اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های ریسینگ موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Torque Burnout همراه ویجیاتو باشید.

هیچ چیزی به اندازه تجربه یک بازی ریسینگ دوست داشتنی نیست. بازی‌های ریسینگ برای بسیاری از گیمرها یک فرصت جذاب‌اند تا از طریق آن‌ها بتوانند مهمان یکی از بهترین ژانرها از دنیای بازی‌های ویدئویی شوند. معمولا بازی‌های ریسینگ را با فرنچایزهایی چون نید فور اسپید، فورتزا و حتی گرن توریسمو می‌شناسند. اما دنیای این سبک از بازی‌ها بقدری وسیع است که ابدا نمی‌توان آن‌ را نادیده گرفت. خوشبختانه در طول چندسال اخیر نیز با پیشرفت صنعت بازی‌سازی و ارتقای سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند، فرصتی فراهم شد تا بازی‌سازها روی پلتفرم موبایل، بازی‌های باکیفیتی را بسازند و بازی‌های ریسینگ نیز جزو آن‌ها بودند. پس بنابراین اگر طرفدار بازی‌های موبایلی هستید، با بررسی Torque Burnout همراه ما باشید.

استودیوی مستقل Grease Monkey Games یکی از بهترین بازی‌سازهای موبایلی است که سابقه درخشانی در ساخت و توسعه بازی‌های ریسینگ موبایلی دارد. استودیویی که عمدتا به سبب ساخت بازی Torque Drift شناخته می‌شود. صحبت از عنوانی است که برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ عرضه شد و این استودیو را به موفقیتی بزرگ رساند. اما آن‌ها پیش از ساخت بازی Torque Drift؛ شانس خودشان را با یک بازی دیگر به نام Torque Burnout امتحان کرده بودند. این بازی نیز یکی از خوش‌ساخت‌ترین عناوین ریسینگ موبایلی بود که به شما اجازه تجربه غیرممکن‌ها را می‌داد.


مطلب پیشنهادی:با این بازی موبایلی تبدیل به مکانیکی حرفه‌ای شویدیک بازی ماشینی جذاب برای موبایل گیمرها
با این بازی موبایلی تبدیل به مکانیکی حرفه‌ای شوید

Torque Burnout به نوعی اولین بازی این استودیو بود که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و موفقیت نسبتا خوبی داشت. بطوری که این بازی موبایلی تاکنون بیش از ۱۰ میلیون‌بار دانلود شده و امتیاز ۴.۱ را صرفا از سوی کاربران اندرویدی دریافت کرده است. آماری که برای یک بازی مستقل ریسینگ موبایلی واقعا دلگرم‌کننده است و اگر شما طرفدار بازی‌های ریسینگ باشید، می‌توانید انتظارات بالایی از بازی موبایلی Torque Burnout روی این پلتفرم داشته باشید.

بازی‌های ریسینگ هر چقدر هم که در بخش گیم‌پلی حرف برای گفتن داشته باشند، معمولا در بخش داستانی چندان محبوب نیستند و معمولا اگر طرفدار بازی‌های داستان محور باشید، این بازی‌ها نمی‌توانند گزینه خوبی برایتان باشند. موضوعی که متاسفانه درباره بازی Torque Burnout نیز صدق می‌کنند و این بازی هم درست مانند تمامی بازی‌های ریسینگ موبایلی، داستانی ندارد که شما را شگفت‌زده کند. البته نمی‌توان ایرادی به بازی موبایلی Torque Burnout گرفت. زیراکه عدم روایت داستانی جذاب امروزه تبدیل به ترندی در دنیای بازی‌های ریسینگ شده و Torque Burnout نیز درست یکی از همین بازی‌هاست!

منتهی اگر داستان این بازی را فاکتور بگیریم و به سراغ گیم‌پلی آن برویم، می‌توانیم بگویم که Torque Burnout یکی از زیباترین بازی‌های ویدئویی روی پلتفرم موبایل است. گیم‌پلی این بازی جزئیات بی‌نظیری دارد که سبب شده‌اند تا Torque Burnout یکی از واقع‌گرایانه‌ترین بازی‌های ریسینگ موبایلی باشد. دنیای این بازی حول محور مسابقات دریفت جریان دارد و در آن خبری از سرعت‌های سرسام‌آور نیست! Torque Burnout یک عاشقانه ریسینگ است که به شما اجازه می‌دهد تا با اتومبیل‌های موردعلاقه‌تان، حرکات نمایشی انجام دهید.


مطلب پیشنهادی:بازی Batman The Dark Knight Rises؛ شاهکاری موبایلی از سه‌گانه بتمن کریستوفر نولانوقتی گیم‌لافت پادشاه بلامنازع صنعت موبایل گیمینگ بود
بازی Batman The Dark Knight Rises؛ شاهکاری موبایلی از سه‌گانه بتمن کریستوفر نولان

برای اجرای بازی موبایلی Torque Burnout شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

Torque Burnout بهشت ماشین بازهاست و این موضوع را می‌توان به خوبی در بخش شخصی‌سازی اتومبیل‌های این بازی پیدا کرد. باید توجه داشته باشید که Torque Burnout یک بازی مستقل است و طبیعتا انتظار نمی‌رود که این بازی از اتومبیل‌های لایسنس شده استفاده کند. اما با این‌حال استودیوی سازنده این بازی سعی کرده تا دنیای Torque Burnout را واقع‌گرایانه‌ترین شکل ممکن طراحی کند و این موضوعی دوست داشتنی برای یک بازی ریسینگ موبایلی است!

از گیم‌مودهای متنوع این بازی غافل نشوید. این بازی گیم‌مودهای متنوع بسیاری دارد که می‌توانند شما را شگفت‌زده کنند. برخی از این گیم‌مودها از شما می‌خواهند تا ماموریت‌های مشخصی را به پایان برسانید و برخی دیگر، شما را به چالش با پلیرهای آنلاین و رقابت با آن‌ها دعوت می‌کنند. همچنین باید توجه داشته باشید که بازی Torque Burnout یک عنوان کاملا آنلاین موبایلی است و شما برای دانلود و تجربه این بازی نیاز به دسترسی به اینترنت دارید.


مطلب پیشنهادی:با بازی موبایلی King’s Landing قلمروی پادشاهی خودتان را بسازیدیک بازی آرکید جذاب برای موبایل گیمرها
با بازی موبایلی King’s Landing قلمروی پادشاهی خودتان را بسازید

گرافیک این بازی برای سال ۲۰۱۵، دوست داشتنی بود. اما اگر بخواهید این بازی را با عناوین مدرن امروزی مقایسه کنید، Torque Burnout واقعا حرفی برای گفتن نخواهد داشت. این بازی در حد و اندازه خودش خوب است، اما اگر آن را مقایسه کنید، گرافیکش شما را دل‌زده خواهد کرد. اما در بخش موسیقی‌متن و صداگذاری، کاملا برعکس است و Torque Burnout عملکردی را از خودش نشان می‌دهد که به جرئت کمتر می‌توان در دنیای سایر بازی‌ها پیدا کرد.

پیشنهاد می‌شه!

درست در سال ۲۰۱۵ بود که بازی دوست داشتنی Torque Burnout توسط استودیوی Grease Monkey Games برای پلتفرم موبایل عرضه شد. یک بازی دوست داشتنی که روایتی واقع‌گرایانه از دنیای مسابقات دریفت داشت و بقدری هیجان‌انگیز بود که تمام موبایل گیمرها باید حداقل برای یک‌بار هم که شده، به سراغش بروند.

Torque Burnout
Torque BurnoutTorque Burnout


سازنده:Grease Monkey Games


سبک:ریسینگ


حجم:۷۲۱ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید ، iOS

source

توسط digitalwebmaster