یکی از بازی‌های پرطرفدار سبک شبیه‌سازی که توسط کمپانی سوپرسل ( Supercell ) برای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شد بازی هی‏دی می‏باشد. در واقع هی‏دی یک بازی استراتژیک مزرعه داری و کشاورزی است، که تجربه یک زندگی روستایی بسیار هیجان‏انگیز را با ریزترین جزئیات برای شما به ارمغان می‏آورد. در این بازی شما به عنوان یک کشاورز به کاشت و برداشت انواع محصولات کشاورزی، پرورش دام و حیوانات اهلی و همچنین ایجاد انواع کارخانجات تولیدی می‏پردازید. شما می‏توانید برای رشد بهتر محصولات و درآمد بیشتر مزرعه‏ی خود را با ابزارهای متعددی که در اختیار دارید تجهیز نمایید و برای فروش بیشتر محصولات‏تان را در فروشگاه‏های مختلف بگذارید و یا آن‏ها را در روزنامه تبلیغ کنید. در بازی Hay Day برای درست کردن هر محصول ممکن است به چندین مواد اولیه نیاز داشته باشید. پس یا باید صبر کنید تا محصول آماده شود و یا با پرداخت درون برنامه‏ای به محصول مورد نظر دست پیدا کنید. بنابراین به جم یا همان الماس هی‎‎‏دی نیاز دارید تا همواره سریعتر سطح بازی خود را ارتقاء دهید. برای خرید جم هی ‏دی با قیمت ارزان و اقتصادی ما فروشگاه اوریکس‏گیم را پیشنهاد می‏کنیم. آنچه شما در این مطلب می‏خوانید:

  • اهمیت خرید جم هی‏دی و نحوه دریافت آن در اوریکس‏گیم
  • ویژگی‏های بازی هی‏دی
  • فروشگاه‏های معتبر برای خرید جم هی‏دی

اهمیت خرید جم هی‏دی و نحوه دریافت آن در اوریکس‏گیم

همزمان با شروع بازی ۳۰ جم هی‏‏دی رایگان دریافت خواهید کرد و در طول روند بازی می‌توانید مقدار الماس بیش‌تری به دست آورید. اما همانطور که می‏دانید، برای پیشرفت هر چه سریعتر در بازی هی‏دی نیاز به خریدهای درون برنامه‏ای دارید. بنابراین راحت‏ترین راه خرید جم هی‏دی می‏باشد. با خرید الماس هی‏دی امکان خرید آیتم‏های مختلف درون بازی برای شما باز می‏شود و می‏توانید با سرعت بیشتری به ارتقاء ساختمان‏ها، کارخانجات و مزرعه خود بپردازید. اوریکس‏گیم تنها فروشگاه ارائه دهنده محصولات معتبر و قانونی می ‏ باشد که با تضمین کمترین قیمت و سریعترین زمان واریز محصولات (کمتر از ۳ دقیقه) در خدمت شما عزیزان می‏باشد. برای خرید جم هی‏دی به طور مستقیم و بدون واسطه، وارد سایت اوریکس‏گیم شوید و آیدی عددی و نام بازی خود را در کادر مربوطه وارد کنید تا پس از تکمیل سفارش خیلی سریع (زیر ۳ دقیقه) جم‏های خریداری شده به اکانت شما واریز شوند. همچنین اگر به بازی‏کلش رویال علاقه‏مندید، پیشنهاد می‏کنم به بخش خرید جم کلش رویال رفته و پک مورد نیاز خود را از میان دسته بندی متنوع آن انتخاب کنید و یا با خرید جم کلش آف کلنز با قیمت‏ ارزان از بازی خود لذت ببرید. همچنین طرفداران بازی جذاب براول استارز می‏توانید خرید جم براول استارز را در محیط امن اوریکس گیم تجربه کنید.

ویژگی‏های بازی هی دی

بازی مزرعه داری هی‏دی، فقط کاشت و برداشت محصولات کشاورزی نیست. پرورش انواع حیوانات، وجود انواع کارخانجات، وجود مراکز تفریحی و گردشگری و… نیز از آیتم‏هایی هستند که به پیشرفت روستا کمک می‌کند. برخی از ویژگی‏های این بازی عبارتند از:

  • گرافیک بالا و صداگذاری عالی
  • اجرای بازی به صورت آنلاین
  • امکان ساخت کلن و پیوستن به گروه‌ها
  • وجود انواع حیوانات اهلی با نژادهای متنوع
  • امکان کاشت و برداشت انواع غلات و سبزیجات مختلف برای کسب درآمد
  • تولید انواع مواد غذایی با استفاده از مواد طبیعی موجود در مزرعه خود
  • ساخت انواع کارخانه های مختلف برای کسب درآمد و گسترش مزرعه
  • قابلیت شرکت در مسابقه‌های جهانی
  • امکان خرید و فروش در بازی

فروشگاه‏های معتبر برای خرید جم هی ‎‏دی

معیارهای مهم یک فروشگاه معتبر برای خرید محصولات اورجینال گیمینگ، قیمت ارزان، ارسال فوری، امنیت و درنهایت داشتن مجوز از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای می‏باشد. فروشگاه اوریکس‏گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد و همچنین لوگو طلایی ساماندهی ، محیطی کاملا امن را برای استفاده کاربران فراهم آورده‏ است. ما به همراه تیم پشتیبانی قوی آنلاین و ۲۴ ساعته خود، در کنار شما هستیم تا محصولات خود را با تضمین کمترین قیمت نسبت به دیگر همکاران و با واریز سریع آن‏ها (بین ۱ تا ۵ دقیقه) لذت یک بازی دلچسب را به شما هدیه دهیم. همچنین به صفحه شبکه های اجتماعی ما سر بزنید و از اخبار، گیم پلی ها، آفرهای ویژه و کدهای تخفیف، یوسی رایگان و … استفاده کنید. زمان و ظرفیت این کدها محدود است پس سعی کنید این فرصت فوق‏الهاده را از دست ندهید.

source

توسط