به گزارش ایلنا، علی سامره پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر در واکنش به شکایت باشگاه پرسپولیس از استقلال اظهار داشت: این کار فرار رو به جلو است و کاری غیر از این ندارند. آنها قانون را دور زدند و محکوم شدند و برای اینکه ذهن‌ها را به جای دیگری ببرند شاید دو تیم خیالی پیدا و شکایت کنند!

وی در مورد اظهارات حسن روشن، پیشکسوت استقلال علیه او تصریح کرد: به قطار در حال حرکت و پیشرفت سنگ می‌زنند. این چیزها طبیعی است ولی در استقلال خودی‌ها هم می‌زنند. برای اینکه باشگاه دچار حواشی نشود، وارد بحث نمی‌شوم. یکبار وارد شدیم و حکم گرفتیم. احترام ایشان واجب است و صاحب اختیار است که هر حرفی بزند.

سرپرست استقلال در رابطه با استقبال خوب هواداران از بازی با آلومینیوم خاطرنشان کرد: بسیار از آنها تشکر می‌کنیم. انرژی خاصی هم به تیم می‌دهند و هم به شما رسانه‌ها که از دیدن شور و هیجان هواداران لذت می‌برید.

سامره در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم داور برای گرفتن 10 دقیقه وقت اضافه درست بود یا نه، گفت: بی‌انصافی کردند و حتی اگر دو، سه دقیقه درگیری و چند تعویض انجام شده باشد، نهایت 5،6 دقیقه وقت اضافه لحاظ می‌شد. می‌خواستند دست به دست هم دهند تا این بازی هم دربیاید!

 

source

توسط