برایان اینتیهار (Bryan Intihar)، کارگردان ارشد Marvel’s Spider-Man 2، میگوید که خلق کاراکتر Sandman معمولی به اندازه کافی چالشبرانگیز بود، بنابراین آنها تصمیم گرفتند که فقط روی همین موضوع تمرکز کنند.
با وجود تمام چیزهای جذابی که Marvel’s Spider-Man 2 ارائه میدهد، برخی از مفاهیم به آن راه پیدا نکردند. برایان اینتیهار، کارگردان ارشد خلاقیت، در برنامه Beyond IGN فاش کرد که یکی از این ایدهها تصاحب Sandman توسط سیمبیوت بود.
به شما میگویم… این را به کسی نگفتم. ما یک مفهوم Sandman آلوده به ونوم داشتیم. در عوض، بازی فعلی پیتر و مایلز را در حال مبارزه با سندمن در یک صحنه عظیم دارد و در نهایت او را شکست میدهند و هیچ چیز دیگری نیست. اینتیهار گفت که این به دلیل مقیاس تولید و زمان در دسترس اتفاق نیفتاد.
اینتیهار گفت:
ساختن سندمن به اندازه کافی سخت بود. نه، چیزی شبیه به این نبود که شما نمیتوانید این کار را به خاطر Y یا Z اضافی انجام دهید. من فکر میکنم بیشتر به این موضوع مربوط میشود که آیا میتوانیم آن را با زمانی که داریم و با کیفیتی که میخواهیم بهدستآوریم انجام دهیم؟ همانطور که گفتم، بحثی وجود داشت تا جایی که به یک تصویر مفهومی از Sandman آلوده به ونوم تبدیل شد. ایده فوقالعادهای است.
وی ادامه داد:
شاید یک روز… من احتمالاً به خاطر گفتنش به دردسر میافتم، اما هر چه باشد. تصویر بسیار جالبی است. واقعاً باحاله. ما هرگز نمیتوانستیم آن را با کیفیتی که میخواستیم بهدست آوریم، و قرار بود … بهاندازه کافی چالشبرانگیز شود که Sandman معمولی را باحال کنیم.
در هر حال، Marvel’s Spider-Man 2 کار بزرگی در نشان دادن چگونگی تغییر رفتار پیتر توسط سیمبیوت هنگام تصاحب او انجام میدهد. خود ونوم نیز یکی از بهترین شخصیتهای بازی است تا حدی که طرفداران امیدوار به ساخت یک اسپینآف در مورد این ابرشرور هستند.
source