اولین تصویر از فیلم سفید برفی و هفت کوتوله منتشر شد

دیزنی تاریخ اکران لایو اکشن سفید برفی و چند عنوان دیگر را به تعویق انداخت

کمپانی دیزنی به تازگی اعلام کرد برخی از مهم‌ترین عناوینش را با تاخیر اکران می‌کند. بدین ترتیب لایو اکشن سفید برفی (Snow White) حال یک سال دیرتر از راه می‌رسد و فیلم Magazine Dreams با نقش‌آفرینی جاناتان میجرز از تقویم انتشار این شرکت حذف گردید.


مطلب پیشنهادی:نگاهی به بهترین شخصیت‌های دیزنی که خاطرات شیرینی را برایمان رقم زدندشخصیت‌هایی که هیچ‌گاه از یادها پاک نمی‌شوند
نگاهی به بهترین شخصیت‌های دیزنی که خاطرات شیرینی را برایمان رقم زدند

اکنون تاریخ اکران فیلم سفید برفی با هنرنمایی ریچل زگلر در نقش شاهزاده خانم و گل گدوت در نقش ملکه شیطانی از ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳) به تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۲۵ (۱ فروردین ۱۴۰۴) موکول شده است. همچنین قبلا قرار بود تا فیلم Magazine Dreams در تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۲۳ (۱۷ آذر ۱۴۰۲) منتشر شود اما حال دیزنی آن را از تقویم انتشار خود خط زد و اعلام کرد فعلا هیچ تاریخ انتشار دقیق و مشخصی برای این اثر تنظیم نشده است.

انیمیشن Elio نیز با بیش از یک سال تاخیر، اکران می‌شود. این انیمیشن که ابتدا قرار بود در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) از راه برسد، اکنون برای عرضه در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۲۵ (۲۳ خرداد ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر این، یکی دیگر از عناوین بدون نام دیزنی از تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۴ (۲۵ بهمن ۱۴۰۲) به ۵ آوریل ۲۰۲۴ (۱۷ فروردین ۱۴۰۳) موکول شد و در همین اثنا دو پروژه بدون عنوان دیگر از دیزنی و پیکسار که پیشتر برای عرضه در ۲۱ مارس ۲۰۲۵ (۱ فروردین ۱۴۰۴) و ۱۳ ژوئن ۲۰۲۵ (۲۳ خرداد ۱۴۰۴) آماده شده بودند، اکنون دیگر تاریخ انتشار ندارند.

دیزنی همچنین اولین تصویر از فیلم سفید برفی را منتشر کرد که در آن می‌توانیم نگاهی اجمالی به زگلر (در نقش سفید برفی) و هفت کوتوله داشته باشیم. شما می‌توانید این تصویر را در ادامه مشاهده کنید.

فیلم Magazine Dreams با نقش‌آفرینی جاناتان میجرز که احتمالا او را به‌خاطر بازی در نقش کانگ فاتح در دنیای سینمایی مارول به یاد دارید، داستان یک بدن‌ساز آماتور را دنبال می‌کند که از پدربزرگ بیمار خود مراقبت می‌کند و در تلاش است تا پا به دنیای بدنسازان حرفه‌ای بگذارد. این فیلم مدتی قبل در ماه ژانویه برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس نمایش داده شد و برخلاف میجرز که طی چند وقت اخیر حسابی درگیر قضایای مختلفی بوده که حرفه بازیگری‌اش را تحت‌تاثیر قرار داده‌اند، این فیلم موفق شد نظرات مثبتی را از سوی منتقدان کسب کند.

این بازیگر در تاریخ ۲۵ مارس (۵ فروردین) به اتهام تهاجم، ضرب و شتم و آزار رساندن به یک خانم ۳۰ ساله دستگیر شد. اکنون پس از چند تاخیر در دادرسی، میجرز قرار است در تاریخ ۲۹ نوامبر (۸ آذر) به دادگاه برود؛ چرا که قاضی نیویورک درخواست بسته شدن پرونده را رد کرده بود. با این حال او همچنان در فصل دوم یکی از برحسته‌ترین آثار تلویزیونی دیزنی یعنی سریال لوکی (Loki) در نقش ویکتور تایملی حضور دارد.

در نهایت باید اشاره کنیم دلیل اصلی به تعویق افتادن تاریخ انتشار این پروژه‌ها، اعتصاب گسترده بازیگران هالیوودی است. این اعتصابات در حال حاضر بیش از ۱۰۰ روز به طول انجامیده و استودیوها و اتحادیه بازیگران آمریکا (SAG-AFTRA) همچنان به مذاکرات خود ادامه می‌دهند. فیلم Deadpool 3 نیز یکی از آثار مهم سال آینده میلادی است که به گفته شاون لوی (کارگردان) ممکن است با تاخیر مواجه شود.


مطلب پیشنهادی:۱۰ شخصیت منفی برتر زن در انیمیشن‌های دیزنیجذابیت در عین شرارت
۱۰ شخصیت منفی برتر زن در انیمیشن‌های دیزنی


بررسی بازی اسپایدرمن ۲

شخصیت آمنی من چه زمانی به Mortal Kombat 1 اضافه می‌شود؟ - ویجیاتو

source

توسط