می‌خواهید قوی ترین شخصیت های انیمه ای را بشناسید؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که با بعضی از شخصیت های قدرتمند انیمه ای آشنا شویم.

یکی از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود یک انیمه به ویژه انیمه‌های اکشن و مبارزه‌ای که معمولا انیمه‌های دسته‌بندی شونن این ژانر را دارند مخاطبان را جذب کند، قوی‌ترین کاراکترهای آن است. فقط به این دلیل که یک شخصیت از نظر فیزیکی قدرتمندتر است، به این معنی نیست که در لیست قویترین شخصیت های انیمه ای قرار بگیرد.

همچنین لازم است بگوییم برای مثال لایت یاگامی یک شخصیت انیمه‌ای قدرتمند است و می‌تواند نام هر کدام از دیگر کاراکترها را در دفترش بنویسد و او را نابود کند اما در این مقاله قوی بودن را این طور در نظر نگرفته‌ایم و به همین دلیل او جایی در این مقاله ندارد. همچنین ممکن است مقایسه کاراکترهای انیمه‌های مختلف با هم جالب نباشد و بیشتر هدف از این مقاله این است که با تعدادی انیمه که شامل آن کاراکترها هستند آشنا شوید و در صورت علاقه به تماشای آن‌ها بپردازید. در ادامه این مقاله مختصر به معرفی قوی ترین شخصیت های انیمه ای خواهیم پرداخت و درباره ویژگی‌های هر یک صحبت می‌کنیم.

فهرست مطالب:

قوی ترین شخصیت های انیمه ای

در این بخش از مقاله تعداد کمی از کاراکترهای انیمه‌ای قدرتمند را معرفی می‌کنیم. واضح است که شخصیت‌های انیمه‌ای دیگری نیز می‌توانند به این مقاله اضافه شوند اما چون انتخاب قوی ترین شخصیت های انیمه ای بیشتر سلیقه‌ای است و هر طور که انتخاب شوند ممکن است با آنچه انتظار دارید تفاوت داشته باشند، برای شروع پنج نام را معرفی می‌کنیم و برای ادامه این مقاله از پیشنهادهای شما در بخش دیدگاه‌ها استفاده می‌کنیم و شخصیت‌هایی که نام‌های آن‌ها در کامنت‌ها تعداد موافق بیشتری داشته باشند به این مقاله اضافه می‌کنیم.

همچنین بخوانید :

1. سایتاما (Saitama)

معرفی قوی ترین شخصیت های انیمه

نمی‌توان در مورد قوی ترین شخصیت های انیمه ای صحبت کرد و نام سایتاما به میان نیاید. سایتاما را می‌توان یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ای پسر دانست و با توجه به ماهیت انیمه One Punch Man می‌توان گفت که سایتاما قصد دارد قوی‌ترین شخصیت انیمه تمام دوران نیز باشد و مخالفت با آن ساده نیست. سایتاما می‌تواند بدون اینکه تلاشی انجام دهد فقط با استفاده از یک مشت، دشمنان خود را شکست دهد. این در حالی است که بسیاری از کاراکترهای قدرتمند دیگر انیمه‌ها برای پیروز شدن مجبور می‌شوند به شدت تلاش کنند و به مرزهای نهایت قدرت خود نزدیک شوند.

همچنین بخوانید :

2. زنو (Zeno)

شخصیت های قدرتمند انیمه ای

زنو در انیمه Dragon Ball Super کاملاً کوچک به نظر می‌رسد اما اجازه ندهید ظاهر او شما را فریب دهد، او یکی از قدرتمندترین شخصیت های انیمه تمام دوران است و می‌تواند به طور همزمان تمام جهان‌های موجود در این انیمه را در یک لحظه نابود کند. البته بعضی در مورد اینکه آیا سایتاما می‌تواند تهدیدی برای افرادی مانند Zeno باشد نیز بحث می‌کنند که توصیه می‌کنیم به این موضوع‌ها نپردازند و سعی کنند از تماشای انیمه‌ها برای تجربه اوقات خوش استفاده کنند و نه مقایسه کاراکترهایی که در دو جهان انیمه‌ای متفاوت حضور دارند. هدف از این مقاله نیز در اصل معرفی تعدادی انیمه به وسیله کاراکترهای آن‌ها است.

همچنین بخوانید :

3. گوکو (Goku) | قوی ترین شخصیت های انیمه ای

قوی ترین شخصیت های انیمه ای پسر

گوکو قهرمان اصلی مانگا و انیمه Dragon Ball است. او با تمرین و تکمیل مهارت های خود، توانسته است به اندازه کافی سطح خود را بالا ببرد تا تعداد زیادی از حریفان در انیمه Dragon Ball را از بین ببرد و تنها در برابر بعضی از شخصیت‌های موجود در دنیای این انیمه آسیب‌پذیر شود.

همچنین بخوانید :

4. ازرا اسکارلت (Erza Scarlet)

قوی ترین شخصیت های انیمه ای دختر

از نظر بسیاری این کاراکتر از انیمه Fairy Tail یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ای دختر است. او بیش از صد زره مختلف برای استفاده در جنگ دارد. همچنین می‌تواند توانایی خود را با مهارت خود در جادوی شمشیر ترکیب کند تا شمشیرهای خود را از راه دور کنترل کند و آنها را به سمت دشمنانش بفرستد.

همچنین بخوانید :

5. تاتسوماکی (Tatsumaki) | قوی ترین شخصیت های انیمه ای

شخصیت انیمه‌ای قدرتمند

تاتسوماکی از قدرت ذهنی خود برای شکست دادن حتی مرگبارترین دشمنان استفاده می‌کند. او همچنین می‌تواند از این قدرت چشمگیر برای معلق شدن و ایجاد موانع جادویی استفاده کند. او به عنوان یکی از قوی‌ترین قهرمانان انیمه‌ای دختر تمام دوران شناخته می‌شود.

همچنین بخوانید :

6. گاتس (Guts)

قوی ترین شخصیت های انیمه

مانگا و انیمه برزرک یکی از جذاب‌ترین داستان‌ها و همچنین قوی‌ترین قهرمان‌ها را دارد. گاتس بعد از این که دوست چندین و چند ساله‌اش گریفیث به او خیانت کرد و تمام همراهانش را به قتل رساند، تصمیم می‌گیرد از او انتقام بگیرد. چالش‌ها و اتفاقاتی که گاتس از سر می‌گذراند، او را به یکی از غمگین‌ترین شخصیت‌ها تبدیل کرده است.

با این حال، گاتس یک شمشیرزن فوق العاده است. او هیچ قدرت ماورایی ندارد و تنها مهارتش جنگیدن بی عیب و نقص با یک شمشیر سیاه و بزرگ‌تر از خودش است. او  یک دست و یک چشم خود را در نبردی که گریفیث به آن‌ها تحمیل کرد، از دست داد. اما هنوز هم از همه شمشیرزنان قوی‌تر است. گاتس با وجود زخم‌های بسیاری که بر روح و جسم خود دارد، هنوز هم مهربان است و از دیگران مراقبت می‌کند.

7. گوجو ساتورو (gojo saturo) | قوی ترین شخصیت های انیمه ای

قوی ترین شخصیت های انیمه

گوجو ساتورو از انیمه جوجوتسو کایسن یکی دیگر از شخصیت‌های بسیار قوی دنیای انیمه است. گوجو با داشتن قدرت بی نهایت و 6 چشم، عملا غیرقابل لمس بوده و دشمنان نمی‌توانند به او آسیب بزنند. همچنین، با چشم بسته می‌تواند همه چیز را ببیند.

ساتورو گوجو علیرغم سایر قهرمانان متواضع انیمه‌ای، بسیار خودشیفته و خودپسند است و هیچکس را در حد خود نمی‌داند. با این حال، تمام تلاش خود را می‌کند تا از شاگردانش محافظت کند. یکی از مشخصه‌های دیگر گوجو شوخ‌طبع و همچنین باهوش بودن او است.

8. کنشین (Kenshin) | از قوی ترین شخصیت های انیمه ای

قوی ترین شخصیت های انیمه

قهرمانان قوی همیشه دارای قدرت خارق العاده نیستند. در انیمه‌های واقع‌گرایانه نیز شمشیرزنانی وجود دارند که مهارت و قدرت آن‌ها غیرقابل انکار است. کنشین، سامورایی است که مهارت بسیار زیادی در شمشیرزنی دارد. او در گذشته یک قاتل بی‌رحم بود که یک تنه می‌توانست عده زیادی از سامورایی‌ها را در مدت کوتاهی بکشد. اما پس از این که غنچه عشق در دلش شکفت، به یک سامورایی سرگردان و درست‌کار تبدیل شد.

9. کاپیتان لیوای (levi) | قوی ترین شخصیت های انیمه ای

قوی ترین شخصیت های انیمه ای

ممکن نیست انیمه اتک آن تایتانز را ببینید و بر روی قوی‌ترین سرباز بشریت لیوای آکرمن کراش نزنید. لیوای قوی‌ترین فرمانده گروه شناسایی در انیمه attack on titans است. او علاوه بر قدرت بدنی و مهارت بالا، هوش و ذکاوت بالایی نیز دارد. لیوای با وجود داشتن اخلاق سرد و خشک، فردی بسیار حمایت‌گر نیز هست. او با وجود داشتن قد کوتاه، از بسیاری از افراد قوی‌تر است.

10. مادارا اوچیها (Madara Uchiha)

قویترین شخصیت های انیمه ای

مادارا اوچیها یکی از شخصیت‌های بسیار پیچیده و قدرتمند در انیمه ناروتو است. او رهبر قبیله اوچیها بود و بعدها به یکی از دشمنان اصلی در داستان تبدیل شد. مادارا به خاطر قدرت فوق‌العاده‌اش شناخته شده است و در طول سریال، نمایش‌های بسیاری از توانایی‌هایش داده است.

از دوران کودکی، مادارا در میان جنگ‌های قبیله‌ای بزرگ شد و همین موضوع باعث شد تا او به دنبال قدرت بیشتری باشد. او و برادرش ایزونا به عنوان دو نفر از اعضای نخبه قبیله اوچیها شناخته شده بودند و هر دو به مانگکیو شارینگان دست یافتند که این خود نشان‌دهنده‌ی سطح بالای قدرت و توانایی‌های آنها است. نکات برجسته در شخصیت مادارا، داستان توسعه‌ی شخصیتی او و تبدیل شدنش به یکی از آنتاگونیست‌های اصلی در ناروتو است.

11. ایتاچی اوچیها (Itachi Uchiha)

قوی ترین شخصیت های انیمه ای

ایتاچی اوچیها، شخصیتی است که در دل بسیاری از طرفداران انیمه ناروتو جای گرفته است. این شخصیت با داستانی پر از درام و تراژدی، نمایانگر مفاهیم عمیقی چون قربانی، محافظت و عشق به خانواده است. ایتاچی که یکی از اعضای نخبه قبیله اوچیها است، از دوران کودکی به عنوان یک نابغه شناخته شده و سریعاً در میان نینجاها به شهرت رسید.

ایتاچی به خاطر داشتن توانایی‌های فوق‌العاده‌ای در نبردها شناخته شده است. او توانست در سن جوانی مانگکیو شارینگان را فعال کند که این قدرت به او امکان می‌دهد توهمات بسیار قوی ایجاد کرده و دشمنان خود را در یک حالت روانی شکنجه‌آور به دام بیندازد. همین سبب شده تا ایتاچی یکی از قویترین شخصیت های انیمه نام گیرد.

12. لولوش لامپروژ (lelouch lamperouge)

قوی ترین شخصیت های انیمه ای

لولوش لمپروژ، شخصیت اصلی انیمه “کد گیاس”، به خاطر هوش استراتژیک فوق‌العاده و قدرت رهبری‌اش شناخته شده است. او با استفاده از هوش سرشار و توانایی‌های تاکتیکی خود، توانسته است در موقعیت‌های مختلف به پیروزی دست یابد و از این رو، به عنوان یک قهرمان قدرتمند در میان دوستداران انیمه شناخته شده‌ است.

لولوش با استفاده از قدرت «گیاس» که به او امکان می‌دهد دیگران را وادار به اطاعت از دستوراتش کند، به رهبری شورش علیه امپراتوری بریتانیا برخاست و با اتخاذ هویت مخفی زیرو، به سمبل امید برای مردم ستم‌دیده تبدیل شد. در طول سریال، لولوش با چالش‌های اخلاقی متعددی روبرو می‌شود که نشان‌دهنده تعارض بین انتقام‌جویی شخصی و هزینه‌های شورش او است.

13. ملیوداس (Meliodas)

قوی ترین شخصیت های انیمه

ملیوداس یکی دیگر از قوی ترین شخصیت های انیمه است. او به عنوان گناه خشم از اژدها شناخته می‌شود و قدرت‌های فوق‌العاده‌ای دارد که او را به یکی از قوی ‌ترین شخصیت ‌ها در دنیای این انیمه تبدیل می‌کند. او فرزند بزرگ پادشاه شیاطین است و به خاطر قدرت‌های شیطانی خود شهرت زیادی دارد. ملیوداس نه تنها در جنگیدن با شمشیر مهارت دارد، بلکه قابلیت‌های جادویی نیز دارد که او را در میدان نبرد بسیار خطرناک می‌کند.

ویژگی‌های برجسته ملیوداس، توانایی او در استفاده از حرکت “فول کانتر” است، که به او امکان می‌دهد هر حمله جادویی را با قدرت بیشتری بازتاب دهد. این توانایی، همراه با شمشیر “لاستوین” که امکان تکثیر خود ملیوداس را فراهم می‌آورد، او را تقریبا در مقابل حملات جادویی نفوذ ناپذیر می‌سازد.

14. آیزن (Sosuke Aizen)

قوی ترین شخصیت های انیمه

سوسوکه آیزن، شخصیتی معروف و قدرتمند در انیمه بلیچ است که به عنوان کاپیتان پیشین بخش پنجم و سپس به عنوان یکی از دشمنان اصلی شناخته می‌شود. آیزن هوش بالا و قدرتی بی‌نظیر دارد، اما آنچه که او را واقعا تهدیدآمیز می‌کند، توانایی‌های خارق‌العاده‌اش با زانپاکتو، کیوکا سوئیگتسو است. این زانپاکتو به او اجازه می‌دهد تا واقعیت را به شکل‌های گوناگونی تغییر دهد، باعث می‌شود که دشمنان حتی قوی‌ترین‌ها نیز نتوانند به درستی بین واقعیت و خیال تمیز دهند.

استفاده از قدرت هوگیوکو، که به او اجازه می‌دهد تا از زخم‌های خود به سرعت بهبود یابد و قدرت‌هایش را به طور مداوم افزایش دهد، به سطوح جدیدی از قدرت دست یافت. این قدرت‌ها او را تقریبا شکست‌ناپذیر ساختند و به او امکان دادند تا از شینیگامی‌ها و هالو‌ها فراتر رود.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی تعدادی از قوی ترین شخصیت های انیمه ای پرداختیم و که ممکن است شما با این ترتیب موافق نباشید. البته اینکه کدام کاراکتر در بین انیمه‌ها قوی‌تر است چندان اهمیتی ندارد و بهتر است انیمه‌ای که مطابق با سلیقه شما است انتخاب کنید و اوقات فراغت خود را جدای از این موضوع با تماشای آن بگذرانید.

می‌توانید نظر خود را را در مورد مقاله قویترین شخصیت های کل تاریخ انیمه در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر کاراکتر دیگری از انیمه‌هایی که دیده‌اید می‌شناسید و فکر می‌کنید می‌توانست در این مقاله معرفی شود می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید که نام آن را نیز به این مقاله اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

source

توسط