به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در نماز جمعه این هفته رشت و گرامیداشت هفته نوجوان و با اشاره به جنایات مردم در فلسطین اشغالی اظهار کرد: جوانان این دوره فلسطین مظلوم می‌دانند که جوان ایرانی الگویی قابل تکیه و قابل اعتماد بوده و باید مقتدرانه، عاقلانه، خلاقانه و مبتکرانه با رژیم صهیونیستی مقابله کنند.

وی با بیان اینکه نظام سلطه در مقابل اراده، قدرت و ایمان جوانان جبهه مقاومت محکوم به شکست است، افزود: جوانان فلسطینی با شناسایی نقاط ضعف دشمن، ابتکار عمل را از رژیم غاصب صهیونیست گرفته و موجبات نگرانی و سردرگمی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها را فراهم کرده‌اند.

فلاحتی با اشاره الگو گرفتن جوانان جبهه مقاومت از جوانان ایرانی افزود: اگر چه شاهد جنایات صهیونیست‌ها در قبال زنان و کودکان بی دفاع هستیم اما در حقیقت رژیم منحوس با ترس و واهمه از اراده جوانان جبهه مقاومت، شب‌ها را با نگرانی صبح می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در باتلاق خود ساخته خود یعنی اکراین مانده‌اند، ادامه داد: اگر آمریکا به دنبال باتلاقی دیگر در فلسطین باشند با تو دهنی مسلمانان مواجه خواهد شد و می‌دانند که بیش از ١۵٠ کشور اجتماعات عظیمی را به حمایت از فلسطینی‌ها تشکیل دادند و دیگر آمریکا جایی برای میدان داری ندارند.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه خداوند وعده داده است تا مقاومت در مقابل دشمنان نصرت الهی را به همراه دارد، گفت: اگر جوانان جبهه مقاومت اراده کنند اسرائیل و تل‌آویو گورستان صهیونیست‌ها خواهد شد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به نشست استانداران شمالی با رئیس جمهور تصریح کرد: در سال ۱۳۹۰، بودجه ۹ میلیاردی برای پسماند گیلان اختصاص داده شده بود که ما نمی‌دانیم این بودجه چه سرنوشتی پیدا کرد از این رو از دادستان می‌خواهیم مدیرانی که با استناد و مدارک بی جهت مصرف کرده یا سهل انگاری کردند محاکمه شوند.

وی با بیان اینکه ١٢ سال قبل می‌توانست با ٩ میلیارد اقدامات مؤثری انجام شود تا مشکلات امروز زیستی متوجه رشت و گیلان نمی‌شد، اضافه کرد: مدیران گذشته باید پاسخگو باشند که چه کار می‌کردند و این بودجه را چرا در این مسیر درست به نتیجه نرساندند.

فلاحتی با بیان اینکه اختصاص بودجه ٨٠ میلیاردی داده برای پسماند گیلان تصریح کرد: کاری که می‌شد با ٩ میلیارد انجام شود امروز با اختصاص بودجه ٨٠ میلیاردی انجام می‌شود، این پسماند بلایی برای مردم است و دولت تاکید کرده تا پایان امسال پسماند گیلان حل شود لذا هیچ بی توجهی قابل پذیرش نیست.

فلاحتی خطاب به مدیران ملی تصریح کرد: من به مدیران ملی که به گیلان می آیند اخطار می‌دهم که یک جانبه تصمیم نگیرند تا دیگر آن مشکلات سابق باری دیگر رقم نخورد، تاکید می‌کنم، هرجا بخواهند مولد سازی کنند دستگاه قضا مقابل آنان می‌ایستد ما نیز کنار مردم هستیم.

source

توسط