وزیر آموزش پرورش خبر از برگزاری نخستین کنکور اختصاصی تربیت معلم در اردیبهشت 1403 داد. با این آزمون گزینش انتخاب معلمان اختصاصی خواهد شد.

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در جریان برگزاری جلسه هیئت امنایی دانشگاه فرهنگیان از برگزاری نخستین کنکور اختصاصی تربیت معلم در اردیبهشت 1403 خبر داد. ظاهراً قرار است نگاهی ویژه به دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم انداخته شود؛ زیرا روز گذشته محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز دولت را با ارسال مصوبه‌ای، مکلف به افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان تا 25 درصد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


برگزاری نخستین کنکور اختصاصی تربیت معلم در اردیبهشت 1403

جلسه هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و اعضای هیأت امنای این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش تکراتو و به نقل از فارس؛ وزیر آموزش و پرورش در این جلسه با اشاره به اهمیت ارتقای سطح کیفی ـ آموزشی دانشگاه فرهنگیان، بر تقویت این دانشگاه تأکید کرد و گفت: «همه تلاشمان بر این است که جذب معلم به مسیر اصلی خود یعنی تربیت معلم برگردد.»

برگزاری نخستین کنکور اختصاصی تربیت معلم در اردیبهشت 1403







وی افزود:

در همین راستا در اردیبهشت ۱۴۰۳ برای اولین بار کنکور تربیت معلم برگزار می‌شود تا بر این اساس گزینش و انتخاب معلمان ما اختصاصی شود.

صحرایی خاطرنشان کرد: «آیین‌نامه برگزاری این کنکور در ستاد ملی تعلیم و تربیت نیز به تصویب رسیده است.»

در ادامه این جلسه که با حضور غلامعلی حداد عادل، میثم لطیفی، عبدالحسین خسرو پناه و نمایندگانی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری، سازمان برنامه‌ و بودجه، اعضای هیأت رئیسه دانشگاه فرهنگیان و…برگزار شد، مسائل مختلفی در حوزه دانشگاه فرهنگیان مورد بررسی قرار‌ گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص برگزاری نخستین کنکور اختصاصی تربیت معلم در اردیبهشت 1403 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

source

توسط