنها یک ویچر، بلکه یک سوپرویچر!
۶ ویژگی خاص بدن گرالت

با توجه به اینکه بازی The Witcher 3 هشت سال قبل منتشر شده است، این حرکت سی‌دی پراجکت رد عجیب به‌نظر می‌رسد، اما مشخصا این استودیو قصد دارد با تشویق سازندگان ماد محبوبیت بازی خود را ادامه دهد. بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim از استودیو بتزدا که اولین بار سال ۲۰۱۱ منتشر شده است، با کمک مادها همچنان محبوب است و در صفحه Nexus Mods Skyrim بیشتر از ۶۰ هزار ماد برای آن وجود دارد. این میزان برای بازی The Witcher 3: The Wild Hunt فقط ۶ هزار مورد است.

«فیلیپ وبر»، مدیر روایت CD Projekt Red نیز در پستی درباره این ادیتور از آن به‌عنوان رویایی ۸ ساله یاد کرد که تاکنون موفق به تحققش نشده بوده‌اند.

ادیتور ماد The Witcher 3: The Wild Hint سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود - ویجیاتو

CD Projekt Red برنامه بسیار شلوغی دارد. علاوه بر سه بازی جدید از The Witcher، این استودیو دنباله Cyberpunk 2077 را نیز در دست ساخت دارد. بازسازی نسخه اول ویچر و The Witcher: Sirius پروژه‌های دیگری هستند که این استودیو روی آن‌ها کار می‌کند. همچنین آن‌ها اخیرا بازی موفق Cyberpunk 2077: Phantom Liberty را منتشر کرده‌اند که تیم ویجیاتو در بررسی آن نوشت:

سی‌دی پراجکت خاطرات بد لانچ سایبرپانک را با انتشار موفق فانتوم لیبرتی و از طرفی دومین آپدیت بزرگ بازی شست و برد. این استودیوی لهستانی یک بار دیگر ثابت کرد که اگر پای بسته‌های الحاقی وسط باشد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Editionاستیل برای انسان‌ها، نقره برای هیولاها و سکه‌ای برای گرالت!
بررسی بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition


ویجی‌لاگ پلاس: معرفی رسمی جی تی ای 6 و استیم دک جدید

کارگردان مراحل بازی Cyberpunk 2077 از طرفداران تشکر کرد - ویجیاتو


source

توسط