رتبه‌بندی بازی‌های آنلاین دونفره PS5 را از دست ندهید زیرا در این زمینه تصمیم داریم لیست مناسبی از بهترین بازی‌ های چند نفره PS5 را برایتان معرفی نماییم که می‌تواند برای کاربرانی که از این کنسول برخوردار هستند مفید واقع شود.

همانطور که می‌دانید امروزه بسیاری از استودیوهای سازنده بازی به سمت ایجاد محصولاتی با ماهیت آنلاین می‌روند که تقریباً می‌توان گفت مقصد اکثریت آنها پلی استیشن ۵ بوده است. در این بین ما مقاله‌ای با عنوان بازی‌ های دونفره PS5 و بهترین بازی‌ های چند نفره PS5 را برایتان تدارک دیده‌ایم که در آن می‌توانید با نمونه‌های خوب و ارزشمندی از عناوین Multiplayer مواجه شوید که بی‌تردید ارزش تجربه را خواهند داشت. همچنین باید بدانید که عناوین معرفی شده مربوط به یک سال خاص نمی‌باشد و در این زمینه شما می‌توانید با بازی‌های متنوعی که در طول سال‌های متمادی منتشر شده‌اند آشنا شوید.

همچنین بخوانید :

فهرست مطالب

بازی های چند نفره PS5

بی تردید می‌دانید که بازی‌های کنسول PS5 به گرافیک دیدنی و جذابیت‌های بالا معروف هستند که در این میان عناوینی که در ژانر آنلاین و دو نفره قرار دارند از مزیت‌های بیشتری برخوردار هستند. اکنون فرصت مناسبی برایتان پیش آمده تا بتوانید بازی‌ های دونفره PS5 را بهتر بشناسید و یا اگر تصمیم دارید با بهترین بازی‌ های آنلاین PS5 که به صورت رایگان در فروشگاه پلی استیشن قرار گرفته‌اند آشنا شوید کافیست که ادامه مقاله را دنبال نمایید.

1. بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

فهرست بهترین بازی های چند نفره پلی استیشن PS5

امروزه گیمری نیست که سری بازی‌های کالاف دیوتی را نشناسد که بد نیست بدانید در میان بهترین بازی‌های آنلاین PS5 نسخه بلک آپس کلد وار بازی کالاف دیوتی یکی از بهترین گزینه‌هایی بوده که می‌تواند در حالت کمپین شما را با سرگرمی‌های بسیاری مواجه نماید. این بازی تیراندازی برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ منتشر شد که می‌توان آن را یک گزینه عالی از فرنچایز کالاف دیوتی دانست که با سبک اول شخص از سوی اکتیویژن منتشر شده است.

در حالت آنلاین بازی شما می‌توانید در کمپ‌های متنوعی حضور پیدا کنید و با انتخاب شخصیت مد نظر خود به دنبال نابودسازی اهدافی باشید که از سوی بازی برایتان تعیین خواهد شد. از اصلی‌ترین مزایای بازی می‌توان به امکان انتخاب بازیکن و دیالوگ‌ها اشاره داشت که در کنار این موضوع می‌توانید از حالت زامبی بازی لذت بسیاری ببرید که در این زمینه عمق گیم پلی قادر به سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی خواهد بود.

گرافیک دیدنی و سازگاری عالی با کنترلر PS5 می‌تواند شما را با یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های این فهرست مواجه نماید. لازم است بدانید که بازی Call of Duty: Black Ops Cold War امروزه هنوزهم از سوی گیمرهای بسیاری درحال اجرا بوده است که بدون تردید می‌توان آنرا یکی از بهترین نسخه‌های منتشر شده از فرنچایز Call of Duty دانست که بازخوردهای مثبت و طراحی جذاب آن عامل مهمی برمحبوبیت بازی در نزد گیمرهای مختلف بوده است.

همچنین بخوانید :

2. بازی Diablo 2: Resurrected

فهرست بهترین بازی های چند نفره پلی استیشن PS5

بازی دیگری که در فهرست بهترین بازی‌های دونفره PS5 حضور داشته نسخه دوم از فرنچایز دیابلو می‌باشد که باید بدانید این بازی یک عنوان نقش آفرینی کلاسیک بوده است که در سال 2021 از سوی بلیزارد منتشر شد. سبک استراتژیک گونه بازی می‌تواند شما را با گیم پلی مناسبی و استانداردهای امروزی مواجه نماید که بد نیست بدانید این عنوان با طراحی بسیار خوبی همراه بوده که سازگاری عالی آن با دسته پلی استیشن ۵ می‌تواند به شما این امکان را بدهد تا در نقاط مختلفی از بازی تمرکز مناسبی روی بخش‌های متنوع داشته باشید. از دیگر مزایای بازی دیابلو ۲ می‌توان به صداگذاری عالی اشاره داشت که باید بدانید هنوز هم گیمرهای بسیاری این عنوان را یک بازی غارتی قانع کننده می‌دانند که در آن قادر به سرگرم شدن برای زمان طولانی خواهید بود.

3. بازی Genshin Impact

فهرست بهترین بازی های چند نفره پلی استیشن PS5

اگر از دوستداران بازی‌های انیمه‌ای هستید باید بدانید که این بازی یک گزینه جذاب و چند نفره بوده است که در سال 2021 در سبک بازی‌های نقش آفرینی منتشر شد. بد نیست بدانید که جمع فروش این بازی در بازارهای جهانی به ۲ میلیارد دلار رسید که این موضوع می‌تواند شما را با یکی از بهترین بازی‌های آنلاین PS5 مواجه نماید. وجود ریز تراکنش‌های مناسب در کنار سطوح سرمایه‌گذاری به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با یک بازی جذاب و نسبتاً پیچیده مواجه باشید که در آن پایگاه‌های بسیاری برای راه‌اندازی بخش‌های متنوع وجود داشته است. طراحی دیدنی در کنار صداگذاری جذاب سبب خواهد شد تا با یکی از بهترین بازی‌های دونفره PS5 مواجه باشید.

همچنین بخوانید :

4. بازی Deep Rock Galactic

فهرست بهترین بازی های چند نفره پلی استیشن PS5

بازی دیپراک یک عنوان کمتر شناخته شده در میان بازی‌های دو نفره PS5 می‌باشد که در سال ۲۰۲۲ توانست سبک جدیدی از بازی‌های سرگرم کننده مبتنی بر تیم را ارائه دهد. این بازی ویدیویی دارای ماینینگ و تیراندازی‌های تعاونی بسیار خوبی می‌باشد که در این زمینه می‌توانید با گیم پلی رضایت بخش و جذاب مواجه باشید که این موضوع سبب به نمایش درآمدن سطوح رویه‌ای خواهد شد که می‌تواند در مواقع مختلف شما را برای زمان طولانی سرگرم کند.

اقدامات و مراحل بسیاری برای انجام دادن و یا شکست دادن در این بازی وجود داشته است که اگر تصمیم دارید با یک عنوان جالب و کاوشگرانه مواجه باشید باید بدانید که این بازی در سیاره عجیب جریان خواهند داشت که در آن با استخراج منابع گرانبها می‌توانید نیروهای بیشتری را استخدام کنید و یا دارایی‌های خود را تقویت نمایید. طراحی زیبا در کنار وجود سلاح‌های متنوع و وجود توانایی‌های کاملاً منحصر به فرد به شما این امکان را می‌دهد تا با ارایی‌های بسیاری به سراغ اهداف بازی بروید.

5. بازی Outriders

فهرست بهترین بازی های چند نفره پلی استیشن PS5

اگر به دنبال یک بازی نقش آفرینی مبارزه گونه در فهرست بهترین بازی‌های آنلاین PS5 هستید باید بدانید که این بازی با مبارزات عالی خود می‌تواند هرج و مرج جدیدی را در مرکز گیم پلی به شما ارائه دهد. سلاح‌های متنوعی در کنار مهارت‌های تخریب پذیر خوبی برایتان در نظر گرفته شده است که بد نیست بدانید این بازی با محتواهای بسیار مناسب خود می‌تواند کمپین طولانی مدتی را برای سرگرمی در اختیار شما قرار دهد. در حالت کوآپ بازی می‌توانید به صورت انفرادی و یا دونفره مراحلی که برایتان در نظر گرفته شده است را به پایان برسانید. بد نیست بدانید که این بازی جذاب محصول شرکت اسکوئر انیکس بوده که برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سایت‌های معتبر جهانی کسب نماید.

همچنین بخوانید :

6. بازی It Takes Two

فهرست بهترین بازی های چند نفره پلی استیشن PS5

امروزه کمتر کسی است که در میان بازی‌های دونفره و آنلاین این بازی را نشناسد که باید بدانید در این زمینه این بازی مربوط به افسانه است که می‌تواند شما را برای زمان طولانی با ویژگی‌ها و جذابیت‌های بسیاری مواجه نماید. داستان بازی در مورد یک زن و شوهر بوده که در هنگام جدا شدن به موجودات کوچکی تبدیل می‌شوند که اکنون برای رهایی از مشکلات به وجود آمده باید با یکدیگر همکاری نمایند. در طول گیم پلی بازی با چالش‌ها و موانع بسیاری مواجه خواهید شد که موضوع می‌تواند عامل مهمی برای سرگرمی شما در مدت زمان طولانی باشد.

همچنین بخوانید :

سخن پایانی

همان گونه که مشاهده کردید فهرست بهترین بازی‌ های آنلاین PS5 به پایان رسید که در طول این زمینه به عناوینی که مربوط به بازی‌ های دونفره PS5 نیز هستند اشاره شد. شما عزیزان برای تکمیل شدن این مقاله می‌توانید مشارکت خوبی داشته باشید و دیگر بازی‌هایی که به نظرتان می‌تواند جایگاه خوبی را در این فهرست به خود اختصاص دهد را برایمان ارسال کنید. همچنین می‌توانید دیدگاه و نظرات خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source

توسط