اگر جزو گیمرهایی باشید که کنسول ایکس باکس در اختیار داشته باشید حتما تاکنون برایتان این سوال پیش آمده که بهترین دی ان اس کنسول کدام موارد است. در این مقاله به معرفی و نحوه تغییر DNS در ایکس باکس سری ایکس و اس اشاره خواهیم داشت.

همچنین بخوانید :

بسیاری از گیمرهایی که در بازی‌های بتل آنلاین فعالیت دارند خوب می‌دانند که دی ان اس قوی چه مقدار می‌تواند روی بهبود روند گیم پلی بازی‌ها تاثیرگذار باشد. اگر تصمیم به تغییر DNS در ایکس باکس دارید و روش انجام آن را نمی‌دانید نگران نباشید، زیرا در این مقاله از سایت پلازا تصمیم داریم شما را با نحوه تغییر دادن دی ان اس در ایکس باکس سری ایکس و اس آشنا کنیم که با پایان یافتن این مورد به معرفی چند DNS قوی Xbox خواهیم پرداخت که بی‌تردید برای گیمرهای این کنسول مفید خواهد بود.

فهرست مطالب

تغییر DNS در ایکس باکس

تنظیم مطمئن‌ترین و سریع‌ترین سرورهای DNS در Xbox برای دستیابی به سرعت بهتر، قطعا مهم و حیاطی بوده است. این مقاله به شما نشان می‌دهد که چگونه به سراغ تغییر DNS در ایکس باکس بروید و بتوانید بهترین تنظیمات را برای کنسول‌های خود، اعم از Xbox One، Xbox Series X و Xbox Series S، پیاده سازی کنید.

تغییر دادن دی ان اس در این کنسول بسیار ساده بوده است اما می‌تواند تفاوت‌های بزرگی را رقم بزند؛ زیرا بعد از اعمال این موارد روی کنسول، شاهد کاهش پینگ و افزایش سرعت اجرای بازی خواهید بود. این مقاله مربوط به بازی‌های خاصی نیست و می‌توانید از طریق آن تنظیمات مربوط را برای تمام بازی‌های خود اعمال کنید تا از سقف پهنای باند اینترنت خود برای اجرای بهتر بازی‌ها استفاده نمایید.

همچنین بخوانید :

نحوه وارد کردن تنظیمات DNS در ایکس باکس

تغییر DNS در ایکس باکس

برای اینکه بتوانید بهترین تنظیمات دی ان اس برای ایکس باکس را روی کنسول پیاده سازی کنید کافیست که مسیر زیر را دنبال نمایید و با ما همراه باشید:

  • برای شروع وارد پنل کنسول خود شوید و در ادامه وارد بخش Settings شوید.
  • اکنون وارد بخش Profile & system > Settings > General > Network settings شوید.
  • در ادامه روی گزینه Advanced settings ضربه بزنید تا تنظیمات پیشرفته کنسول برایتان به نمایش در بیاید.
  • حال عبارت DNS settings را پیدا و روی آن ضربه بزنید تا وارد تنظیمات دی ان اس ایکس باکس شوید.
  • اکنون حالت انتخاب را به صورت دستی یا همان Manual قرار دهید و ذخیره سازی را بزنید.

اکنون امکان وارد نمودن دی ان اس دستی برای کنسول فعال شده است که در ادامه می‌توانید شاهد بهترین دی ان اس های ایکس باکس سری ایکس و اس باشید که بسته به نیاز خود قادر به فعالسازی آن در کنسول خواهید بود.

بهترین DNS های عمومی ایکس باکس

تغییر DNS در ایکس باکس

در ادامه ما فهرستی از بهترین DNS های ایکس باکس که به صورت رایگان در اختیار عموم هستند را برایتان قرار داده‌ایم. بعد از پیدا نمودن دی ان اس دلخواه خود می‌توانید آن را روی کنسول فعال کنید.

سرورهای DNS ارائه دهنده

8.8.4.4

8.8.8.8

Google

1.1.1.1

1.0.0.1

Cloudflare

208.67.22.222

208.67.220.222

OpenDNS

9.9.9.9

149.112.112.112

Quad9

4.2.2.1

4.2.2.2

4.2.2.3

4.2.2.4

4.2.2.5

4.2.2.6

Level3

204.117.214.10

199.2.252.10

Sprintlink

129.250.35.250

129.250.35.251

NTT

8.26.56.26

8.20.247.20

Comodo Secure

64.6.64.6

64.6.65.6

Verisign

همانگونه که مشاهده کردید در این لیست به 9 مورد از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده دی ان اس برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس اشاره شد که شما عزیزان می‌توانید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید.

همچنین بخوانید :

دقت داشته باشید که پیشنهاد می‌شود فقط از 2 مورد دی ان اس استفاده کنید تا بتوانید عملکرد و خروجی بهتری را داشته باشید؛ زیرا در صورتی که از دی ان اس های مختلفی استفاده کنید، در مواقع مختلفی ممکن است با افت سرعت و یا تداخل مواجه شوید. این موارد براساس بررسی‌های به عمل آمده جزو بهترین دی ان اس های ایکس باکس هستند که بدون محدودیت می‌توانید از آن ها در کنسول‌های سری ایکس و اس استفاده کنید. دیدگاه شما عزیزان نسبت به مقاله فوق چیست؟ با ما همراه باشید و نظر خود را برایمان ارسال کنید.

سخن پایانی

با پایان یافتن روش تغییر DNS در ایکس باکس اکنون شما عزیزان می‌توانید شاهد افزایش سرعت بازی‌ها و در نهایت کاهش پینگ بازی‌های آنلاین باشید. در چنین شرایطی، اگر احساس می‌کنید نیاز به راهنمایی دارید و یا سوالی در ذهن شما پدیدار آمده که در مقاله به آن اشاره نشده، کافیست که در بخش نظرات با ما همراه باشید. همچنین می‌توانید دیدگاه خود نسبت به مقاله فوق را برایمان ارسال کنید و از این طریق به مفید بودن یا نبودن این مقاله برایتان نظر بدهید.

منتخب کاربران

source

توسط